Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2021

Viestejä
1,672
Taisto hei
ne tosipelit alkavatkin runkosarjan jälkeen ;)
- Toki niitä odotellessa on kiva katella paljon hyviä pelejä suvi-illoin.
 
Viestejä
48
Taisto hei
ne tosipelit alkavatkin runkosarjan jälkeen ;)
- Toki niitä odotellessa on kiva katella paljon hyviä pelejä suvi-illoin.

Se on helppo lähteä tosipeleihin kun tappiosarake näyttää nollaa. On vahvassa kunnossa pelaajat, pelinjohto, kannattajat ja makkaranpaistopiste. Me klaarataan kaikki pelit, vastustaja ui joessa ja meillä peli rullaa, kato vaan ja maista uudet makkarat kesäillassa.
 
Viestejä
580
Vimpelin kenttäkuuluttaja kertoo kaiken tarpeellisen eikä pyri varastamaa showta pelaajilta ja yleisöltä.
Kai sentään fanikameraan voisi edes jonkun palkata? Ja jos yleisön show on vastustajan pituudesta huutelu sekä pelaajilla menee fokus sekaisin liiasta kuulutuksesta niin ei kun vaan sitten.
 
Viestejä
48
Vimpelin lyöntipeli on kovaa ja ulkopeli tiivistä. Mitään eläytyvää ”tunnelmanluojaa”, jonka meuhkaamista useimmat häpeäisivät ei kertakaikkiaan tarvita. Näin hyvä.

Näin on ollut ja tulee aina olemaan. Muutos on pahasta. Vanhollisuus on hyve, me tykätään perinteisestä. Minusta siniset perukit on myös turhia. Harmaa oma tukka on luonnollinen, mitä sitä peittelemään ja ihteensä muuttamaan muuksi mitä on. Ei cilimakkarakaan maistu.
 
Viestejä
650
Näyttää kyllä Vimpelin tekeminen vakuuttavalta! (y) Piti ihan tsekata, että milloin ViVe tulee JoMaa vastaan, mutta sehän menee vasta runkosarjan loppupuolelle.
 
Viestejä
792
Näin on ollut ja tulee aina olemaan. Muutos on pahasta. Vanhollisuus on hyve, me tykätään perinteisestä. Minusta siniset perukit on myös turhia. Harmaa oma tukka on luonnollinen, mitä sitä peittelemään ja ihteensä muuttamaan muuksi mitä on. Ei cilimakkarakaan maistu.
Ymmärrän kyllä yskäsi ja myönnän vanhoillisuuteni. Minusta selostajat haukutaan vasta hävityn pelin jälkeen....
Kuuluttaja voisi olla toki puheliaampi ja kertoilla vaikkapa vierasjoukkueen pelaajista taustatietoja, kuten jossain tehdään. Ainoa, mitä en siedä on se ”tunnelman luominen” ja naiivi kotijoukkueen kannustaminen. Tunnelma on tehnyt pesän pääni sisään ja jupisen itsekseni, että losauta nyt pirkuleen Perttu se pallo kakkospesän päältä jokeen. En kyllä kaipaa yhtään jotain idioottia hokemaan, että KÄTTÄ YHTEEEEN.
 
Viestejä
347

Viime kesänähän Vimpelissäkin oli ihan viimeisen päälle tehdyt fanikameralähetykset. Veikkaisin, että ylläolevasta johtuu sen tämänhetkinen puuttuminen.

Erittäin vakuuttava on ollut kauden aloitus. Saaren kuuluttaja on superin paras.
 
Viestejä
86
Näin on ollut ja tulee aina olemaan. Muutos on pahasta. Vanhollisuus on hyve, me tykätään perinteisestä. Minusta siniset perukit on myös turhia. Harmaa oma tukka on luonnollinen, mitä sitä peittelemään ja ihteensä muuttamaan muuksi mitä on. Ei cilimakkarakaan maistu.

Mutta tosi asia on sekin että maailma menee eteenpäin ja myös pesäpallo otteluTAPAHTUMASTA pitää tehdä tälle vuosituhannelle sopiva juttu. Ja kun tässä tapauksessa itse tuote on kunnossa eli se pelillinen puoli ja jopa katsomo on ihan hyvässä mallissa ja paikkana Saarikenttä on todellakin mahtava paikka. Voisi jotain uudistusta tuoda itse tapahtumaan ...... Tiedän ettei hetkessä kannata kaikkea muuttaa mutta edes jotain (tai no musiikki on tuotu jo hieman paremmin otteluihin sopivaksi) TOSIN se sisään tulo musiikki (VEDON OSALTA SIIS) pientä myötä häpeää tuottaa tämä mutta ... no ei siitä enempää....
Mutta ei tässä sen enempää tällä kertaa.... loppuun mainittakoon kannatan Vetoa kyllä mutta mielestäni kuten yllä mainittu jotain kannattaisi tehdä jotta myös tulevaisuudessa Veto pysyy kartalla....

Itse olen jo muutaman vuoden yrittänyt saada aikatauluihin sopimaan Joensuun otteluja (Koti pelejä heillä siis) johtuen siitä että olisi hieno päästä katsomaan miten he (Livenä siis) tuottavat tapahtumansa.... Porissa kun naisten pelejä olen jo päässyt katsomaan...

Ugh olen puhunut
 
Viestejä
4,360

Viime kesänähän Vimpelissäkin oli ihan viimeisen päälle tehdyt fanikameralähetykset. Veikkaisin, että ylläolevasta johtuu sen tämänhetkinen puuttuminen.

Erittäin vakuuttava on ollut kauden aloitus. Saaren kuuluttaja on superin paras.


Onko tämä sama kuin naisten superissa oli se kenttäkuuluttaja Lappajärvellä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös