Supervuoro Verkkolehti »

Äänestä vuoden foorumilaista 2019!

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,076
Toisessa ketjussa (Vuoden foorumilainen 2019) keräsimme ehdotuksia Vuoden foorumilaiseksi ja saimmekin lukuisia hyviä keskustelijoita listalle. Ylläpito lisäsi omasta mielestämme muutaman positiivisen aktiivikirjoittajan vielä mukaan.

Järjestämme siis äänestyksen, jossa voitte jakaa listalta ykkös-, kakkos- ja kolmossijat omille suosikeillenne. Voittaja sitten se, joka kerää eniten pisteitä (3-2-1) ja tasatuloksissa ykkössijojen määrä ratkaisee.

Vuoden foorumilaiselle tietysti mainetta ja kunniaa, mutta myös yksi kappale Sami Joukainen -kirjaa!

Anna siis tässä ketjussa oma äänesi mallilla:
1. Nimimerkki #1
2. Nimimerkki #2
3. Nimimerkki #3

Äänestys sulkeutuu sunnuntaina 4.8. klo 24.

Ehdokkaat:

Kaptah
MieVaan
jussizz
Sijais-Leija
Tikka
Tilastoniilo
jebou
Bout
 
Viestejä
2,658
1. MieVaan
2. Bout
3. Kaptah

Ykkössija selkeä sekä tilastojen perusteella että koko vuosikymmenen näytöillä Yleltä alkaen. Tämänhän voi ottaa pikemminkin vuosikymmenen parhaan äänestyksenä, kun ei aiemmin ole vastaavia ollut. Boutilla on foorumin paras ymmärrys pelistä ja myös mainio kyky pukea se sanoiksi. Kolmossijalle sitten useampi vaihtoehto, mutta nyt meni Kaptahille lähinnä pitkästä ja värikkäästä urastaan johtuen.
 
Viestejä
668
Onpa konstikasta miettiä paremmuusjärjestys, kun aika lailla itse saa miettiä kriteerit. :unsure: Jotenkin oma pää lähtee hakemaan ratkaisua siitä suunnasta, että olisi laajaa kiinnostusta monissa eri ketjuissa - ja siksi vaikkapa erittäin ansioitunut Tahko-matsien analyytikko Bout ei nyt kolmen kärkeeni nouse. Tikka puolestaan erittäin myönteisenä (vaan ei kritiikittömänä) olisi mieleeni, mutta kun palasi vasta tänä keväänä, saa ehkä ääneni toisena vuonna. Kaptahkaan ei nyt ole ollut silmissäni aktiivisimmalla ja parhaimmalla tasollaan. Muitakin hyviä ehdokkaita jäi ilman pisteitäni ja hyviä keskustelijoita ilman ehdokkuutta. Tämän pitemmittä esipuheitta mielikuviini perustuvat pisteet:

1) MieVaan (asiallista kommentointia ympärivuotisesti melkein ketjussa kuin ketjussa)
2) jussizz (antaa todella ison panoksen veikkauskisaan)
3) Tilastoniilo (persoonallista kommentointia, joka ei rajoitu vain omaan suosikkijoukkueeseen)
 

LBC

Viestejä
3,687
1. @MieVaan #1
2. @Bout #2
3. @Nuori sossu #3

hyviä ehdokkaita oli kaikki mukaan päässeet, mutta:

Tilastollista tietoa: merkkasin aikoinaan tuon vaatimattoman nimimerkin 4000. viestin, vähän myöhässä tosin. Se oli vajaa vuosi sitten! Nyt olen taas nyöhässä eli mieVaan5000 meni jo. Meikäläinen kirjoittelee kymmenennen osan tuosta määrästä, mutta laatu on sitä vastoin huonompaa.

Kakkonen menköön koko Hyvinkään lajiin ja seuraansa paneutuneelle palstaköörille, jota Bout hyvin edustaa. Sieltä saa opiskella analyysien tekoa itse kukin. Joskus ehkä menee jopa överiksi, mutta ei se mitään.

Kolmas on protestiään. Saa hylätä. En ehtinyt ehdottaa tätä aina positiivista ja oman joukkueensa vankkumatonta kannattajaa. Viimeisen vuoden aikana on alkanut kirjoitukset monipuolistua ja peukkuja sadella, eli todellinen vuoden foorumilainenhan se tässä!
 
Viestejä
2,658
Kehitysehdotuksena avoin äänestys ensi vuonna. Itse nyt ainakin pääsin mukaan ihan hupiehdokkaana, enkä ole varsinkaan viimeisen vuoden aikana juuri yhtään tänne edes panostanut. Kiitos kuitenkin nimimerkille Pallo muuntajalle pinnasta.
 
Viestejä
968
1. jussizz
2. Kaptah
3. Sijais-Leija

Ovat minulle "tuttuja" keskustelijoita vuosien takaa ja jaksavat ahertaa yhä kirjoitellen ansiokkaasti rakkaasta kansallislajistamme. Respect, sanoisi englantilainen.
 
Viestejä
3,478
Mikäs tää on? Ai tää on tää...

Tuloshan on varmuuslaskennattakin selviö, onnittelut voittajalle! 👍

Eli voinen minäkin laittaa vaan hupailu & rotestiäänet?

1. Janispetke. Mahtava ja kekseliäs nimimerkki!! 👍
2. tikka, en siis äänestä itseäni, vaan kaveria, joka rekisteröitymättä vittuili aikoinaan mulle, miltei samalla nimellä! Boom! 👊 Huomattavasti paremmat postaukset, kuin mulla koskaan! Toki tämäkin foorumi on 99.5% vaan paskan jauhamista, joka ei anna mitään, jos ottaakaan... pystyypä monet pätemään, besserwisseröimään ja kinastelemaan kasvoitta! Arempikin siis uskaltaa! Ja mikä hienointa, näin myös monille kanava purkaa omaa pahaa oloaan. Terapeuttinen vaikutus siis!
3. Ylläpito

Kivaa viikonloppua kaikille! 👍
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös