Supervuoro Verkkolehti »

Naisten Superpesisjoukkueiden sopimustilanne 2024

Viestejä
4,768





Tässä joitakin viimeisimpiä sopimusuutisia. Ketjun aloitusviestiin olen pyrkinyt aina tiedot päivittää mahdollisimman nopeaa, vaikka en niistä olisi tietoja tähän ketjuun laittanut. Koskee kaikkia näitä sopimustilanne ketjuja. Pahoittelut siitä.
 
Viestejä
224
@Risti:n linkkaamaa linkkiä kun seurasin, niin vastaan paukautti:

Pesäkarhujen sopimustilanne

Emilia Mattila 2024
Elisa Pauna 2024
1.pelinjohtaja Jussi Haapakoski 2024 +2

Hallitsevalla mestarilla joukkueen rakentaminen vielä suht vaiheessa.
 
Viestejä
39
@Risti:n linkkaamaa linkkiä kun seurasin, niin vastaan paukautti:

Pesäkarhujen sopimustilanne

Emilia Mattila 2024
Elisa Pauna 2024
1.pelinjohtaja Jussi Haapakoski 2024 +2

Hallitsevalla mestarilla joukkueen rakentaminen vielä suht vaiheessa.

Pesäpallo | Puheenjohtajan puhelut pehmittivät pesäpallomiehen Poriin – ”Välillä jo tuntui, että Vesa soitteli liiankin monesti”

Pesäkarhujen pelaajistossa sopimukset jatkuvat vain Emilia Mattilalla ja Elisa Paunalla. Saine kuitenkin totesi Satakunnan Kansan suorana lähettämässä tiedotustilaisuudessa, että käytännössä porilaisten ensi kauden joukkue on jo valmis.

Pesäkarhut julkaisee pelaajasopimuksia ensi viikon perjantaina. Satakunnan Kansa näyttää myös sen tilaisuuden suorana lähetyksenä.

(edit: korjasin pari toimittajan kirjoitusvirhettä)
 
Viestejä
102
Aikaisemmin kaksoisedustukset ja farmisopimukset on ollut nähtävillä netissä. Onko täällä tietoa näkeekö enää tänä vuonna mistään?
 
Viestejä
11,815
Olen yrittänyt arvailla sopivaa URL:ää tuonne tulospalvelun alle mutta ei ole onnannut. Luulen ja toivon että ne tulee näkyviin. Sinällään tietty ku kaudet alkavat ihan just niin uutisarvo alenee kun kaksareita eikä farmeja ei voi enää tehdä kun (ylempi?) joukkue on pelannut ekan pelinsä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös