Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2023

Viestejä
390
Itse pelistä en kommentoi muuta kuin sen, että Joman pelaaminen vaikutti puutteineenkin jämäkämmältä kuin vuosi sitten tässä vaiheessa. Ottelutapahtuma on parantunut entisestään. Suurin ansio tästä kuuluu podcastin osalta moittimalleni Rasselle. Hän hoiti hommansa huomattavasti ammattimaisemmin kuin aiempien kesien nuoret naiset. Huippuna olivat Hakin ja Litin poikien saamat kilpailupalkinnot ja heidän riemunsa niistä. Lopuksi tietysti valitusta: äänenvoimakkuutta kuulutuksiin aavistuksen pienemmälle, please, ettei tarvitsisi koko ajan huutaa asiaansa vieressäistujan korvaan.
 
Viestejä
114
Lopuksi tietysti valitusta: äänenvoimakkuutta kuulutuksiin aavistuksen pienemmälle, please, ettei tarvitsisi koko ajan huutaa asiaansa vieressäistujan korvaan.
Aurinkokatsomoon taas ei kuulunut kuulutuksista mitään, mutta liekö ollut tekninen ongelma kentän laidan kajareissa?
 
Viestejä
243
Kertokaa tosiaan rohkeasti äänentoistoon liittyvistä ongelmista, niin pyritään korjaamaan tiistaiksi kaikki. (y) Palautetta kaipaisin erityisesti musiikin äänenvoimakkuudesta ensimmäisellä jaksolla vs. toisella jaksolla. Kappalevalinnoistakin saa antaa palautetta, sillä tälle kaudelle niitäkin pyritään uudistamaan.
 
Viestejä
488
Lopuksi tietysti valitusta: äänenvoimakkuutta kuulutuksiin aavistuksen pienemmälle, please, ettei tarvitsisi koko ajan huutaa asiaansa vieressäistujan korvaan.
Tuo on ihan aiheellinen valitus. Musiikki pauhasi kovalla volyymilla joka raossa, usein myös kuulutusten aikana ja pelin ollessa jo käynnissä. Ei ihme, ettei kulutuksesta saanut aina selvää eikä vierustoverin puhe kuulunut.

Itse pelistä sen verran, että Lieto ja Nokkala palkittiin ansaitusti. Molemmat onnistuivat jotakuinkin täydellisesti.
 

Joe

Viestejä
378
Kertokaa tosiaan rohkeasti äänentoistoon liittyvistä ongelmista, niin pyritään korjaamaan tiistaiksi kaikki. (y) Palautetta kaipaisin erityisesti musiikin äänenvoimakkuudesta ensimmäisellä jaksolla vs. toisella jaksolla. Kappalevalinnoistakin saa antaa palautetta, sillä tälle kaudelle niitäkin pyritään uudistamaan.
Musiikista ei muuta valitettavaa, kuin äänenvoimakkuus pykälää paria alemmas. Tosiaankin joutui huutamaan naapurin korvaan.

Edit. Toisellakin jaksolla pikkusen liian lujaa.
 
Viestejä
390
Kertokaa tosiaan rohkeasti äänentoistoon liittyvistä ongelmista, niin pyritään korjaamaan tiistaiksi kaikki. (y) Palautetta kaipaisin erityisesti musiikin äänenvoimakkuudesta ensimmäisellä jaksolla vs. toisella jaksolla. Kappalevalinnoistakin saa antaa palautetta, sillä tälle kaudelle niitäkin pyritään uudistamaan.
Olen itse tehnyt aikoinaan jäähallissa näitä hommia, joten tiedän nämä ongelmat äänenvoimakkuudessa. Soittaja / miksaaja / kuuluttaja ei niitä aina kuule. Kaveri katsomossa oli mulle hyvä apu näissä pohdinnoissa. Biisivalinnat olivat tänään oikein hyviä. Kaverin korvaan huusinkin, että olipa hienoa kuulla vanha kunnon Spacer!
 
Viestejä
747
Kausi avattu, kolme pistettä ansaitusti JoMalle. Huonompiakin kauden avauksia on JoMan osalta vuosien saatossa nähty 😁.

