Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2024 (naiset)

Viestejä
325
Varmasti yritettiin irvailla heille, jotka vuodesta toiseen päättelevät Insta- tai näköhavainnoista (tai muuten vaan) Lepistön jättävän Virkiän.
Jos en väärin muista aikajanaa niin Manse huhuissa Lepistö oli itse hämmentämässä suurimmalla kauhalla. Manse ilmoitti, historiassa, että päivänä x on joukkueen julkistamis tilaisuus Aamulehden striimillä ja kyseiselle päivälle Lepistö kyseli somessa lounaspaikkaa Tampereelta. Onko mikään ihme, että huhut ottavat paljon tuulta purjeisiin tuollaisesta.
 
Viestejä
486
Jos en väärin muista aikajanaa niin Manse huhuissa Lepistö oli itse hämmentämässä suurimmalla kauhalla. Manse ilmoitti, historiassa, että päivänä x on joukkueen julkistamis tilaisuus Aamulehden striimillä ja kyseiselle päivälle Lepistö kyseli somessa lounaspaikkaa Tampereelta. Onko mikään ihme, että huhut ottavat paljon tuulta purjeisiin tuollaisesta.
Ei joka kerta kannata mennä halpaan...
 
Viestejä
977
Jos en väärin muista aikajanaa niin Manse huhuissa Lepistö oli itse hämmentämässä suurimmalla kauhalla. Manse ilmoitti, historiassa, että päivänä x on joukkueen julkistamis tilaisuus Aamulehden striimillä ja kyseiselle päivälle Lepistö kyseli somessa lounaspaikkaa Tampereelta. Onko mikään ihme, että huhut ottavat paljon tuulta purjeisiin tuollaisesta.
Tässä oli vuoden salaliittoteoria!
 
Viestejä
284
Jos en väärin muista aikajanaa niin Manse huhuissa Lepistö oli itse hämmentämässä suurimmalla kauhalla. Manse ilmoitti, historiassa, että päivänä x on joukkueen julkistamis tilaisuus Aamulehden striimillä ja kyseiselle päivälle Lepistö kyseli somessa lounaspaikkaa Tampereelta. Onko mikään ihme, että huhut ottavat paljon tuulta purjeisiin tuollaisesta.
Toi on ollut näppärä veto
 
Viestejä
461
Onko multa menny täysin ohi, vai mikä on Pauliina Harisen sopparitilanne? 🤔 Jos ilman joukkuetta, ni Fera, siin olis MeLen korvaaja... 🤔🙂
 
Viestejä
461
Ok, uskotaa, uskotaa.... 😁
Toi oli oikeesti menny multa ohi!

Viimeks kun Harisesta jottain kuulin, niin oli huhuiltu etelän joukkueisiin Roihu/HP/Tahko...

Mutta uskotaa ny perkeles, ettei Feraanka tule!! 😁 Enkä mää täsä syyllissi kaippa, Harist ja kovaa lyöjäjokruu mää kaippailisi... 🙂

Harmi, olis ollu viel monta pelikautta, mut eihän se aina sitä katto, jos ei enää löydy paloa... Ja mistä me tääl kaikkia taustoja tiedetäänkään?

Hyvää jatkoa! Aina voi comebackin myös tehdä! 👍
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös