Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2020

kontiola

Ihan sellainen pikkuhuomio vielä, että lähetys oli valtakunnan verkossa eikä Kontiolahden pesisteeveessä. Sitäpaitsi erityisesti legendat ansaitsee tulla esitellyiksi ja perimätieto jatkettavaksi, muuten ne unohtuu!
 

kontiola

Eikö täällä kukaan ole seurannut JoMaa ennen mitaleita, silloin kun joukkue ehkä eniten sitä kannustusta tarviaa eli kun taistellaan sarjapaikasta?
Minä näin valitettavasti valon vasta muutettuani Joensuuhun vuonna 2015. Keväällä 2016 istuin ensimmäistä kertaa Kerubin lehtereillä. Vanhalla kotiseudulla ei liiemmin pesistä pelata. Vielä :)
 
Viestejä
1,811
Minä näin valitettavasti valon vasta muutettuani Joensuuhun vuonna 2015. Keväällä 2016 istuin ensimmäistä kertaa Kerubin lehtereillä. Vanhalla kotiseudulla ei liiemmin pesistä pelata. Vielä :)
Kerrottakoon sinulle, että sotkamolaisilla oli hyvin vahva miehitys Joensuussa 2000-luvulla, kun JoMa nousi Superiin ja Superin ensimmäisillä kausilla. Mm. Sotkamon nykyinen kunnanjohtaja oli vielä n. 10 vuotta sitten Joensuun Mailan pelinjohtaja.
 

kontiola

Kerrottakoon sinulle, että sotkamolaisilla oli hyvin vahva miehitys Joensuussa 2000-luvulla, kun JoMa nousi Superiin ja Superin ensimmäisillä kausilla. Mm. Sotkamon nykyinen kunnanjohtaja oli vielä n. 10 vuotta sitten Joensuun Mailan pelinjohtaja.
Kiitos @aakoo. Hämärästi minä tämän jopa tiedän, koska pesisinnostani saan kiittää Jymyn palavinta kannattajaa Kerubilla, koska hän minut sinne aikanaan mukanaan veti. Kaikenlaisia juttuja vaikka mistä olen kuullut varsinkin alkuun, kun en tajunnut vielä mistään mitään, koska kestää aikansa, ennen kuin niitä oikeasti omaksuu.
Nyt alan olla siihen valmis. :)
Tuomo Schroderus on siis legendaarinen pelaaja

ja nykyään mm. E-poikien kultajoukkueen pelinjohtaja
Siistiä!
Hyvin sympaattisesti Schroderus jutteli kommentaattorina. Kaksoselta vain puuttui tilannetajua isäntänä, mutta ensi kerralla menee varmasti jo paremmin!
 
Viestejä
653
Kertokaapa vielä, miksi Nisu siirtyi pois Jomasta? En jaksa nyt muistaa, oliko itse lähdössä vai eikö saanut jatkoja?
Mielestäni Joma kaipasi lisää kotiutusvoimaa kaudella 2020.
 
Viestejä
155
Kertokaapa vielä, miksi Nisu siirtyi pois Jomasta? En jaksa nyt muistaa, oliko itse lähdössä vai eikö saanut jatkoja?
Mielestäni Joma kaipasi lisää kotiutusvoimaa kaudella 2020.
Tietääkseni joma tarjos vuoden pahvia, mutta sai Tampereelta siviilipuolen duunin niin siks lähti.
 
Viestejä
747
Nämä selostukset, kuulutukset, podcastit ym. taitavat pyöriä seuroissa hyvin pitkälti talkootyönä. Hattu päästä 🎩 kaikille, jotka niitä tekevät - ja ihan vaan rakkaudesta lajiin.

Fanikameralähetysten kuva ei aina ole paras mahdollinen, joten selostuksen avulla esim. takakentän tilanteita on helpompi seurata. Itselleni on jäänyt erityisen positiivisina kokemuksina mieleen lähetykset Kempeleestä ja Kiteeltä (Pasi Pirinen 🎩), mutta nämä ovat aina myös makuasioita.

Tykkään myös erityisesti Joman Sutisesta haastattelijana / selostajana / kommentaattorina.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reaktiot: Joe

Joe

Viestejä
378
Tää selostaja kaksikko oli kyllä joku löytö, Palo ja piip piip, ihan HELVETIN ärsyttävää kuunneltavaa🤣🤣
Kaksonen vois katella edellisen vimpelin kotipelin selostukset ja imeä sieltä oppia🤔 laatutyötä siellä. Ei kyllä tullu mieleenkään arvostella kyseistä miestä silloin, jotku vaan on syntyneet valittamaan kaikesta.
 
Viestejä
747
Pakko myöntää, että odottelen suurella ”mielenkiinnolla” Elmon analyysia Joman kaudesta. Varmasti on tulossa kunnon klikkiotsikko ja päälle vielä kauhuskenaariot Joman (synkästä) tulevaisuudesta 😉. Muutama aiempi esimerkki:

”Vimpelin syöksyminen kiskoilta on pesäpallokenttien surullisimpia tarinoita” (2019)

”Kiteen Pallo on surullinen tarina hienosta perinnöstä, joka tuhotaan osaamattomuuttaan” (2019)

Luotan Pekan linjan pitävän 😆.
 
Viestejä
38
Juuh. Kyllä Pekka jo kovasti kristallipalloaan ( lumihiutalepallo) kiillottelee ( heiluttelee) ja ensiviikolla faktat ja ennustukset (arvaukset) rävähtää nettiin.
 
Viestejä
759
Kertokaapa vielä, miksi Nisu siirtyi pois Jomasta? En jaksa nyt muistaa, oliko itse lähdössä vai eikö saanut jatkoja?
Mielestäni Joma kaipasi lisää kotiutusvoimaa kaudella 2020.
Jomassa ei makseta enää niin kovia palkkoja mitä ennen joten Niemi tarvitsi siviilityön. Joensuusta eilöytynyt siviilityötä ja tampereelta löytyi. Niemellä oli joensuussa tietynlainen laiskahko maine työpiireissä joka vaikeutti hommien saantia
 

Joe

Viestejä
378
Jomassa ei makseta enää niin kovia palkkoja mitä ennen joten Niemi tarvitsi siviilityön. Joensuusta eilöytynyt siviilityötä ja tampereelta löytyi. Niemellä oli joensuussa tietynlainen laiskahko maine työpiireissä joka vaikeutti hommien saantia
Taisi Joensuun kaupungin leikkauksetkin osua aika pahaan paikkaan. Kaupungin urheilupaikkojenhoitajan hommathan on aina laiskahkojen miesten hommia😂
 
Viestejä
759
Taisi Joensuun kaupungin leikkauksetkin osua aika pahaan paikkaan. Urheilupaikkojenhoitajan hommathan on aina laiskahkojen miesten hommia😂
Nisullahan oli lvi pätevyydet myös ja teki niitäki hommia ennen urheilupaikkahoitajan koulutusta.
 

Joe

Viestejä
378
Nisullahan oli lvi pätevyydet myös ja teki niitäki hommia ennen urheilupaikkahoitajan koulutusta.
Totta sekin. Jostakin muistan lukeneeni, että nimenomaan haki noita urheilupaikkojenhoitajan hommia. Tai ainakin tykkäsi niistä hommista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös