Supervuoro Verkkolehti »

Maaottelutauko Naisten Superiin tulevaisuudessa?

Viestejä
171
Linkin takana Upi Antikainen ja Aino-Kaisa Mantere pohtivat mm maaottelutauon tarpeellisuutta tulevaisuudessa

Aika positiivisesti näkevät nämä henkilöt softballin & pesiksen peluun yhdistämisen ja kahden lajin pelaamisen.

Maajoukkueryhmä koostuu pääosin pesäpalloilijoista, joista yksi on Seinäjoen Maila-Jussien naisten superpesisjoukkueesta tuttu Aino-Kaisa Mantere. Osallistuminen projektiin on laajentanut hänenkin henkilökohtaista urheilumaailmaansa: Ilmajoen Kisailijoiden kasvatti on pelannut softballia Ruotsissa, ollut lajin syöttöleirillä Hollannissa ja marraskuussa baseball5:n EM-kisoissa Latviassa.

– En ole aikaisemmin osannut tuollaisista asioista haaveilla ja nyt ne tuntuvat vain tosi mahtavilta kokemuksilta. Se, että pääsee vähän ulkomaille urheilemaan ja pelaamaan, tuntuu kyllä aika siistiltä, hän sanoo podcastissa.
 
Viestejä
894
Jos joku haluaa pesäpallon ohella jotain toista lajia harrastaa, se on tietysti ok - kunhan tietysti seura sopimusosapuolena sen sallii. Jonkun toisen lajin kisojen takia pesäpallon ei pidä tehdä yhtään mitään.

Minäkin suhtaudun siihen positiivisesti, että joku maksaa minulle kivan ulkomaanreissun kavereiden kanssa harrastelemaan. Sen tahon ei kuulu olla Pesäpalloliitto.
 
Viestejä
977
Jos joku haluaa pesäpallon ohella jotain toista lajia harrastaa, se on tietysti ok - kunhan tietysti seura sopimusosapuolena sen sallii. Jonkun toisen lajin kisojen takia pesäpallon ei pidä tehdä yhtään mitään.

Minäkin suhtaudun siihen positiivisesti, että joku maksaa minulle kivan ulkomaanreissun kavereiden kanssa harrastelemaan. Sen tahon ei kuulu olla Pesäpalloliitto.
Kesän aikataulut on pelaajille jo nyt , ilman mitään "maajoukkuetaukoja, aivan riittävän raskaita. En aina oikein usko, että asioista päättävät ovat koskaan itse pelanneet tai jos ovat, ehkä firmapesistä. Harjoituskaudet jo sinällään ovat raskaita, jos on joko opiskelija ja töissä. Nyt olisi näiden koohottajien korkea aika hieman lisätä niitä jäitä sinne hattuun.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös