Supervuoro Verkkolehti »

Ykköspesis 2022

Viestejä
1,509
On hämmentävän tasainen runkosarja ollut. Oululla on selkeä johto, mutta käytännössä vain alkukauden johdon säilyttäen.

Jotenkin ihmeellistä lukea, kun kaikilla kärkijoukkueillakin on suuria ongelmia juuri tärkeimpien ottelujen alla.

Minä luulen, että Kuopiossa rakennetaan vielä. Superpesiksen vakiintunut paikka ei tule voittamalla Ykköspesis.

Onnea Ouluun tulevalle Superpesis-kaudelle.
 
Viestejä
1,509
PuPen osalta, niin miksikähän Jaska Huttunen on parissa viime pelissä palannut orkesteriin?

Minun arvio on, että PuPe seurana ei edes halua nousta, ennen kuin on varmuus talouden riittävyydestä Superissa.
 
Viestejä
1,509
Minulle satunnaisseuraajana. Välitän tästä seurasta sen verran, että heittäkää nyt ylimiemielinen pelinjohtaja vittuun. Hämmentävää, että tuolla kokemuksella voi nimittää itseään huippupelinjohtajaksi.
 
Viestejä
1,509
Suoraan kun alettiin laukomaan, niin Ronkainen, ei auktoriteetti tule ainakaan huutamalla naama punaisena.

Hienoa, kun on kärkipään materiaali ja on kierrätysvaraa. Kun mennään muutama ottelu vaille runkosarjan loppua, niin ne kokoonpanokokeilut piti olla jo iät ajat sitten takana.
 
Viestejä
1,509
Tällä materiaalilla, minä kutsun tätä hiipimiseksi 4 joukkoon. JOS pääsee pudotuspeleihin,
Jatkopelit ja rahat niistä kotipeleistä pois, niin se auttaa kehittämään taas tuleville kausille.
 
Viestejä
1,509
Ja jos Ronkainen tai seuran työntekijät näitä lukee, niin kesken kauden näissä pikkulajeissa tuskin voi vaihtaa valmentajaa, mutta toivottavasti ensi kaudella joku muu on puikoissa. Ja silti, kaikkea hyvää AJ Ronkaiselle.
 
Viestejä
4,349
Elikäs jos Puijo voittaa tänään playoffeihin mahdollisuutensa menettäneen Lohen kotonaan niin Hamina ei nouse edes voitolla ohi.
 
Viestejä
31
Käy tänään Haminassa miten tahansa kentällä, niin ainakin ottelun kuuluttajan pitää Haminassa nousta ns. Superpesis-tasolle. Jos kuuluttaja ei pysty millään ilveellä kertomaan mitään positiivista vastustajien pelisuorituksista, vaan kuittaa ne kaikki hiljaisuudella, niin ikävä tulee esim. Oulun kuuluttajan tasapuolista ja vastustajaa kunnioittavaa suhtautumista. Omasta mielestään varmasti huumorimiehiä, mutta hauskuus tuntuu yleensä kumpuavan vastustajalle ivailusta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös