Supervuoro Verkkolehti »

IPV 2021

Viestejä
448
Jos oikein kuulin Teboililla, niin pelinjohtaja ratkeaa vasta kun jäljellä olevat pudotuspelit päättyy.

Vaihtoehdot ovat vähissä ja toivoisinpa kerrankin isosti yllättyväni. Uskoisin Vallen antaneen jo riittävät näytöt ja ei jatkoon ellei sitten 2. pelinjohtajana.

Laakso mukaan, Partanen jatkaa ja kärkietenijä tuohon (laadukas), niin eiköhän se 9. sija ole jälleen mahdollista.
 
Viestejä
282
Jos oikein kuulin Teboililla, niin pelinjohtaja ratkeaa vasta kun jäljellä olevat pudotuspelit päättyy.

Vaihtoehtoja on myös vielä pelaavissa pelaajissa (Anssi Lammila).

Tarkemmin, jos miettii niin kannattanee katsella kakkospelinjohtajia sitten näistä pelaavista jengeistä. Vaikea nähdä Jani Komulaista, Mikko Korhosta, Iiro Haimia tai Petri Tuuvaa IPV:n pelinjohtajana. Sitten tullaan Antti Väistöön, joka jopa jollain tasolla mahdollinen.

Mielenkiintoisin nimi ehdottomasti (en tiedä sopimustilannetta) on Markku Hylkilä!
 
Viestejä
416
[QUOTE="insider, post: 129128, member: 894Mielenkiintoisin nimi ehdottomasti (en tiedä sopimustilannetta) on Markku Hylkilä!
[/QUOTE]
Hylkilä mainitsi jo ajat sitten, että eiköhän Vimpelin jälkeen pelinjohtajahommat ole siinä, että sitten on pesäpallon saralla "kaikki nähty" (hienon mahdollinen paikka toimia PJ:nä). Toki jos Lippo superiin nousisi, niin liekkö olisi siellä suunnalla vielä mahdollista Markku viuhkassa nähdä.
 
Viestejä
339
Olisko kolme pelaajaa viime kauden joukkueesta. Ei Lattua.
Jos noin tarkasti osaa ja uskaltaa kommentoida, niin sitten täytyy luottaa, että on sisäpiiritietoa😀. Jussila, Nurmio, Vilander ja Lattu siis eivät olisi laskuissa, joten toiveet (!) kohdistuvat Hyötyläiseen, Hämäläiseen, M. Kososeen, Partaseen, Sikiöön ja Surakkaan. Heidän toivoisi jatkavan ja päälle 2-3 vahvistusta.

Voihan tässä toki olla nuorten sopimuksista kyse, mutta ehkäpä tuosta kuusikosta pitäisi ensin julkistaa sopimuksia, jos/kun niitä aiemman paikallislehden jutun mukaan on. Helpottaa varmasti vahvistusten hankkimista, kun on julkistettuja sopimuksia runkopelaajien osalta.
 
Viestejä
1,668
Jos noin tarkasti osaa ja uskaltaa kommentoida, niin sitten täytyy luottaa, että on sisäpiiritietoa😀. Jussila, Nurmio, Vilander ja Lattu siis eivät olisi laskuissa, joten toiveet (!) kohdistuvat Hyötyläiseen, Hämäläiseen, M. Kososeen, Partaseen, Sikiöön ja Surakkaan. Heidän toivoisi jatkavan ja päälle 2-3 vahvistusta.

Voihan tässä toki olla nuorten sopimuksista kyse, mutta ehkäpä tuosta kuusikosta pitäisi ensin julkistaa sopimuksia, jos/kun niitä aiemman paikallislehden jutun mukaan on. Helpottaa varmasti vahvistusten hankkimista, kun on julkistettuja sopimuksia runkopelaajien osalta.

Mä veikkaan ainakin Hyötyläistä, kun uusi seura käänsikin kelkkansa.
 
Viestejä
339
Mä veikkaan ainakin Hyötyläistä, kun uusi seura käänsikin kelkkansa.
Sepä vain ainakin minulle sopisi😀. Hyötyläisessä on monipuolisuuden kautta paljon potentiaali eri rooleihin sisäpelissä ja toisaalta ulkopelissäkin erittäin varma. Ja kun on muutenkin miellyttävän ja huumorintajuisen oloinen persoona, niin tärkeä olisi hänet saada jatkamaan.
 
Viestejä
282
Ei ole nuoria. Tai riippuu nuoren määritelmästä, mutta kaikki jo yli 20-vuotiaita.
Kyllähän nuo nimetkin on ihan jokaisen pääteltävissä. Ei Partasta, eikä Hämäläistä.

Tulipahan vaan mieleen, että Nurmion lähdön myötä takakentälle tarvitsisi yhden pelaajan. Onko sellaisesta kuulunut huhuja?
 
Viestejä
339
Tulipahan vaan mieleen, että Nurmion lähdön myötä takakentälle tarvitsisi yhden pelaajan. Onko sellaisesta kuulunut huhuja?
Pietinenhän on kopparina pelannut, eli yksi tullut jo. Sen toki varmaan tiesitkin ja samaa mieltä, että kopparia tarvittaisiin, jotta Hämäläinen voisi pelata linjassa (jos siis jatkaa). Jotain huhuja olen kuullut, mutta olen keskittynyt enemmän toiveisiin, kuin huhuihin, joten jääköön sanomatta😉.
 
Viestejä
435
Ei ole nuoria. Tai riippuu nuoren määritelmästä, mutta kaikki jo yli 20-vuotiaita.
Kyllähän nuo nimetkin on ihan jokaisen pääteltävissä. Ei Partasta, eikä Hämäläistä.

Tulipahan vaan mieleen, että Nurmion lähdön myötä takakentälle tarvitsisi yhden pelaajan. Onko sellaisesta kuulunut huhuja?

Lantiainen ja Hyötyläinen?
 
Viestejä
89
Sepä vain ainakin minulle sopisi😀. Hyötyläisessä on monipuolisuuden kautta paljon potentiaali eri rooleihin sisäpelissä ja toisaalta ulkopelissäkin erittäin varma. Ja kun on muutenkin miellyttävän ja huumorintajuisen oloinen persoona, niin tärkeä olisi hänet saada jatkamaan.
Oon saanu semmosen kuvan, että olisi terveysongelmien takia lopettamassa, ylikuntoa tms. Toivottavasti kuitenkin jatkaa, on tosiaan uskomattoman monipuolinen pelaaja! Tarvittaisiin vaikka numerolle 3?
 
Viestejä
296
Vielä pelaavissa joukkueissa on mielenkiintoisia pelaajia ilman sopimusta. Kuten Dalla ja Tono.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös