Supervuoro Verkkolehti »

jymyllä piilomainontaa

tutkintaan

Miksi Sotkamon kentän syöttölautasessa saa olla OLVIn mainos vaikka alkoholituotteiden mainonta on kiellettyä?
 
Viestejä
1,392
Vs: jymyllä piilomainontaa

Opettele Googlettamaan.

Alkoholituotteiden mainonta EI OLE kiellettyä urheilutapahtumissa.

Toisin sanoen olutmainonta on sallittua urheilutapahtumissa!

Lue vaikka:
http://www.hs.fi/urheilu/a1365473178001
 

Pitkän rännin essi

Vs: jymyllä piilomainontaa

tutkintaan sanoi:
Miksi Sotkamon kentän syöttölautasessa saa olla OLVIn mainos vaikka alkoholituotteiden mainonta on kiellettyä?

Sen takia, että puppe ja mäkelä ei osu palloon vaan keskittyy epäolennaiseen!
 

tutkintaan

Vs: jymyllä piilomainontaa

Kiitos tiedosta-- mutta onpa tyhmää.
Tällainen varmaan edistää terveitä elämäntapoja nuorille jotka ottavat mallia idoleistaan joilla on sponsseina kaljafactorit.
Kummaa tää maamme alkoholipolitiikka kun toinen saa mainostaa ja toinen ei.
 

Pitkän rännin essi

Vs: jymyllä piilomainontaa

tutkintaan sanoi:
Kiitos tiedosta-- mutta onpa tyhmää.
Tällainen varmaan edistää terveitä elämäntapoja nuorille jotka ottavat mallia idoleistaan joilla on sponsseina kaljafactorit.
Kummaa tää maamme alkoholipolitiikka kun toinen saa mainostaa ja toinen ei.

Kaikki saa mainostaa. Katso toki jääkiekon puolelta niin olvia ja koffia on sponssina ja laitamainoksissa joka hallissa. Mutta taisin astua vastatessani trollimiinaan. Kuka on muuten se toinen joka ei saa mainostaa?
 

MOT

Vs: jymyllä piilomainontaa

Näkyihän siinä Jymyn pelaajakatoksessa olleen myös viinimainoksia. Roopen viime kesän aikaansaannoksia?
 

ööhä

Vs: jymyllä piilomainontaa

http://www.olvi.fi/web/fi/mehut :-[

http://www.olvi.fi/web/fi/vedet :'(
 

Het mitte

Vs: jymyllä piilomainontaa

Olokoonkin sitten Ilkka mainukset vetolaisten miesten takamuksissa niin sairasta, yäk
 
Viestejä
569
Vs: jymyllä piilomainontaa

tutkintaan sanoi:
Miksi Sotkamon kentän syöttölautasessa saa olla OLVIn mainos vaikka alkoholituotteiden mainonta on kiellettyä?

eihän olvi ole pelkästään alkoholituote....
 

Ana Lyysi

Vs: jymyllä piilomainontaa

Jos se mainos on syöttölautasen alapuolella, niin sitten se on piilomainontaa.
 

vieras

Vs: jymyllä piilomainontaa

Minun 19v poika valittiin kylienvälisessä pelissä kentän parhaaksi ja palkinto oli iso karhu tölkki.Alkuun vähän kiehahti mutta lopulta nauratti ja erikoista on että poika on epätyypillinen nuori kun ei juo olutta.Minun piti uhrautua ja ryystää palkinto.
 
Viestejä
569
Vs: jymyllä piilomainontaa

vieras sanoi:
Minun 19v poika valittiin kylienvälisessä pelissä kentän parhaaksi ja palkinto oli iso karhu tölkki.Alkuun vähän kiehahti mutta lopulta nauratti ja erikoista on että poika on epätyypillinen nuori kun ei juo olutta.Minun piti uhrautua ja ryystää palkinto.

Haha! melkosta ;D ;D ;D
 

PPL

Vs: jymyllä piilomainontaa

on irtisanoutunut energiajuomista, miksei viinamainoksista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös