Supervuoro Verkkolehti »

Vuoden foorumilainen 2019

Status
Viestiketju on suljettu.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,025
Usealla muulla sporttipalstalla on järjestetty (jossain jo vuosikaudet) äänestyksiä vuosittain parhaasta foorumilaisesta. Josko siis kokeillaan samaa konseptia myös tällä foorumilla!
  • Kauneus on katsojan silmässä tässäkin asiassa, mutta Ylläpidon mielestä hyviä kriteerejä vuoden foorumilaiselle ovat esimerkiksi aktiivisuus, asiallinen keskustelutapa, positiivinen asenne. Jokainen saa tietysti ehdottaa ja äänestää mielensä mukaan.
  • Tehdään tämä kahdessa vaiheessa. Ensin siis voitte kuka tahansa tähän ketjuun ehdottaa omasta mielestämme parhaita foorumin keskustelijoita - mielellään tietysti jonkinlaisten perustelujen kera.
  • Toisessa vaiheessa järjestämme sitten äänestyksen, jossa voitte jakaa Ylläpidon ehdotuksistanne valitsemalta listalta ykkös-, kakkos- ja kolmossijat omille suosikeillenne. Voittaja sitten se, joka kerää eniten pisteitä (3-2-1) ja tasatuloksissa ykkössijojen määrä ratkaisee.
  • Vuoden foorumilaiselle tietysti mainetta ja kunniaa, mutta myös yksi kappale Sami Joukainen -kirjaa!
 
Viestejä
86
No aloitan vaikkapa tämän.

Itselläni vielä todella alussa tämä foorumilaisena olo täällä joten minulla ei ihan selkeää kuvaa vielä ole tullut, mutta yksi nimi tuli mieleen asiallisesta kommentoinnista (minulle päin) ja mitä muuten olen huomannut.

Joten oma ehdotukseni on: jebou
 
Viestejä
11,772
Minusta tämä on aika yksinkertaista @jussizz on muiden palstalaisten palveluasenteeltaan (lue Pesisvakio) ihan omaa luokkaansa.

Sitten muista sellaisia joiden kommentit pyrin aina lukemaan ja jonka takia haluan nostaa esiin ovat @Tikka omalla ehtymättömän positiivisella kulmallaan, @Tilastoniilo huolimatta keltamustista sukista ja laseista tai kenties juuri siksi, @Kaptah joka aina välillä yllättää mut viittauksillaan myös muihin kulttuuriharrastuksiin ja jonka takia saa sen painin anteeksi sekä tietty @Sijais-Leija jolla on hämmentävä tietämys pelaajista ja joukkueista ja jota hän pyrkii piilottamaan säkki-tuhka-viesteihin IPV:n suorituksista siinä kuitenkin useimmiten surkeasti epäonnistuen.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
147
Itse varsin uutena tulokkaana täällä palstalla on annettava ääni @MieVaan. Vahvoja mielipiteitä järkipuheiden lisäksi, kaikki aina hyvin argumentoituina. Aktiivisuudessa täysin omilla lukemilla.
 
Viestejä
3,478
Tuolla ylempänä jo mainittu monta aktiivista kirjoittajaa, joille kaikille varaukseton (y)

Äkkiä tuohon joukkoon voisin lisätä @-Janski- ainakin vielä!

Kyllähän @MieVaan on toki aivan omilla lukemillaan, ja faktaa löytyy vuosikymmenien takaa jo! (y)

Ravitermein, "ilman laukkaa tai haaveria, muut kisailee kakkossijasta!" :)

Muuten, eikö tuo lopullinen äänestys olis hyvä tehdä vasta vuoden lopussa?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
488
Arvostan foorumille kirjoittajissa ainakin seuraavia asioita:
  • aktiivisuus
  • selkokieli
  • asiantuntemus, vaikka mielestäni tänne sopii mukaan myös tavallisia pesiksen ystäviä (kuten minä), jotka eivät ole kaikista pesiksen saloista ihan perillä
  • laajakatseisuutta pitäisi olla eli hyvä foorumilainen on kiinnostunut muustakin kuin fanittamastaan joukkueesta ja/tai inhokkiporukastaan
  • luen mieluummin sovinnollisia tekstejä kuin aggressiivista provoilua, vaikka sarkasmi ja huumori voi olla ihan kivaa, mutta se on taitolaji
Itse olen sen verran tuore, ettei minulle ole syntynyt näkemystä kuka olisi vuoden foorumilainen. Jos heitän tähän jonkun nimen, teen vääryyttä toiselle, koska hyviä kirjoittajia on paljon eli tyhjä ääni täältä (toistaiseksi).
 
Viestejä
918
@MieVaan - aktiivista osallistumista suurella tiedolla ilman mitään pyrkimyksiä "trollata" muita palstalaisia tai joukkueita. Hyviä analyysejä, otteluennakoita ja -raportteja. Mukava juttukaveri!
 

KemBele

Eniten tunteita nostattaa varmaan "havainnoija" Oulun suunnalta, joten siitä sellainen Rotten Tomato palkinto. Tässä äänestän kuitenkin MieVaan. Edellä hyvät perustelut.
 
Viestejä
1,949
Eikös vuoden foorumilaisesta pitäisi äänestää joulu/tammikuussa eikä heinäkuussa? Sama kuin vuoden urheilija valittaisiin kesällä.
 
Viestejä
4,357
Eikös vuoden foorumilaisesta pitäisi äänestää joulu/tammikuussa eikä heinäkuussa? Sama kuin vuoden urheilija valittaisiin kesällä.

Jospa tämä menee niin, että vuoden foorumilainen kesä/2018 - kesä/2019 mutta titteli on vuodelle 2019.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,025
Jospa tämä menee niin, että vuoden foorumilainen kesä/2018 - kesä/2019 mutta titteli on vuodelle 2019.
Hieman tämänsuuntainen oli Ylläpidon ajatus + saada äänestys suoritettua ennen runkosarjan loppua. Ehkä eniten nyt vaikutti vain halu kokeilla tällaista, toivottavasti hauskaa, ajatusta - ja vielä kun sattui yksi ylimääräinen kirjapalkinto olemaan käytettävissä.

- Matti
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös