Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2023

Viestejä
16
Kausi 2023 mennään RB (=Rhythm´n´Blues) tahdissa ja ajellaan RR (=Rolls Royce) kakkosvaihteen kyyditsemänä. Sen jälkeen puikkoihin hieman pidemmäksi aikaa JP (=Joka Poika -lehti, jos joku muistaa)
 
Viestejä
1,474
Taitaa olla hyvin varjeltu salaisuus tämä Tahkon pelinjohtaja. Kukaan ei tunnu tietävän nimeä. Todennäköisesti päätöstä ei ole vielä tehty, muuten nimi olisi jo mainittu.

Vikströminkin tilanne tuntuu olevan auki. Todennäköisesti Viki itse ei ole tehnyt itse päätöstä missä pelaa tai pitääkö välivuoden. Lopettaminen tuntuu epätodennäköiseltä, mutta mahdollisuus sekin on.
 
Viestejä
16
Ei se (enää) ole salaisuus ja päätös on jo tehty. Tuossahan ne on edellä mainittuna, sekä I pj että 2 pj. Valitettavasti parempaa kaksikkoa ei ollu saatavilla. Mut onneks johtavat pelaajat ottavat enemmän vastuuta ja hoitavat ensi kauden ns. kotiin.
 
Viestejä
107
Taitaa olla hyvin varjeltu salaisuus tämä Tahkon pelinjohtaja. Kukaan ei tunnu tietävän nimeä. Todennäköisesti päätöstä ei ole vielä tehty, muuten nimi olisi jo mainittu.

Vikströminkin tilanne tuntuu olevan auki. Todennäköisesti Viki itse ei ole tehnyt itse päätöstä missä pelaa tai pitääkö välivuoden. Lopettaminen tuntuu epätodennäköiseltä, mutta mahdollisuus sekin on.
Ton sana-arvotuksen ratkaisu vaatii ehkä vähän päättelykykyä. RR vanha Tahkon pelaaja itsekkin. Muunmuassa.
 
Viestejä
428
Jos tuo on pj-kaksikko, niin maksava katsoja sanoi jo Ripestä kaiken oleellisen, paras pitkään aikaan. Bragge taas teki Kiteellä erittäin hyvää työtä, teki joukkueen uudestaan, eli ei huono valinta hänkään. Ei tule pelinjohtoon kaatumaan, jos kaatuu ollenkaan. Nyt ollaan jo aika kivassa tilanteessa tässä vaiheessa kautta👍
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös