Höpöhöpö, Kore on yhä Tahkon avainpelaajia.Toivottavasti Kore lopettaa tähän kauteen, ei enää mitään käyttöä.
Nisu, Nurmio ja Alanen on tällä hetkellä ainoat The pelaajat.
Muut alisuorittaa.
Höpöhöpö, Kore on yhä Tahkon avainpelaajia.Toivottavasti Kore lopettaa tähän kauteen, ei enää mitään käyttöä.
Muut alisuorittaa.
Toivottavasti Kore lopettaa tähän kauteen, ei enää mitään käyttöä.
Muut alisuorittaa.
Näyttää vähän pahalta onnistumiset + täysin jalaton 1- vaihtaja. Toki silmä voi valehdella, uskon että on kennotettu ennen sopimuksen tekoa?Viidan tulo tais sotkea kaiken.surkeaa
Eiköhän Bragge sen tajunnut myös, Kore kävi kaksi kertaa tänään lyömässä, kokopelin aikana.Tämä on yhtä asiantuntevaa kommentti kuten aina.
Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla. Aika turhaa puhua siitä että "toivottavasti tajuaa lopettaa". Asia ei todellakaan ole näin. Joo kotiutuksissa olisi parannettavaa mutta Kore on kyllä hyödyllinen pelaaja sisällä edelleen. Ja jos olisit seurannut ja hengittänyt pesistä ja Tahkoa, niin oaljon kuin väität, niin tajuaisit myös että seuralegendasta ei puhuta noin. Arvostella saa ja pelisuorituksia voi kritisoida mutta jätetään nuo toiveet lopettamisesta pois.Eiköhän Bragge sen tajunnut myös, Kore kävi kaksi kertaa tänään lyömässä, kokopelin aikana.
Itse kun olen koko ikäni pelannut ja hengittänyt lajia, pesäpalloa niin tiedän mistä puhun.
Ensimmäistä jaksoa en nähnyt, mutta en ollut tauon jälkeen uskoa korviani, kun kuulin ettei Kore ollut lyönyt ensimmäisellä jaksolla kertaakaan.Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla.
Kore alisuorittaa eikä enää mitään käyttöä - ja Nisu on The pelaaja.Toivottavasti Kore lopettaa tähän kauteen, ei enää mitään käyttöä.
Kommentti johon vastasit oli tyhmä, mutta puuttuuhan tosta kokonaan konteksti ja nisu on selvästi parempi pelaaja.Kore alisuorittaa eikä enää mitään käyttöä - ja Nisu on The pelaaja.
Milläköhän perusteella?
Juha Korhonen jokaisessa lyöntitilastossa Juha Niemiä parempi eli tehokkaampi.
2023
Kärkilyönnit: Korhonen 59,71% > Niemi 43,64%
Kotiutukset: Korhonen 45,61% > Niemi 44,17%
2-tilanne: Korhonen 68,85% > Niemi 44,74%
1-tilanne: Korhonen 73,68% > Niemi 33,33%
0-tilanne: Korhonen 50,00% > Niemi 0,00%
Ja toinen on legendaarisen Hyvinkään Tahkon ehkä se nykyään tunnetuin seuralegenda.Kommentti johon vastasit oli tyhmä, mutta puuttuuhan tosta kokonaan konteksti ja nisu on selvästi parempi pelaaja.
Joo en tarkoittanut että koren pitäs lopettaa tai ettei olis hyvä pelaaja vielä.Ja toinen on legendaarisen Hyvinkään Tahkon ehkä se nykyään tunnetuin seuralegenda.
Eiköhän Bragge sen tajunnut myös, Kore kävi kaksi kertaa tänään lyömässä, kokopelin aikana.
Itse kun olen koko ikäni pelannut ja hengittänyt lajia, pesäpalloa niin tiedän mistä puhun.
Toi vaan trollaa. Ei kannata ottaa vakavasti ton horinoita.Ja luulet olevasi ainoa täällä? Joillain täällä on noiden lisäksi kokemusta lisäksi myös pelinjohdosta, valmennuksesta ja tuomaroinnista sekä seuratoiminnasta useammassa seurassa.
Mutta se taustoista ja takaisin aiheeseen.
Kore on tälläkin kaudella henkinen selkäranka, jota tarvitaan enemmänkin vielä loppukaudesta. Lyöjäjokerillehan tai edes vaihtajalle ei paljon hommia tule, jos äijiä ei saada kentälle tai ajot puretaan kopilla.
Itse olen eniten huolissani edelleen siitä, että joukkueessa ei ole rosterin pienuuden vuoksi tervettä kilpailua pelipaikoista. Päin vastoin. Ollaan onnellisia, jos saadaan joka tontti täytettyä.
Seuralegenda, on kyllä.Korelle ei ainakaan eka jaksolla ollut edes paikkoja missä hän olis voinut mennä lyömään. Kore on tärkeä pelaaja joukkueelle, ja esim vaihtotilanteet hoitelee kyllä melkoisen hyvillä prosenteilla. Aika turhaa puhua siitä että "toivottavasti tajuaa lopettaa". Asia ei todellakaan ole näin. Joo kotiutuksissa olisi parannettavaa mutta Kore on kyllä hyödyllinen pelaaja sisällä edelleen. Ja jos olisit seurannut ja hengittänyt pesistä ja Tahkoa, niin oaljon kuin väität, niin tajuaisit myös että seuralegendasta ei puhuta noin. Arvostella saa ja pelisuorituksia voi kritisoida mutta jätetään nuo toiveet lopettamisesta pois.
Tiedän kyllä taustasi 👍Ja luulet olevasi ainoa täällä? Joillain täällä on noiden lisäksi kokemusta lisäksi myös pelinjohdosta, valmennuksesta ja tuomaroinnista sekä seuratoiminnasta useammassa seurassa.
Mutta se taustoista ja takaisin aiheeseen.
Kore on tälläkin kaudella henkinen selkäranka, jota tarvitaan enemmänkin vielä loppukaudesta. Lyöjäjokerillehan tai edes vaihtajalle ei paljon hommia tule, jos äijiä ei saada kentälle tai ajot puretaan kopilla.
Itse olen eniten huolissani edelleen siitä, että joukkueessa ei ole rosterin pienuuden vuoksi tervettä kilpailua pelipaikoista. Päin vastoin. Ollaan onnellisia, jos saadaan joka tontti täytettyä.
Lautanen ihonalle olen päässyt.Toi vaan trollaa. Ei kannata ottaa vakavasti ton horinoita.
Olit väärrässä Nikkasen suhteen oikein juhlissa kuultua tietoa, ettei halua jatkaa koplassa ja on erimieltä peluutuksesta silti teki jatkosopimuksen olit väärässä ja väitit Puputti ei ole uskollinen seuralle eikä halua siellä pelata, mutta silti väität että pelaa täysillä seuralle? Et muista pelaajien voimassa olevia sopimuksia vaan heittelet komulaista ja stilliä ja ties ketä muita minne lie, ilman että tiedät heidän sopimuksistaan.Lautanen ihonalle olen päässyt.
En trollaa, olinhan kuka tiesi että Huusko over and out 😊