Supervuoro Verkkolehti »

Joensuun Maila 2019

Viestejä
390
Niin - eihän tämä hyvältä näytä vaan huonolta. Itse olen pettynyt joidenkin pelaajien panokseen (mm. Rahunen, Niemi) ja tietysti loukkaantumisiin. Kysynkin ihan vilpittömällä mielellä teiltä viisaammilta, että mikä mielestänne on vikana Lehtimäessä, jos hänet pitää vaihtaa. Porukan hengettömyys, taktiikka vai mikä?
 
Viestejä
995
Jokohan se kohta alkaa porukalle valkenemaan, ettei tämä mitään mestaruuskrapulaa oikeasti ole. Joukkue vain pelaa omalla tasollaan. Omissa arvioissani en ole sijoittanut Joensuuta missään vaiheessa kolmatta korkeammalle. Taitaa vaan tuossakin olla tämän kauden nipulla turhan paljon tekemistä.

Paluu arkeen on tänä vuonna joka tapauksessa luvassa eli Jymy pudottaa Joman välierissä kuten aina ennenkin. #JymyJomaVälierät12-1
 
Viestejä
1,250
Niin - eihän tämä hyvältä näytä vaan huonolta. Itse olen pettynyt joidenkin pelaajien panokseen (mm. Rahunen, Niemi) ja tietysti loukkaantumisiin. Kysynkin ihan vilpittömällä mielellä teiltä viisaammilta, että mikä mielestänne on vikana Lehtimäessä, jos hänet pitää vaihtaa. Porukan hengettömyys, taktiikka vai mikä?



Lehtimäki lupasi sisäpelissä räiskyvämmän JoMan.

En itse huomannut hänen luvanneen ulkopelistä vuotavaa JoMaa.

Joukkue pelaa taas sitä % pesistä mutta kun tämä taaperrus ei ole edes sitä, pikemminkin venäläistä rulettia 3 panoksella.

Sellasta mieltä.
 
Viestejä
1,678
Vielä on aikaa korjata kurssi ilman panikontia!
Ennenkin on rämmitty enemmän tai vähemmän kevätkaudella, ja syksyä kohden pelattu enemmän omalla tasolla.
Tosin olen aina korostanut että historia ei milloinkaan anna mitään takeita tulevasta.
Otteet paranevat kunhan jussi ja itälännet saadaan tänäkin suvena sivuutettua.
 

Columbo vaan

Hyvää harjoitusta syksyä varten vähän hävitä. Ei pääse tulemaan historian toistot yllätysenä.
 
Viestejä
114
Joma ottaa mallia NHL:stä ja tavoitteena on olla sarjan viimeinen puolivälissä ja sen jälkeen huippu loppukausi :).

Selkein ongelma tällä hetkellä on kotiutus. Paikkoja tehdään mutta kotiuttajat eivät osu keskipalloon, palottomista tilanteista saadaan kahden palon tilanteita tai koppilyönnillä tyhjätään osa pesistä tai kaikki pesät. Ulkopeli on ollut ihan ok, muutama läpilyönti mennyt mutta niitä tulee kesän mittaan.

Eilen oli peli otettavissa mutta harva joukkue voittaa noin tehottomalla sisäpelillä.
 
Viestejä
28
Viime kesänäkin jossain vaiheessa vaadittiin pelinjohdon vaihtoa, mutta siitähän se sitten lutviutu pelinjohtajasta huolimatta?
Vuosi sitten peli ei näin väritöntä ollut kuin hetkittäin. Nyt juoksujen saanti on liian monessa vuorossa kiven takana. Nykymenolla ei kehtaa kesävieraita peliin viedä.
 
Viestejä
1,392
Sanoin ennen kauden alkua, että Lehtimäki on aivan oppipoika Petri Pennasen tekemiseen verrattuna ja Joensuulla tulee paljon viime vuotta vaikeampi kausi.

Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, että minun pitäisi syödä noita sanojani. Toki kaikki muistavat viime kauden JoMan ja kaikki on mahdollista, mutta ei tilanne nyt Joensuussa kovin hyvältä näytä.
 
Viestejä
759
Huonoa pelaamista enemmän ärsyttää pelinjohdon munattomuus. Pitäisi rohkeasti laittaa pelaajia poppareille. Niemi nyt ainakin alkuun katsomon puolelle. Eihän tosta mitään tule jos ei tarvii olla mitenkään vastuussa suorituksistaan
 
Viestejä
490
Joman kauden tavaramerkki - ajolähtö ja tuloksena kaksi paloa näyttää olevan joukkueen tunnusmerkki tänäänkin.
 
Viestejä
1,480
Eihän se pelinjohdon vika ole jos Niemi ja Rautiainen ei pysty kotiuttamaan. Minne ne taidot on vuodessa menneet? Onko talvikaudella harjoiteltu ollenkaan?
 
Viestejä
114
Ei hyvältä näytä tässä vaiheessa Kankaanpäässä. Aika huonoja ratkaisuja, merkkivirheitä... Litmanen ajossa lyömään ennen jokereita ja kova kohti kolmospesää... takavaihto ja kotiutus tavoitteena. Tulos 2 paloa ja vuoron vaihto.

Peli on edelleen sekaisin... toivottavasti aukeaa.
 
Viestejä
280
Olisko jo hyvä aika miettiä pelinjohdon vaihtamista....Peni pian takaisin. Lehtimäki ei pysty hommaa hoitamaan...
 
Viestejä
482
Tuomarit olleet 4T Joman parhaita pelaajia. 2 paloa tuomarivirheistä

Ok tuo oli jo oikeasti hyvä lyönti, ei takakentän söhlöä.
 
Viestejä
280
Nyt ei olis vielä myöhäistä reagoida ja loppukausi olis pelastettavissa ja samalla Rautiainen huiliin vähäks aikaa. Ihan turisti tällä hetkellä. Rohkeita ratkaisuja kaipaa nyt.
 
Viestejä
280
Joukkueen pelitaidot ei ole hävinny mihinkään ja pidän nykyistä joukkuetta viime vuotista parempana. Nyt pitää vaan saada jostakin uutta virtaa ja mun mielestä Pennasen palaaminen pelinjohtoon olis ainoa mitä tarvitaan ja sisäpeliä vois pelata myös yhdellä kotiuttaja jokerilla...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös