Supervuoro Verkkolehti »

B-junioreiden Halli-SM 2022

Viestejä
59
Siis mitä aktuaalista.... kuka näitä kokeiluja oikein keksii ?! Eihän tuossa ole järjen hiventäkään, saatikka Pesäpallon kanssa mitään tekemistä enää.
Lähinnä tulee mieleen joku alakoulun välituntien pesisleikki..

Ja miksi näitä ihmeellisyyksiä pitää päästä testaamaan nimenomaan B-Tyttöjen SM-lopputurnauksessa ?!?! No, vastaus taitaa olla jo kysymyksessä.

 
Viestejä
23
Aivan järjetön idea. Ei palvele missään nimessä myöskään katsojia. Lajin säännöt tuottavat uusille katsojille aivan tarpeeksi päänvaivaa ilman, että ne ovat joka pelissä erinlaiset. Paras olisi, jos pelattaisi normaaleja 4+4 vuoroparin pelejä yksi päivässä.
 
Viestejä
140
Uusi ideoita tarvitaan aina ja niitä kannattaa kokeilla. Vanhimpien juniorien halli SM-lopputurnaus ei mielestäni silti ole sopiva paikka näin suuriin kokeiluihin. Lopputurnauksen alkulohkojen pelaamiseen ei ole varattu paljoa halliaikaa, mutta eiköhän tuossakin ajassa kuusi 3+3+k -ottelua olisi ehtinyt pelaamaan lauantaina.

Poikien turnaus peruttiin kokonaan. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin syy oli juuri näiden sääntöjen aiheuttamat poisjäännit..
 
Viestejä
59
Aivan, näin olen ymmärtänyt että B-pojilla päätöksiin vaikutti tämä kokeilu, faktaa ei minulla ole. Mutta en olisi yllättynyt.
Ja kyllä, uusiakin ideoita pitää olla ja jotain niistä jopa kokeilla, tässä kyllä mennään jo ronkkimaan lajin DNA:ta.
Ja voisivat tehdä näitä kokeiluja jossain muussa yhteydessä kuin halli SM:ssä, mutta ehkä tämä osoittaa vaan miten rajusti tätä arvostetaan.
 
Viestejä
3,210
Aivan, näin olen ymmärtänyt että B-pojilla päätöksiin vaikutti tämä kokeilu, faktaa ei minulla ole. Mutta en olisi yllättynyt.
Ja kyllä, uusiakin ideoita pitää olla ja jotain niistä jopa kokeilla, tässä kyllä mennään jo ronkkimaan lajin DNA:ta.
Ja voisivat tehdä näitä kokeiluja jossain muussa yhteydessä kuin halli SM:ssä, mutta ehkä tämä osoittaa vaan miten rajusti tätä arvostetaan.
Nyt olisi ollut hyvä hetki kokeilla aivan uutta pelitapaa, yhdeksän vuoroparin juoksupeliä... 😎
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös