Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - Manse PP, finaali 2022

Viestejä
225
Noin keskimäärin hyvällä juniorityöllä kyetään tasaamaan myös talouden heilahteluita, kun löytyy niitä junnuja, joista kaivaa pelimiehiä tiukoilla hetkillä. Isossa kuvassa myös lisää lajiymmärrystä niin edustusjengissä, taustajoukoissa kuin myös kannattajissakin. Siitä ei tarvinne keskustella, minkä seurojen ympärillä tämän viimeksi mainitun suhteen on vielä matkaa tekijätasolle.
 
Viestejä
1,391
Oliko Perttu siis viime kaudella jokerilukkari? Älkää nyt sekoilko enempää. Miten vaikeaa on vain todeta, että Vimpeli oli paras koska se oli paras joukkue ilman yhtään heikkoa lenkkiä. Hokemalla täällä, että Vimpelin tärkein ja mestaruuden ratkaissut pelaaja pelasi vastustajan joukkueessa on niin absurdi, että menee kyllä heittämällä top 3 huonoimmat analyysit.
Kannattaa ehkä selvin päin tai jotain kirjoitella tänne. Toki pidän tätä raapustustasi pelkkänä trollauksena.

Etenkin, kun päättelytasosi on heikompi kuin niillä puten kutsumilla tapauksilla. Eihän kukaan ole tuollaista omasta päästäsi keksittyä hokenut.

Mutta JOS Perttu Ruuska olisi jatkanut Vimpelissä, niin Teemu Kinnunen ja J-P Vainionpää olisivat jääneet hankkimatta.
Tämä tieto on suoraan Vedon johtoryhmältä, joten lopetan tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,308
Kannattaa ehkä selvin päin tai jotain kirjoittella tänne. Toki pidän tätä raapustustasi pelkkänä trollauksena.

Mutta JOS Perttu Ruuska olisi jatkanut Vimpelissä, niin Teemu Kinnunen ja J-P Vainionpää olisivat jääneet hankkimatta.
Tämä tieto on suoraan Vedon johtoryhmältä, joten lopetan tähän.
Tästä oon samaa mieltä ettei vimpeli olis voittanut jos olisivat jatkaneet samalla tavalla kuten viime vuonna.
 
Viestejä
1,733
Koko kirjoituksen pointti oli käyttämäsi sanat missä iloitsit kun Perttu ” lähti lätkimään”. Vimpeli voitti ja oli sarjan paras ihan muista syistä.

Oletko hieman tyhmä vai muuten vaan et ymmärrä lukemaasi? Ei Veto olisi tässä tilanteessa (mestarina), ellei olisi saatu kunnollista lukkaria ja Jukkista kotiuttamaan. Näin vain tapahtui kun Perttu luikki tampereelle ja hyvä näin. Myös mansen kannalta.
 
Viestejä
918
Oletko hieman tyhmä vai muuten vaan et ymmärrä lukemaasi? Ei Veto olisi tässä tilanteessa (mestarina), ellei olisi saatu kunnollista lukkaria ja Jukkista kotiuttamaan. Näin vain tapahtui kun Perttu luikki tampereelle ja hyvä näin. Myös mansen kannalta.
”Luikki”, aikamoista pesiskulttuuria. Jätän tämän tähän.
 
Viestejä
443
Tunteet ovat pinnalla varmasti niin Vimpelissä kuin Tampereellakin. Mutta nyt on aika iloita kauden päätöksestä. Vimpeli on mestari ja Manse hyvänä kakkosena. Vimpeli oli tänä vuonna selkeästi paras ja Manse toiseksi paras erinomaisella tasonnostolla ja nousulla alkukaudesta. Ei huonosti kummaltakaan. Kiitos kaudesta ja onnea ViVe!
 
Viestejä
572
Asiaton kommentti.
Harmi jos fanilta meni juhlat ohi. No eiköhän siellä vimpelissä juhlat jatku vielä pitkään niin kerkeät varmasti mukaan.
Mistä päättelet, että olen Vimpelistä tai edes lähimailta? Kuten aiemmin sanoin, tuo Lakis-Areenakin on tuntematon paikka

Mutta koeta kuivata kyyneleet, vaihda tyynyliina ja alahan unille.
 
Viestejä
1,733
Innolla odottelen, milloin Insta-Puten illan show alkaa.... Vai eikö ole miestä tekemään lähetystä tappion hetkellä? 😁

Tulihan sieltä show tänäkin iltana ja siitä itse asiassa pisteet Puhtimäelle. Piti oikein katsoa tämä "show". Puhti ei ihan ehkä itse ymmärtänyt miksi hävisivät ja vieraana oli jonkun verran nauttinut j.haapakoski jolle oli kuulemma sanottu rumasti saaressa. Mutta peukku Juhalle silti tuosta streamista tappion jälkeen.
 
Viestejä
572
Tulihan sieltä show tänäkin iltana ja siitä itse asiassa pisteet Puhtimäelle. Piti oikein katsoa tämä "show". Puhti ei ihan ehkä itse ymmärtänyt miksi hävisivät ja vieraana oli jonkun verran nauttinut j.haapakoski jolle oli kuulemma sanottu rumasti saaressa. Mutta peukku Juhalle silti tuosta streamista tappion jälkeen.
Pisteet Putelle tuosta.

En kyllä ymmärrä, miksi ne Haapakosket piti ottaa mukaan illan liveen. Katsojatkin äänestivät jaloillaan, kun samaan aikaan oli mestarijoukkue livetilassa.
 
Viestejä
1,308
Mistä päättelet, että olen Vimpelistä tai edes lähimailta? Kuten aiemmin sanoin, tuo Lakis-Areenakin on tuntematon paikka

Mutta koeta kuivata kyyneleet, vaihda tyynyliina ja alahan unille.
Ajattelin kun kannatat vimpeliä, että olisit jostain lähiseudulta. Sori jos meni väärin ja ymmärrän että fani voi olla vaikka asuu muualla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös