Supervuoro Verkkolehti »

Ykkösen itälänsi

Viestejä
1,509
Vs: Ykkösen itälänsi

Kolme vuoroparia meni ohi, sitten saivat toimimaan. Paikalla 1400 katsojaa. Leskinen pisti kotikentällään 4L ratkaisun 1+3 lyötyä ja ensimmäinen jakso 6-2 idälle.

Hienoa tuota on seurata, vaikka nyt ei niin tärkeä ottelu olekaan. Tarkoittaa sitä, että kyllä näitä mielellään seuraisi enemmänkin Ykköspesiksestä, mikäli jossain näytettäisiin.
 
Viestejä
3,478
Vs: Ykkösen itälänsi

Näkyyhän tota, eikös Kuopiossa ole 11 peliä + karsinnat ja SiiPellä samanmoiset, ehkä ilman nousukarsintoja? Ylös, ulos ja katsomoon! :)

Meinaan se on jopa halvempaa kuin ruutu.fi! Ainakin nyt to JoMa-ViVe ruudussa maksoi 14,95 ja esim. livenä UPV:n peliin 8 eur, Kossun superi 12 eur, KaMa tän kauden kallein mun peleistä 15 eur...

Paljonko tää Itä-Länsi muuten maksoi ruudulla? Tarjoiliko tuo peli mitään hienouksia?

1400 katsojaa, yllättävän paljon!
 
Viestejä
1,509
Vs: Ykkösen itälänsi

Tikka sanoi:
Näkyyhän tota, eikös Kuopiossa ole 11 peliä + karsinnat ja SiiPellä samanmoiset, ehkä ilman nousukarsintoja? Ylös, ulos ja katsomoon! :)

Meinaan se on jopa halvempaa kuin ruutu.fi! Ainakin nyt to JoMa-ViVe ruudussa maksoi 14,95 ja esim. livenä UPV:n peliin 8 eur, Kossun superi 12 eur, KaMa tän kauden kallein mun peleistä 15 eur...

Paljonko tää Itä-Länsi muuten maksoi ruudulla? Tarjoiliko tuo peli mitään hienouksia?

1400 katsojaa, yllättävän paljon!

Se on alkuun sanottava, että ainakin itse saan enemmän irti pelistä, kun katsoo televisiosta. Toki paikan päällä on se tunnelma, mitä televisiosta ei koe, mutta itse pelistä saan enemmän irti televisiosta, hidastuksineen jne.

Jääkiekon takia maksan Ruudusta 19,95 e/kk ja tykkään kyllä Superpesistä (muun lisäksi) sieltä seurata. Itse seuraan vaan Ykköspesistä enemmän ja pelaajat on tutumpia jne kuin Superissa.

Itse pelissä ei juuri hienouksia nähty. Hieman varovaisen tuntuista peliä siihen nähden, että pisteitä ei ollut jaossa ja tapahtuma on näytösotteluluonteinen. Mielellään tuota kuitenkin seurasi sen jälkeen, kun alkoi toimia.
 
Viestejä
3,478
Vs: Ykkösen itälänsi

Ok, olikohan toi muuten vetolistoilla? En ainakaan huomannu Veikkauksella, ku aamukahveella selasin pive-listoja... Meinaan tuossa, jos missä oli mahrollisuus näillä "arvo-otteluun" valituilla nostaa lankomiehen lapulla hyvät kesärahat! ;D
 
Viestejä
1,509
Vs: Ykkösen itälänsi

Pitkävetolistalla ei tainnut olla, mutta tulosvedossa oli. En tosin itse veikannut.

Pelistä sen verran, että 1J 4L Leskisen kiskaisu 2-2 tilanteessa kolmospuolelta läpi oli hieno. Siitä 1+3 lyötyä ja jakso päättyi idälle 6-2. Ei luultavasti olisi tullut kunnaria, mutta Lännen koppari ei lähtenyt edes hakemaan palloa, kun jakso jo siihen ensimmäiseen juoksuun ratkesi.

Kuten sanottua, niin kolme ensimmäistä vuoroa jäi näkemättä. Mukava sitä oli kuitenkin seurata, kun paljon tuttuja nimiä vilisi kentän täydeltä. Tuollaisessa pelissä tulee sarjan vastustajienkin pelaajat tutummaksi.
 

jhr

Vs: Ykkösen itälänsi

Pelinä se oli yllättävänkin hyvä. Tuossa sai hyvin seurattua montaa nuorta, jotka lähivuosina tulevat pelaamaan Superia. Pappaosastokin Paloniemen johdolla veti ihan hienosti. Tasoltaan peli oli ihan hyvää Superin tasoa ja melkein tuota ennemmin katsoi kuin jotain Jyväskylä-Alajärvi peliä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös