Supervuoro Verkkolehti »

KeKi - Manse, pronssit 2023

Ottelusarjan voittaja?

  • Kempeleen Kiri

    Ääniä: 13 59.1%
  • Manse PP

    Ääniä: 9 40.9%

  • Äänestäjiä
    22

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,044
La 9.9.2023 klo 15.00 Kempeleen Kiri - Manse PP
Su 10.9.2023 klo 16.00 Manse PP - Kempeleen Kiri
La 16.9.2023 klo 15.00 Kempeleen Kiri - Manse PP (tarvittaessa)

Kauden kohtaamiset

27.6.2023 Manse PP - Kempeleen Kiri 0-2 (1-3, 2-3)
5.7.2023 Kempeleen Kiri - Manse PP 0-1 (2-5, 1-1)
 
Viestejä
640
Kempeleen vaunuissa pronssipeleissä, vaikka Jani on Tampereella.

Oulun seutu on isoista kaupunkiseuduilla se, jonka luontevimmin pesäpallon huipulla kuuluisi olla. Kun Lippo ei näytä siihen pystyvän, olkoon sitten Kempele.

Hyviä pelaajatyyppejä myös seurassa, sympaattisiakin. Haapakoskesta tuskin kenelläkään on pahaa sanottavaa. Möykky on eniten "pelottavia" vastustajan pelaajia lyömään tullessaan. Onni pelaa pesäpalloa samaan aikaan, kun serkku vetää miljoonia lätkässä
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
180
Tämä ei ole provo, mutta miksi täällä on näin hiljaista?
Itse seurasin finaalisarjaa, mutta numeroiden perusteella vaikuttaa että peli Kempeleessäkin ollut tiukka... Toivottavasti Kempeleen yleisö jaksaa seisoa joukkueen takana, kun haussa ensimmäinen mitali!
 
Viestejä
45
Tämä ei ole provo, mutta miksi täällä on näin hiljaista?
Itse seurasin finaalisarjaa, mutta numeroiden perusteella vaikuttaa että peli Kempeleessäkin ollut tiukka... Toivottavasti Kempeleen yleisö jaksaa seisoa joukkueen takana, kun haussa ensimmäinen mitali!
Ei Manselaisena ihan kauheesti jaksa kiinnostaa. Olin naisten finaalissa Kaupissa mieluummin
 
Viestejä
1,308
Ei Manselaisena ihan kauheesti jaksa kiinnostaa. Olin naisten finaalissa Kaupissa mieluummin
Vähän sama, mutta huomenna meen ehkä katsomaan ratkaisevan pronssipelin. En tiedä näytetäänkö naisten peli screeniltä, jotain sellaista Putte puhui omassa ig livessä mutta ei ainakaan missään ole näin ilmoitettu.
 
Viestejä
445
En mä tiiä näyttikö se nyt ihan pelailulta, kyllä tuntui kiinnostavan ja olin tosi tyytyväinen Mansen ekan jakson nousuun. Mutta kyllähän tässä nyt selvä asia on se, että on ihan älytöntä pelata pronssista kokonainen ottelusarja. Ihan hyvin riittäisi yksi matsi. Jääkiekon puolella näkee, ettei aina riitä pelaajilla tai yleisöllä kiinnostus siihen yhteenkään matsiin, saati sitten ottelusarjaan...
 
Viestejä
157
Yllättävän paljon oli väkeä Kaupissa, vaikka naisten peli venyi tämän kanssa päällekkäin ja miestenkin finaali näkyi Ruudusta. Mikäs siinä, pesis on parasta paikan päällä ja sää oli aivan loistava. Tässä kohtaa olisi ollut ehdottomasti paikallaan pelata se jatko-ottelu. Viikon odottelu ja matkustus Kempeleeseen asti pronssipelin takia on totaalisen turhaa.

Kempeleen kupperin lyöjät on kyllä näissä syksyn peleissä vaarallisia ja jos Manse jatkaa kotiutuksia 1/12 prosenteilla niin ei tarvi lätkiä odotella kaulaan.
 
Viestejä
445
Joo täytyy kyllä sanoa, et ajattelin kun tuo kahden pelin systeemi oli sääleissä, et se ei sovi minnekään. Mut tähän se varmaan sopis, jos on pakko saada molemmille kotipeli.

Kyllähän pronssin arvo ja miten paljon ketäkin kiinnostaa, aika paljon liittyy seuran tai pelaajan aiempaan menestykseen. Tältä pohjalta KeKiä todennäköisesti kiinnostaa enemmän kuin äskettäin kultaa ja hopeaa pokannutta Mansea. Toisaalta, jos nyt Manse ei olis jo kultaa ja hopeaa saanut vaan tässä olis tulollaan seurahistorian eka mitali, niin aika sähköistä sarjaa varmaan pelattaisiin...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös