Supervuoro Verkkolehti »

Ykköspesis nettistream lähetykset

Viestejä
4,767
Viestejä
435
Kyllä julkistuksista päättää Nelonen, ei liitto ;)
Hyvä, että pelejä tulee lisää tarjontaan. Ainakin Superin osalta pitäisi Nelosen laittaa sen verran lisää euroja kehiin, että yhden kameran lähetykset ovat selostettuja, vaikka ilman kommentaattoria.
 
Viestejä
1,509
Kausi alkaa ja lähetys Kannuksesta on täysin katselukelvoton. Mustaa ruutua 30 sekuntia ja hyvällä onnella 15 sekuntia lähetys toimii.

Ilmeisesti ei ole ollut aikaa tarpeeksi, eihän sitä ole ollut kuin 7 kuukautta. Mutta ymmärtäähän sen, kun mennään kuitenkin vasta 2020-lukua. Kyllä tästä mielellään maksaa.
 
Viestejä
87
Kyllä Ura-PuPe näkyi muuten hyvin. Pari mustaa kohtaa ennen pelin alkua. Mutta itse peli näkyi koko ajan. Mutta ainahan sitä voi kaikesta valittaa.
 
Viestejä
1,509
Kyllä Ura-PuPe näkyi muuten hyvin. Pari mustaa kohtaa ennen pelin alkua. Mutta itse peli näkyi koko ajan. Mutta ainahan sitä voi kaikesta valittaa.
Ainakin tästä osoitteesta näytetään suurta peukkua, että Ykköspesiskin näkyy telkkarista.

Ensimmäistä vuoroparia meni pitkiä pätkiä mustaa ruutua ja täsmälleen sama juttu toisen jakson alussa.

Aiheetonta kritiikkiä nimenomaan haluan välttää, mutta tämä ei kyllä ollut aiheeton. Olisin toki voinut muotoilla asian ystävällismielisemmin. Minun kommentti oli ottelun alun jälkeen, kun ongelmat oli kiivaimmillaan.

Kaikkea parasta Ykköspesisseurojen mediatiimeille.
 
Viestejä
136
Onhan se hienoa, että voi katsoa Ruudun kautta Ykköspesistä, mutta onhan tuo laatu välillä heikkoa tai peliä ei näy ollenkaan, kuten kävi Lippo-Lohi -ottelun suhteen lauantaina. Tuohon liittyvä palaute, jonka sain Ruudulta, oli myös hämmentävä:

"Oulun Lippo–Jyväskylän Lohi-lähetys jouduttiin valitettavasti perumaan, koska tuotanto ei saapunut paikalle."

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Ja onkohan sama tuotanto tänään mukana Supermaanantain ottelussa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös