Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2021

Viestejä
792
Nyt varmaan ajatus rönsyili lukkarien ja ykkösvahtien kanssa. Ja saatan mä olla tuosta kakkoskärjestäkin eri mieltä, jos se on mallia Vainikainen, Lilja, Tuohisaari, Eirola. Ja vaikka mitä puhutaan, niin ei sillä kakkoskärjellä pelaa isosti kumpikaan, jos ykköskärki hoitaa hommansa. Mutta jokainen saa olla omaa mieltään, jopa siitä Vimpelin lukkarivalinnasta.
Mikähän siinä rönsyili? Eirola lienee joukkueessa siksi, että hän on maan parhaimpia etukenttäpelaajia .
Minä en osaa sanoa, kuka Vedon syöttäjäksi pitäisi valita. Valinnanvaraa, mille muulle paikalle on moninkertaisesti lukkariin verrattuna eikä vapaata mainiota hyvälyöntistä lukkariataida olla saatavilla.
Vimpeli voitti kaksi mestaruutta Heimosen lukkaroidessa. Hänet hypättiin sisäpelissä yli aina, kun voitiin. En usko, että maailma olisi tästä oleellisesti muuttunut ja Kinnusen kanssa voitaisiin menetellä samoin. Pesäpallotietämykseni ei riitä sanomaan Kinnusen valinnasta juuta eikä jaata.
 
Viestejä
141
Voi kun Heimonen innostuisi palaamaan huipputasolle. Jannen peliä oli mahtava seurata, eikä hän mielestäni saavuttanut vielä omaa maksimiaan.
 
Viestejä
62
Minä en jatkaisi Niskasen kanssa. Alkukausi oli vahva ja pelaaminen näytti linjakkaalta, mutta sen jälkeen ei punaista lankaa tuntunut löytyvän. Peluuttaminen oli usein ihmeellistä, myös ratkaisupeleissä Kouvolaa vastaan, merkki sakkasi jatkuvasti vielä ratkaisupeleissäkin ja ylipäänsä pudotuspeleissä pelaaminen oli todella ankeaa. PattU-sarjan Veto vielä selvisi kuiville, sillä materiaaliero oli niin valtava. Kouvolaa vastaan ei todellisuudessa ollut palaakaan. Kulmahampaat jäivät paitsi näyttämättä myös teroittamatta. Kovempaa materiaalia Veto ei pysty kyllä kasaamaan kuin tällä kaudella oli käytössä ja Niskasen olisi pitänyt viedä tuo nippu finaaleihin. Se on ihan selvä asia. Uutta ja pystyvämpää ukkoa viuhkaan. Tai naista. Ihan sama, kunhan osaa hommansa ja saa pidettyä pakan kasassa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
81
Voit katsoa vaikkapa lyödyt juoksut runkosarjan ja pudotuspelien osalta Kouvolan ja Mansen suhteen tarkastellen henkilökokohtaisia tilastoja. Sieltä näkyy se tunnettu tosiasia, että Kouvolan kakkoskärki on huomattavan kova ja selvästi Mansea tehokkaampi.

Mitä tuolla on väliä? Mitä se todistaa, että jollain on vielä tehokkaampi kakkoskärki?

Mitäs jos katsoisit pelejä ja kuuntelisit pelinjohtajia? Kakkoskärki on olennainnen osa kaikkien viiden huippujoukkueen peliä. Tilastot eivät kerro kovin hyvin kakkoskärjestä tiukkaan paikkaan tehtyä elintärkeää juoksua.
 
Viestejä
792
Mitä tuolla on väliä? Mitä se todistaa, että jollain on vielä tehokkaampi kakkoskärki?

Mitäs jos katsoisit pelejä ja kuuntelisit pelinjohtajia? Kakkoskärki on olennainnen osa kaikkien viiden huippujoukkueen peliä. Tilastot eivät kerro kovin hyvin kakkoskärjestä tiukkaan paikkaan tehtyä elintärkeää juoksua.
Yritin sanoa, ettei kova kakkoskärki ole mikään itseisarvo. Täällä joku (ettet ollut ihan sinä) väitti, ettei finaalipaikka irtoa, jollei lukkari ole kova mailamies. Olin ja olen tästä eri mieltä. Imatra tuskin on ihan heti finaalissa, mutta, jos heille jostain löytyisi rahaa merkittäviin pelaajahankintoihin, he silti pitäisivät kiinni Surakasta (runkosarjassa 2 lyötyä, 3 tuotua).
Tästä paljon pelejä katsoneet ja pelinjohtajat tuskin ovat eri mieltä.
 
Viestejä
6
Minne on kadonnut vimpelin laadukkaat fanikamera lähetykset?? Oli laadukasta selostajaa ja asiantuntijaa.. pudotuspelit kun alkoi niin nämä hävisi?
 
Viestejä
81
Yritin sanoa, ettei kova kakkoskärki ole mikään itseisarvo. Täällä joku (ettet ollut ihan sinä) väitti, ettei finaalipaikka irtoa, jollei lukkari ole kova mailamies. Olin ja olen tästä eri mieltä. Imatra tuskin on ihan heti finaalissa, mutta, jos heille jostain löytyisi rahaa merkittäviin pelaajahankintoihin, he silti pitäisivät kiinni Surakasta (runkosarjassa 2 lyötyä, 3 tuotua).
Tästä paljon pelejä katsoneet ja pelinjohtajat tuskin ovat eri mieltä.

Ei kai juuri mikään ole itseisarvo? Olen edelleen sitä mieltä, että nykyään kakkoskärki on entisaikoja huomattavasti tärkeämpi. Ihan vain siksi, että TOP5 joukkueet ovat kovempia ja ero pienempiä - kaikilla on hyvä ykköskärki.

Ja kyllä, varmasti tulee olemaan vaikeuksia päästä finaaliin tai erityisesti voittaa mestaruus, jos kakkoskärki ei ole vähintäänkin hyvällä tasolla.
 
Viestejä
116
VePen Pojat pelasivat upeasti ja ottivat KeKistä 2-0 voitan. Etenevät siis poikien superin finaaliin Jymyä vastaan.
Soisi pojille vähän palstatilaa täälläkin varsinkin kun porukassa useita (jo) miesten superia pelaavia poikia. Hurja pelitahti muutamalla, kun urakoivat nyt pronssista ja kullasta.
Vetelissä pelataan finaalit, joten Vetofaneja katsomoon ja huutamaan Jymy hopealle. Moni nuorista on Vedon tulevaisuuden toivoja ja lukkarina häärii loistava E.Lassila.
 
Viestejä
13
Kyllä siinä on vain iso ero koppareissa ku Puputti tänää suolasi lautasen päälle lapalaaka heitolla Kouvolassa ja ku vispiläkäsi Velpe yritti samaa viikko sitten. Huhhuh. Puputti on kautta-aikain paras koppari mitä on nähty.
 
Viestejä
67
Onnittelut pronsista Vimpeliin!
Tervetuloa taas tulevana kesänä tänne Kymeen. Kopla - Veto ottelut ovat aina olleet täälläpäin todella henkeviä otteluita, vaikka ikävä kyllä ne liian usein päättyneet Vedon voittoon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös