Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - Manse PP, finaali 2022

Viestejä
698
Autolla kannattaa ehdottomasti tulla Kauppiin jos ei ole mitään kiirettä sieltä pois ottelun jälkeen...

Eli jos on toimivat jalat, niin ehdottomasti julkisilla paikalle. Se stadionin alue on sellaisessa pussissa, että vaikka auton saatkin sinne aivan stadionin viereen, niin ruuhkat sieltä täydeltä stadionilta takaisin Teiskontielle saattaa hyvinkin ottaa puoli tuntia vaikka matkaa on vain reilu kilometri. Toki jos on lehmän hermot ja kaikki aika maailmassa käytössään, niin sitten ehdottomasti auto sinne jousiammuntaradan parkkiin ja eurot Manselle!
 
Viestejä
698
No tolle puolelle ei sitä autoa kannata viedäkään, ellei ole paikalla pari-kolme tuntia ennen peliä. On sielläkin muutamia luvallisia paikkoja (vinttikoiraradan parkkipaikka), mutta äkkiä käy noin että joku pistää laittomaan maastoparkkiin ja muut seuraavat perässä, niin tuloksena on vain pysäköinninvalvonnan tilipäivä. Eli totta, kannattaa osata liikennesäännöt eikä vaan parkkeerata johonkin kun muutkin on sinne jättäneet.
 

Pallo muuntajalle

Ja tietysti manselaisella ratikalla kulkeminen on jo kokemus sinällään, ja ehdottomasti 2,70€ lipun arvoista lystiä! Lipunostokin onnistuu näppärästi itse ratikassa lähimaksukortilla.
 
Viestejä
102
Ratikka lähtee melkein rautatieaseman vastapäätä. Liikennevaloista tien yli ja pysäkki siinä. Menee vajaan 10 min välein.
 
Viestejä
698
Ja tietysti manselaisella ratikalla kulkeminen on jo kokemus sinällään, ja ehdottomasti 2,70€ lipun arvoista lystiä! Lipunostokin onnistuu näppärästi itse ratikassa lähimaksukortilla.
Eikös Vimpelissäkin pääse siitä rautatieaseman viereisen kauppakeskuksen pysäkiltä ratikalla siihen kylpylän pysäkille, josta voi sitten mennä vaikka vuokraskuutilla sinne stadionille?
 
Viestejä
442
Eikös Vimpelissäkin pääse siitä rautatieaseman viereisen kauppakeskuksen pysäkiltä ratikalla siihen kylpylän pysäkille, josta voi sitten mennä vaikka vuokraskuutilla sinne stadionille?
Vimpelissä luotetaan liikunnan voimaan, eli kävellään tai pyöräillään kentälle. Veneellä pääsee myös kätevästi. Ja auton kanssa jos pakko tulla, niin ei kai sillä niin väliä mihin sen jättää, kunhan ei keskelle kenttää kuitenkaan.
 
Viestejä
141
Vimpelissä luotetaan liikunnan voimaan, eli kävellään tai pyöräillään kentälle. Veneellä pääsee myös kätevästi. Ja auton kanssa jos pakko tulla, niin ei kai sillä niin väliä mihin sen jättää, kunhan ei keskelle kenttää kuitenkaan.
Joo siellä saa pysäköidä ihan minne tahansa, kunhan ei aivan keskitielle jätä. Tämän myös huomaa :D
 
Viestejä
2,827
Vimpelin peli on loppuunmyyty lauantaina lippu fi oli enää kuus paikkaa jäljellä. Jos porukkaa tulee enemmä, nurmikolle ohjataan loput. Vierasjoukkueen fanit menee kolmospuolen katsomoon. Tosin, en tiedä kuinka paljon niitä tulee ku lauantaina on Naisten finaali.
 
Viestejä
50
Autolla kannattaa ehdottomasti tulla Kauppiin jos ei ole mitään kiirettä sieltä pois ottelun jälkeen...

Eli jos on toimivat jalat, niin ehdottomasti julkisilla paikalle. Se stadionin alue on sellaisessa pussissa, että vaikka auton saatkin sinne aivan stadionin viereen, niin ruuhkat sieltä täydeltä stadionilta takaisin Teiskontielle saattaa hyvinkin ottaa puoli tuntia vaikka matkaa on vain reilu kilometri. Toki jos on lehmän hermot ja kaikki aika maailmassa käytössään, niin sitten ehdottomasti auto sinne jousiammuntaradan parkkiin ja eurot Manselle!
Julkisia suosittelen toki minäkin, mutta parkkipaikkavinkkinä lisään tähän vielä Petsamon alueen. Viikonloppuisin kadunvarsipysäköinti ilmaista, stadionille kävelee alle 5 min ja poispäin ei ole samanlaisia ruuhkia vaan rantatunnelissa on alta aikayksikön.
 

LBC

Viestejä
3,605
En tiedä miten tänä vuonna, mutta joskus aiemmin Saaressa ollut finaalissa jopa yli 5000 katsojaa. Suurinpiirtein tuplasti Vimpelin väkimäärä. Eli kyllä sinne ainakin mahtuu.

Jos porukkaa tulee enemmä, nurmikolle ohjataan loput.

Vähän epäilen, että nurmikoita otettaisiin käyttöön, mutta mene tiedä. Nykyinen kapasiteetti on 2590 superpesiksen sivustojen mukaan. Lisäkatsomoilla saatanee kyllä lisää, viimeiset finaalit ovat tuoneet 3000 - 4300 katsojaa, nyt tulijoita varmasti kyllä on ja komea katsojamäärä tulee.

Itse olin 2010 sen reilun 5000 joukossa, hieno meno ja nurtsit täynnä taakse asti.
 
Viestejä
346
Vähän epäilen, että nurmikoita otettaisiin käyttöön, mutta mene tiedä. Nykyinen kapasiteetti on 2590 superpesiksen sivustojen mukaan. Lisäkatsomoilla saatanee kyllä lisää, viimeiset finaalit ovat tuoneet 3000 - 4300 katsojaa, nyt tulijoita varmasti kyllä on ja komea katsojamäärä tulee.

Itse olin 2010 sen reilun 5000 joukossa, hieno meno ja nurtsit täynnä taakse asti.
Kesällä jo näkyi Sotkamo-pelissä (3150 katsojaa) järkkäreitä ennen pelin alkua varautumassa verkkojen nostoon. Ihan niitä ei tuolloin tarvittu, mutta kyllä siihen valmiudet on olemassa edelleen.
 
Viestejä
502
Vähän epäilen, että nurmikoita otettaisiin käyttöön, mutta mene tiedä. Nykyinen kapasiteetti on 2590 superpesiksen sivustojen mukaan. Lisäkatsomoilla saatanee kyllä lisää, viimeiset finaalit ovat tuoneet 3000 - 4300 katsojaa, nyt tulijoita varmasti kyllä on ja komea katsojamäärä tulee.

Itse olin 2010 sen reilun 5000 joukossa, hieno meno ja nurtsit täynnä taakse asti.
Oli hieno meininki jo lämmittelyfutiksen aikana.
Toivottavasti ei niin paljon oteta/tule katsojia, että jatkeet kummaltakin puolelta on tukossa. Silloin muuttuu peli liikaa jos läpärit on mahdollisia vain takaa.

Kauppiin mahtuu 2500 pääkatsomoon ja saman verran Itä-Länsi tyylisiin lisäkatsomoihin jos semmoisille on tarvetta. Niitten pystytys taitaa tosin olla melkoisen kallista ja samalla lailla kaukaloksi kenttä menee.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös