Kun Itä-Länsi ei kiinnosta parhaita pelaajia, olisiko johtopäätösten aika?
Koronatilanne pahenee ja Kirittärillä lähes varma mestaruus. Koronakaranteenien iskiessä pudotuspelien alla kausi ohi. Miksi ottaa turha riski, kun on useampi itälänsi jo alla ja tapahtuma tuttu? Mä ymmärrän täysin, joukkueen etu edelle.Naisten puolella Jyväskylä yrittää parhaansa ajaakseen alas suosituinta naisurheilusarjaa ja naisurheilua ylipäätään pitämällä pilkkanaan sen tärkeää promotapahtumaa.
Onhan tämä aivan valtava riski molempien superpesisten kannalta. Jos pelaaja saa tartunnan viikonloppuna, hän ehtii todennäköisesti altIstaa joukkueensa ennen karanteenia. Toisaalta yksi sairastunut itse tapahtumassa siirtää toistakymmentä huippupelaajaa karanteeniin ratkaiseviksi peliviikoiksi.
Eipä näitä enää kannata pelata, jos seurojenkin suhtautuminen on tuo. Lopetetaan Itä-Lännet, ei järjestetä enää ensi vuonna.Koronatilanne pahenee ja Kirittärillä lähes varma mestaruus. Koronakaranteenien iskiessä pudotuspelien alla kausi ohi. Miksi ottaa turha riski, kun on useampi itälänsi jo alla ja tapahtuma tuttu? Mä ymmärrän täysin, joukkueen etu edelle.
Löytyiskö listaa, missä näkyis kaikki pelaajat, jotka ovat peruneet osallistumisen pe ja la peleistä?
Koronariskin lisäksi tavallista tiheämpi pelitahti vaikuttaa varmasti arvo-otteluun osallistumiseen. Monilla kärkijengeillä ainut pidempi vapaa ennen kauden päätöstä ja pelitahti on tähänkin mennessä ollut hurja, joten ymmärrettävää priorisoida lepoa ja rajoittaa turhaa kuormitusta. Mainitulla Kirittärilläkin takana kuormittavat kärkimatsit viikon sisältä ja tiistaina taas mennään, joten ylimääräinen peli matkustamiseen jo valmiiksi eniten kuormitetuille pelaajille on vaikeasti perusteltavissa, vaikka lajin näkyvyys aavistuksen kärsiikin. Toisaalta, tuskin kovin monelta vapaiden kanavien katsojilta jää pelit katsomatta sen takia, että yksittäiset pelaajat puuttuvat tapahtumasta. Vastaavasti lajiniilot tietänevät, että tällä pelitahdilla tiedossa ei ole muutenkaan mitään huippupesäpalloa, pelasi siellä ketkä tahansa.
Ei Jyväskylä, mutta ylimielisyys stadin suunnaltaNaisten puolella Jyväskylä yrittää parhaansa ajaakseen alas suosituinta naisurheilusarjaa ja naisurheilua ylipäätään pitämällä pilkkanaan sen tärkeää promotapahtumaa.