Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2022

Viestejä
749
Mäentaustalla on sopimus Koplan kanssa kaudeta 2022 ja olen kuullut, että hän on sanonut, että ei Tahkoon enää palaa. Mutta pari muuta varteen otettavaa kopparia on vielä sopimuksen julkistusta vailla. Molemmat ovat pelanneet 3-kopparina tällä tai viime kaudella. Odotellaan, kuka julkaisee ja kenet, kunhan tämä kausi saadaan päätökseen.
 
Viestejä
482
Käyköhän hän aina pelin tauolla sitten vetelemässä kubotalla kentän hiekat tasaiseksi? Joka tapauksessa hienoa jos on saanut siviilityöpaikankin järjestymään kaupungilta.
 
Viestejä
110
Oiskohan noin.niemi halus nimenomaan jatkaa mansen puisto hommissa
Tuo kuvio kieltämättä itseänikin ihmetyttää. Kriteerinä huhuissa läheisyys Tampereelle työn vuoksi, mutta työpaikka kuitenkin on vaihtumassa uudelle paikkakunnalle? Parempi toki sitoutumisen kannalta Tahkolle, mutta silti vähän outo case.
 
Viestejä
135
Eikös Nisu oo LVI-asentaja/insinööri? Jotain sinne suuntaan vai muistanko väärin. Eikös työt ollu se suurin syy miksi lähti Joensuusta Tampereelle.
 
Viestejä
487
Mitähän täällä nyt ihmisten duunipaikoista muka tiedetään. Voi olla että Niemi on halunnut Hyvinkäälle sen vuoksi että on duuni Tampereella ja Hyvinkäälle ajelee vaan sen reilun tunnin tai sitten pakettiin onkin kuulunut duunipaikka Hyvinkäältä. Mitä ihmeellistä tässä on?
 
Viestejä
2,565
Just näin.haluaa asua manses ja jatkaa töitä kaupunkin palveluksessa
Ei ole helppoa olla huippupesäpalloilija Suomessa. Keskustelupalstoilla revitään asumaan eri paikkoihin ja tekemään töitä ties mihin. ;)

Mitähän Nisu itse ajattelee, jos lukee näitä juttuja siitä, mitä hänen pitäisi tehdä?
 
Viestejä
135
Ei ole helppoa olla huippupesäpalloilija Suomessa. Keskustelupalstoilla revitään asumaan eri paikkoihin ja tekemään töitä ties mihin. ;)

Mitähän Nisu itse ajattelee, jos lukee näitä juttuja siitä, mitä hänen pitäisi tehdä?
Tuskin ainakaan nyt finaaliviikolla :D
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös