Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2023

Mr. Orange

Täyshiljaisuuteen ja saamattomaan tuhertamiseen se ei tule päättymään.

"Meri tuo kesän tuulen/niin lämpöisen/ja rakkaan sinun huulet/joita/unhoittaa voi en"

Laittaa paremmaksi jos ei kelpaa.

Mr. Orange

Turhailu
Kun Mr. Orange, jonka nimimerkki ja varsinkin kirjoitusten sisältö tuovat mieleen erään appelsiinipitoisen drinksun - nimi tarkoittaa suomeksi joka kodissa tähdellistä työkalua - vähättelee tällä palstalla Joni Rytkösen tapausta, tietämättä siitä mitään, se on mielestäni mahdollista häirinnän kohdetta eli tässä tapauksessa nuorta ihmistä kohtaan loukkaavaa. Urheilun eettinen keskus SUEK tutkii tiedotteensa mukaan tapausta ja jatkossa mahdollisesti myös poliisi. Tässä on vähän sama ilmiö erään suositun laulajan tapauksessa. Hän kiirehti taannoin itse tiedottamaan omasta seksuaalirikosepäilystään ja vakuuttamaan samalla syyttömyyttään. Sitten lehden haastattelemat laulajan fanit vannovat keikalla uskollisuutta laulajalle ja uskovat tämän syyttömyyteen - tietämättä itse tapauksesta yhtään mitään , koska juttu ei ole ollut vielä oikeudessa.
Screw...driver (?)

"Uh-huh?" ( suom. "ahaa!")

Toisaalta pelinjohdon ja muutamien pelaajien, joilla on siihen kykyä ottaa se johtajuus, näyttää myös sitä. Esim. Surakan pelaaminen on minun silmiini pelailua nyt vaikka pienintäkään intohimoa
Oliko myös Kouvolaa vastaan? On vähän väsynyttä että kun pelataan peli jossa kaikki sattuu menemään perseelleen niin tullaan huutelemaan että ei jengiä edes kiinnosta. Kun homma ei suju ja itseluottamus ei pelaa sekä peli on mennyt perseelleen niin hommasta tulee alistunutta mutta ei se ole sitä ettei ketään kiinostaisi pelata.

Mr. Orange

@Ylläpito jäin hieman ihmettelemään että mihin kohtaan sen tajunnanvirran paikantaisi?

Whatever.

Viesti ymmärretty. Keep my mouth shut while dreaming.

Tack. :rolleyes:

On siellä IPV:n johdossa ainakin pesäpallon lajiosaamista. JP Leskisen olen nähnyt pelaavan KIteen ja IPV:n paidassa, en muista oliko muuallakin ja Lankisen tietysti monet kerrat IPV:ssä. Mies pelasi aikoinaan myös ykköstä Haminassa. Liikanen oli näitä Juvan superpesisjoukkueen naamoja ja viäräleukoja.
Kaverien siviilitöistä ei ole mitään käsitystä eikä saman tien kyvyistä johtaa pääsarjaseuraa. Kateeksi ei kuitenkaan käy, kun ajattelee koko Etelä-Karjalan nykyisiä talousnäkymiä ja väen hupenemista. Nettisivuilla IPV:n tiedostusvastaavaksi on merkitty Kari Tapanen. Hän oli edellä kolmikkoa kovemman kaliiperin pelaaja Kiteellä sekä IPV:ssä.
Kari Tapanen ei ole enää missään tekemisissä IPV:n kanssa.

LBC

Hmm mistähän mä luin sen, että neljä heikointa karsii.
Lyhyesti vielä (ja liittyyhän tämä IPV:henkin vähän). Olisikin mielenkiintoista jos Tämän hetken sijoituksissa Kossu ensin karsisi Jymyjussien kanssa ja jatkaisi siitä puolivälieräkarsintoihin Kiteen kanssa. Tai toisin päin. Tai mitenköhän päin tuo menisi :unsure:

Vrt. toinen thread: en usko.

En usko mitään niin pahaa tapahtuneen.
Missä Ryde piileksii, ja miksi? Jos kerran syytön niin miks ei puolusta itseään? En nää logiikkaa, rehti kundi olis tullut jo antaan vastineensa, oli sitten syytön tai syyllinen. Tää nyt vaan näyttää siltä että on Ryden kohdalla on game ower.

LBC

Kappas, Löppösen Santeri on laittamassa piikkareita kinttuun. Jos nopeus on tallella tai on lupausta tulla tasolleen, niin siinähän Imatralle on etenemisvoimaa.
Tauko on kylläkin melko pitkä, toivottavasti onnistuu.

Kyllähän se vaan siltä näyttää että ykkönen kutsuu kauden päätteeksi. Toisaalta hyvä niin eihän tässä superissa räpiköinnissäkään mitään järkeä ole.

Sitä minä en nyt ihan ymmärrä että kun sekä Brandt että Leksa tulivat lyömään yhden palon etutilanteeseen niin miksei voida viedä molempia ja lyödä maihin. Etenkin Leksan lyönneillä.

Kyllähän se vaan siltä näyttää että ykkönen kutsuu kauden päätteeksi. Toisaalta hyvä niin eihän tässä superissa räpiköinnissäkään mitään järkeä ole.
Tätä imatralaisen kulttuurin piirrettä jossa toivotaan tappiota ja luovutetaan jo valmiiksi en kyllä ymmärrä. Mutta onko se syynä joukkueenkin tilaan?

Tätä imatralaisen kulttuurin piirrettä jossa toivotaan tappiota ja luovutetaan jo valmiiksi en kyllä ymmärrä. Mutta onko se syynä joukkueenkin tilaan?
Lähihistoriaa miettien ovat karjalaiset olleet selviytyjiä, mutta onko pojista polvi huonontunut? Joukkue tarvitsee eniten kannustusta silloin kun peli ei kulje.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.