Ensimmäisellä jaksolla JoMan ulkopelissä oli hieman haparointia, mutta kyllähän peli oli isäntien hallussa oikeastaan koko ajan. Vanhaa pesiskatsojaa ilahdutti erityisesti se, että nähtiin melko monipuolista lyöntipeliä ja uskallettiin kokeilla erilaisia vaihtoehtoja.

Paljon tuli tilannetta, osa hyvillä lyönneillä, osa Seinäjoen ulkopelin ystävällisellä avustuksella. Mitäs muuta? Lieto ja Nokkala loistivat 🔥🔥🔥.
 
Viestejä
337
Hienoa JoMa! Upea tapahtuma, jossa viihtyy tänä kesänä vielä monta kertaa. Pelikin oli ensimmäiseksi sarjapeliksi mallikasta katsottavaa varsinkin Kitee-harjoituspelin jälkeen.

Äänenvoimakkuudet meni välillä pahasti pieleen, joutui vieruskaverille huutamaan ihan tosissaan. Ei luulis DJ:lle vaikeaa olevan näitä säätää, kun melko täydellisellä paikalla ääniä siellä kuuntelee? Aurinkokatsomon kaiuttimet kannattaa ainakin kytkeä päälle, tänään eivät olleet? Ainakin tauolla kaljalla käydessä näin havainnoin. Musavalinnat olivat parhaat vuosiin.
 
Viestejä
243
Hienoa JoMa! Upea tapahtuma, jossa viihtyy tänä kesänä vielä monta kertaa. Pelikin oli ensimmäiseksi sarjapeliksi mallikasta katsottavaa varsinkin Kitee-harjoituspelin jälkeen.

Äänenvoimakkuudet meni välillä pahasti pieleen, joutui vieruskaverille huutamaan ihan tosissaan. Ei luulis DJ:lle vaikeaa olevan näitä säätää, kun melko täydellisellä paikalla ääniä siellä kuuntelee? Aurinkokatsomon kaiuttimet kannattaa ainakin kytkeä päälle, tänään eivät olleet? Ainakin tauolla kaljalla käydessä näin havainnoin. Musavalinnat olivat parhaat vuosiin.
Kiitos kommentista. Itse asiassa kuuluttamosta on yllättävän vaikea havaita, miltä äänet kuulostavat yleisölle, joten näin kauden alussa katsojien palautteet ovat tärkeitä. Valitettavasti tekniset ongelmat pitivät tänään kakkospuolen aurinkokatsomon kaiuttimet poissa päältä. Hienoa kuulla, että musiikkivalinnat onnistuivat.
 
Viestejä
2,565
Vinkki: minä olen pitänyt korvatulppia urheilukatsomossa jo muutaman vuoden ajan pääasiassa liian kovalla soitettavan musiikin takia. Hyvin valittu musiikki luo tunnelman, mutta liika on liikaa volyymissa.

Kaiken olennaisen kuulee kyllä tulpillakin.
 
Viestejä
535
Kyllä siinä edessä maassa kajarit oli, mutta tuolla ylempänä taisi vahvistus tullakin, että eivät nyt vaan toimineet.
Mitähän tähän nyt sanois... olihan tuossa lumien sulettua aika pitkä aika, että olis Joma-organisaatio voinut testata äänentoiston toimivuuden. Ei ole mitään avaruustiedettä.
 
Viestejä
758
Otte
Kyllä siinä edessä maassa kajarit oli, mutta tuolla ylempänä taisi vahvistus tullakin, että eivät nyt vaan toimineet.
Ainahan siinä edessä on kajarit ollut mut ei niistä oo koskaan mitään selvää kuulunu aurinkokatsomoon. Musiikki kuuluu joten kuten mut jos joku haastattelu on niin ei kuule mitään
 
Viestejä
34
Ottelun selostajalle (Ruutu+) erityiskiitos siitä, että selostapa ei ollut puolueellinen ja selostaja otti hyvin myös vierasjoukkueen huomioon. Ainakin itselleni liiallinen kotijoukkueen hehkuttaminen on kiusallista kuunneltavaa. Jatka samaan malliin!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös