Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Viestejä
588
Jos olen osannut lukea oikein, Vimpelin Vedon tämän vuoden joukkue on pysymässä hyvin kasassa myös ensi vuodeksi. Ollin sopimuksesta en löytänyt merkintää, mutta oletan, että haluaa jatkaa Vedossa, ja oletan, että Veto tahtoo pitää hänet. Joten hyvältä näyttää! Ja toivottavasti Mäksä jatkaa myös.

Mikä mahtaa olla pelinjohdon tilanne? Itse ainakin toivon, että Tomi ja Pasi jatkavat. Tekivät älyttömän hyvää työtä. Ja onko valmennuksessa vielä joku muu? Ei näitä tule kesällä mietittyä. Mutta pelaajat tuntuivat sekä olevan hyvässä iskussa että pysyvän hyvin kasassa. No, Kanis oli jonkin aikaa sivussa, mutta jos hänen treeninsä menee joskus överiksi, siihen ei voi ehkä ulkopuolinen vaikuttaa.

Näin tasapainoisella ja rungoltaan nuorella joukkueella on hyvät saumat kasvaa vaikka dynastiaksi, mutta sen näyttää aika. Mestaruus vaatii aika monen pienen asian onnistumista. Ja myös vähän onnea matkaan, vaikkei sitä voiton hetkellä mietitä.

Ja jos olen ymmärtänyt oikein, tämän kovan rungon takaa löytyy vielä hyvä määrä nuoria lahjakkuuksia, jotka pitävät kilpailun kovana myös tulevina vuosina .
 
Viestejä
4,766
Vedon tulevaisuus näyttää todella hyvältä. Tässä alla sopimustilanne. Vakiokokoonpanon pelaajista ainoastaan Olli Heikkalalta ja Janne Mäkelältä puuttuu sopimukset. Alle oon listannut kaikki pelaajat, jotka on merkitty Vedon viime kauden joukkueeseen.

Sopimustilanne:
Elmeri Anttila 2024
Juho Heikkala 2024
Olli Heikkala 2023+2024
Mikko Kanala 2024
Atte Kortehisto
Veeti Kortehisto
Teemu Kinnunen 2025
Aleksi Lassila 2025
Eemeli Lassila
Severi Lassila 2024
Janne Mäkelä 2023
Matias Rinta-aho 2024
Jere Saukko 2025
Jukka-Pekka Vainionpää 2025
Jussi Vihriälä
Lauri Vihriälä 2024
Mikko Vihriälä 2024

Pelinjohtaja Tomi Niskanen 2023 (2024)
Kakkospelinjohtaja Pasi Tyynelä 2023

Ilman sopimusta:
Miska Mortensen (ringissä viime kaudella)
Tuomo Lönnmark (pelasi 1 ottelun viime kaudella)

Lähtijät:
Ville Takala -> Koskenkorvan Urheilijat
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
568
Loistavalta näyttää Vedon tilanne. Mäksän ja pelinjohtokaksikon soppareita odotellessa!

Niskasella ja Tyynelällä olisi vielä annettavaa joukkueelle, joten en näe mitään syytä pj-kaksikon vaihdokselle. Ellei sitten uudet haasteet jo houkuttele Tomppaa...
 
Viestejä
55
Saattaa olla niin että Sotkamo nappaa omansa pois eli Niskasen pelinjohtajaksi , nyt vain odoteltiin finaalien päättymistä , siitä molempien joukkueiden hiljaiselo siirroissa !
 
Viestejä
2,827
Saattaa olla niin että Sotkamo nappaa omansa pois eli Niskasen pelinjohtajaksi , nyt vain odoteltiin finaalien päättymistä , siitä molempien joukkueiden hiljaiselo siirroissa !
Olisi vimpeliltä typerästi tehty jos päästäis ton tason pelinjohtajan Sotkamoon pelinjohtajaksi. Jos kerta johtaa joukkueensa mestariksi, nii eiköhän Tomppa ensi kaudellakin vedon pelinjohtajana jatka.
 
Viestejä
74
Olisi vimpeliltä typerästi tehty jos päästäis ton tason pelinjohtajan Sotkamoon pelinjohtajaksi. Jos kerta johtaa joukkueensa mestariksi, nii eiköhän Tomppa ensi kaudellakin vedon pelinjohtajana jatka.

Täällä on taas tuo "päästää". Mitäs jos pj/pelaaja haluaa jotain muuta? Onko se mahdollista? Olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin eri ketjuihin. "Miten seura päästi tuon ja tuon lähtemään" ja sitten haukutaan seuroja ettei olla ajan tasalla. Käsittämätön ajattelutapa.
 
Viestejä
2,827
Täällä on taas tuo "päästää". Mitäs jos pj/pelaaja haluaa jotain muuta? Onko se mahdollista? Olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin eri ketjuihin. "Miten seura päästi tuon ja tuon lähtemään" ja sitten haukutaan seuroja ettei olla ajan tasalla. Käsittämätön ajattelutapa.
Niin no pääjuttu oli, että veto tuskin Niskasta päästää. Ja epätodennäköistä se on. Ja jos pj haluaa muuta emme voi siitä asiasta tietää. Mutta juuri joukkueen mestariksi luotsannut pj olisi suuri virhe tarjoamatta jatkosopimusta ja usko, että Niskanen haluaa myös itse pelinjohtajana jatkaa.
 
Viestejä
2,827
Ei Vedolla ole mitään mahdollisuuksia "olla päästämättä", kun sopimus loppuu tähän kauteen.
En nyt jaksa alkaa vänkäämään asiasta, mutta kuten jo sanoin eiköhän Niskanen vedon pelinjohtajana jatka. Varmasti Jymy faneista se tuntuisi hienolta ajatukselta. Mutta tälläisen kauden on vetänyt olisi seuralta virhe olla tarjoamatta jatkosopimusta. Sitä tarkotin tässä.
 
Viestejä
568
Niin, aina sopimusta voi tarjota. Sopimuksen solmimiseen tarvitaan kuitenkin molempien suostumus. Toivottavasti Veto ja Niskanen ovat asiasta molemmat samaa mieltä ja yhteisymmärrys löytyy.
 
Viestejä
39
Olisi vimpeliltä typerästi tehty jos päästäis ton tason pelinjohtajan Sotkamoon pelinjohtajaksi. Jos kerta johtaa joukkueensa mestariksi, nii eiköhän Tomppa ensi kaudellakin vedon pelinjohtajana jatka.
Veto kyllä pitää Niskasen varmasti, jos vaan haluja jatkaa.Mutta pitää muistaa, että Niskanen tuli toissa syksynä tekemään hommia 2v sopimuksella ja selvä tavoite oli ajaa nuoria omia sisään ja voittaa suomenmestaruus.Tavoite täyttyi.Onko enää paloa jatkaa ?

Minä ainakin ymmärrän täysin , jos haluaa palata kasvattajaseuransa viuhkaan.Kyllä Vedolla on varmasti uusi pelinjohtaja jo jos Ei jatka.
 
Viestejä
1,733
Veto kyllä pitää Niskasen varmasti, jos vaan haluja jatkaa.Mutta pitää muistaa, että Niskanen tuli toissa syksynä tekemään hommia 2v sopimuksella ja selvä tavoite oli ajaa nuoria omia sisään ja voittaa suomenmestaruus.Tavoite täyttyi.Onko enää paloa jatkaa ?

Minä ainakin ymmärrän täysin , jos haluaa palata kasvattajaseuransa viuhkaan.Kyllä Vedolla on varmasti uusi pelinjohtaja jo jos Ei jatka.

Noinkohan enää reissuhommiin lähtisi.
 
Viestejä
1,810
Sotkamossa liikkuneissa huhuissa Niskasta on viety etelään päin, ei itään. Ja seuraa voitte arvailla....
 
Viestejä
41
Viestejä
837
Niin no pääjuttu oli, että veto tuskin Niskasta päästää. Ja epätodennäköistä se on. Ja jos pj haluaa muuta emme voi siitä asiasta tietää. Mutta juuri joukkueen mestariksi luotsannut pj olisi suuri virhe tarjoamatta jatkosopimusta ja usko, että Niskanen haluaa myös itse pelinjohtajana jatkaa.
Mutta entä jos Niskanen ei allekirjoitakaan jatkoa vaikka Veto sitä tarjoaa? Siitähän vain oli kyse.

Minä ainakin ymmärrän täysin , jos haluaa palata kasvattajaseuransa viuhkaan.
Ei kai Niskanen ole enää ikuisuuksiin vaikuttanut Kainuun suunnalla, taitaa miehen elämä olla aivan toisaalla. Että sen suhteen mikään ei nyt viestisi että sinne suuntaan olisi mitään suurempaa paloa.
 
Viestejä
442
Jos Niskanen jonnekkin lähtee, niin eiköhän se löydy sieltä, missä raha haisee. Lähtee muuttamaan hopean kullaksi. Mutta toivottavasti pysyy Vimpelissä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös