Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2023

Lopussa oli jo pientä kirin poikastakin, mutta ikävästi Niemen kopiksi menneeseen lyöntiin tilanne hankaloitui huomattavasti. Pääasia kumminki, että hieman oli jo heräämisen merkkejä, niin toivottavasti sama noususuuntainen meininki jatkuu sitten tiistaina kotona ja heti pelin alusta asti. Ei näitä pisteitä kumminkaan liikaa ole pois hukattaviksi tarjolla.

Viidan tulo tais sotkea kaiken.surkeaa
Näyttää vähän pahalta onnistumiset + täysin jalaton 1- vaihtaja. Toki silmä voi valehdella, uskon että on kennotettu ennen sopimuksen tekoa?

Kyllähän Väliaho myös vei Raimo Braggea tänään ja Väliaho lukkareiden taistelun.
Joman takatilanne sarjan eliittiä myös !!

Eiköhän Bragge sen tajunnut myös, Kore kävi kaksi kertaa tänään lyömässä, kokopelin aikana.

Itse kun olen koko ikäni pelannut ja hengittänyt lajia, pesäpalloa niin tiedän mistä puhun.
Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla. Aika turhaa puhua siitä että "toivottavasti tajuaa lopettaa". Asia ei todellakaan ole näin. Joo kotiutuksissa olisi parannettavaa mutta Kore on kyllä hyödyllinen pelaaja sisällä edelleen. Ja jos olisit seurannut ja hengittänyt pesistä ja Tahkoa, niin oaljon kuin väität, niin tajuaisit myös että seuralegendasta ei puhuta noin. Arvostella saa ja pelisuorituksia voi kritisoida mutta jätetään nuo toiveet lopettamisesta pois.

Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla.
Ensimmäistä jaksoa en nähnyt, mutta en ollut tauon jälkeen uskoa korviani, kun kuulin ettei Kore ollut lyönyt ensimmäisellä jaksolla kertaakaan.
No, ensimmäinen lyöntivuoro tuli sitten toisen jakson toisessa vuoroparissa ja olisiko ollut etupesät täynnä tilanne.

Toivottavasti Kore lopettaa tähän kauteen, ei enää mitään käyttöä.
Nisu, Nurmio ja Alanen on tällä hetkellä ainoat The pelaajat.
Kore alisuorittaa eikä enää mitään käyttöä - ja Nisu on The pelaaja.

Milläköhän perusteella?

Juha Korhonen jokaisessa lyöntitilastossa Juha Niemiä parempi eli tehokkaampi.

2023
Kärkilyönnit: Korhonen 59,71% > Niemi 43,64%
Kotiutukset: Korhonen 45,61% > Niemi 44,17%
2-tilanne: Korhonen 68,85% > Niemi 44,74%
1-tilanne: Korhonen 73,68% > Niemi 33,33%
0-tilanne: Korhonen 50,00% > Niemi 0,00%

Kore alisuorittaa eikä enää mitään käyttöä - ja Nisu on The pelaaja.

Milläköhän perusteella?

Juha Korhonen jokaisessa lyöntitilastossa Juha Niemiä parempi eli tehokkaampi.

2023
Kärkilyönnit: Korhonen 59,71% > Niemi 43,64%
Kotiutukset: Korhonen 45,61% > Niemi 44,17%
2-tilanne: Korhonen 68,85% > Niemi 44,74%
1-tilanne: Korhonen 73,68% > Niemi 33,33%
0-tilanne: Korhonen 50,00% > Niemi 0,00%
Kommentti johon vastasit oli tyhmä, mutta puuttuuhan tosta kokonaan konteksti ja nisu on selvästi parempi pelaaja.

Kommentti johon vastasit oli tyhmä, mutta puuttuuhan tosta kokonaan konteksti ja nisu on selvästi parempi pelaaja.
Ja toinen on legendaarisen Hyvinkään Tahkon ehkä se nykyään tunnetuin seuralegenda.

Voittajatyyppejä pitäisi löytää, nyt on aika lampaita koko porukka kun pelataan kovia pelejä LUE kuutta kovempaa vastaan.

Voittajatyyppi petraa kun pelit kovenee. Meillä aika vähissä, kaikki tuntuvat menevän vaan täysin lukkoon kun ratkotaan pelejä!

Ja muut kovista yksilöistä huolimatta enemmän joukkueita, meillä yksilöitä varsinkin ulkona. Vertaa JoMa eilen monessa kohdassa...

Eiköhän Bragge sen tajunnut myös, Kore kävi kaksi kertaa tänään lyömässä, kokopelin aikana.

Itse kun olen koko ikäni pelannut ja hengittänyt lajia, pesäpalloa niin tiedän mistä puhun.

Ja luulet olevasi ainoa täällä? Joillain täällä on noiden lisäksi kokemusta lisäksi myös pelinjohdosta, valmennuksesta ja tuomaroinnista sekä seuratoiminnasta useammassa seurassa.

Mutta se taustoista ja takaisin aiheeseen.

Kore on tälläkin kaudella henkinen selkäranka, jota tarvitaan enemmänkin vielä loppukaudesta. Lyöjäjokerillehan tai edes vaihtajalle ei paljon hommia tule, jos äijiä ei saada kentälle tai ajot puretaan kopilla.

Itse olen eniten huolissani edelleen siitä, että joukkueessa ei ole rosterin pienuuden vuoksi tervettä kilpailua pelipaikoista. Päin vastoin. Ollaan onnellisia, jos saadaan joka tontti täytettyä.

Ja luulet olevasi ainoa täällä? Joillain täällä on noiden lisäksi kokemusta lisäksi myös pelinjohdosta, valmennuksesta ja tuomaroinnista sekä seuratoiminnasta useammassa seurassa.

Kore on tälläkin kaudella henkinen selkäranka, jota tarvitaan enemmänkin vielä loppukaudesta. Lyöjäjokerillehan tai edes vaihtajalle ei paljon hommia tule, jos äijiä ei saada kentälle tai ajot puretaan kopilla.

Itse olen eniten huolissani edelleen siitä, että joukkueessa ei ole rosterin pienuuden vuoksi tervettä kilpailua pelipaikoista. Päin vastoin. Ollaan onnellisia, jos saadaan joka tontti täytettyä.
Toi vaan trollaa. Ei kannata ottaa vakavasti ton horinoita.

Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla. Aika turhaa puhua siitä että "toivottavasti tajuaa lopettaa". Asia ei todellakaan ole näin. Joo kotiutuksissa olisi parannettavaa mutta Kore on kyllä hyödyllinen pelaaja sisällä edelleen. Ja jos olisit seurannut ja hengittänyt pesistä ja Tahkoa, niin oaljon kuin väität, niin tajuaisit myös että seuralegendasta ei puhuta noin. Arvostella saa ja pelisuorituksia voi kritisoida mutta jätetään nuo toiveet lopettamisesta pois.
Seuralegenda, on kyllä.

Tiedän kyllä taustasi 👍
Joo, en ole ainoa, mutta Koren aika on ajanut valitettavasti ohi.

Meillä on nyt sitten jokerina pari vaihtajaa, Viita ja Kore?

Onneksi Bragge on kotiutusosaston laittanut Kapteeni, Santtu ja Nisu.
Tämä järjestys 👍

Ulkopeli on myös pettänyt viime peleissä pahasti. Läpilyöntejä on mennyt ainakin 3 pelissä putkeen ja toiset niistä ollut vielä aika helpohkoja. Yleensä kun ulkopeli ei toimi niin se heijastuu kyllä sisäpeliinkin. Nyt pitää vaan kaivaa se peli-ilme ensi viikolle ja lähteä parantamaan peliä huomattavasti.

Lautanen ihonalle olen päässyt.

En trollaa, olinhan kuka tiesi että Huusko over and out 😊
Olit väärrässä Nikkasen suhteen oikein juhlissa kuultua tietoa, ettei halua jatkaa koplassa ja on erimieltä peluutuksesta silti teki jatkosopimuksen olit väärässä ja väitit Puputti ei ole uskollinen seuralle eikä halua siellä pelata, mutta silti väität että pelaa täysillä seuralle? Et muista pelaajien voimassa olevia sopimuksia vaan heittelet komulaista ja stilliä ja ties ketä muita minne lie, ilman että tiedät heidän sopimuksistaan.

Tästä huomaa ettei juonesi pysy kasassa kun et selvästikään edes muista mitä olet tänne kirjoitellut, vaan vedät jotain outoa performanssia ja ärsytät muita kirjoittajia eli trollaat.

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.