• Rekisteröidy nyt ja osallistu keskusteluun - rekisteröityminen on helppoa, nopeaa ja yksinkertaista!

Anssi Ritari

Saanen sanoa, etten pidä tätä avausta minään. En siis minään.

Anssi on hyvä hommassaan, kunhan ei valita, että pitäisi jo päästä kotiin. Tänä kesänä en ole vielä montaa selostusta häneltä edes kuullut, kun olen aina itse katsomossa.

Millaista reppureissuelämää sinä sitten vietät? Yökukkuja? Koskaan kotona? En ole tarkoittamasi selostaja ,mutta ainakin minulle koti on kaiken kehto. Varmasti monelle muullekin. Moni katsoja ihan varmasti samaistuu tällaiseen "sympaattiseen" lausahdukseen.
Minun elämäntyylini ei liity keskusteltavaan aiheeseen, eikä semminkään kuulu teidän pohdittavaksenne tällä tai muullakaan palstoilla. Pointtini on ihan selkeä Nelosen linjaus viime vuosina siihen, että pelit kestävät heidän kannaltaan liian kauan ja että sääntömuutoksilla tulisi edistää pelien lyhentämistä. Asiaa ei nyt kannata tässä puida, ainakin se ansaitsee oman ketjunsa, mutta sanon tässä nyt että yleensä kaikista lyhimmät pelit ovat kaikista huonolaatuisimpia. Ja jos toimittajana viestit että edustamassasi lajissa on jotain pielessä, kun täytyy VIELÄ nämä kotaritkin selostaa, niin tulee mieleen, että ei niitä töitä ole pakko tehdä, jos niin risoo. Joku muu varmasti selostaa ne mielellään.

Viimeksi muokattu:
Itse pidän Ritaria todella hyvänä ja asiantuntevana selostajana, vaikka joskus tuleekin oltua eri mieltä hänen kanssaan, tosin aika harvoin. Kiinnittää huomiota järkeviin asioihin enkä pidä hänen selostuksiaan puolueellisena edes Jyväskylän joukkueita kohtaan missään lajissa. Toivottavasti selostaa pesistä ensi kaudellakin.

Toivottavasti Ritarin selostukset jatkuvat. Kyllä se ainakin minulle monikameralähetyksissa toi vielä oman lisänsä ottelutapahtumien jännitykseen, kun Ritari oli selostajana. Hieno selostaja.
Hyvä on kyllä Olli Eronenkin.

Hesarissa oli lyhyt uutinen Ritarin uran päättymisestä. Sivuasiana (?) siinä todettiin hänen sairastuneen Hortonin tautiin, johon kuuluvat erittäin voimakkaat päänsäryt. No sillä ei välttämättä ole ollut osaa Ritarin ratkaisuun, mutta onhan se työnteolle ongelma, kun ei tiedä milloin iskee kohtaus. Silloin ei varmaankaan voi selostaa. En tiedä. Tykkäsin Ritarista.

Hyvä selostaja, mutta ei ikinä ymmärtänyt tilastoiden kanssa sitä tosi seikkaa, että jollain kausilla on pelattu huomattavasti vähemmän otteluita.