Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2021

Viestejä
1,664
Olen aina luullut Anssi Raitalaa sotkomolaislähtöiseksi. Pelaajakortin mukaan hän on ainakin syntynyt Sotkamossa. Superpesisura alkoi IPV:ssä 1996. Nurmossa mies oli 2003. Pelannut toki Kirissä ja JoMassakin, josta varmaan parhaiten muistetaan.

Anssihan on Sotkamon kasvatti. Loikkasi Jyväskylän kautta Nurmoon nostamaan Jymyn Superiin. Sitten loppu-ura idän puolella.
 
Viestejä
792
Helvetin hyvä homma. Eipä lähde Veto minään altavastaajana kauteen.
Toivottavasti Mäkelällä löytyy vielä kipinää pelaamiseen. Siitä ei liene pelkoa, että hän Vimpelistä viitsii minnekään lähteä.
 
Viestejä
450
Vimpeli saa kyllä ensi kesälle koottua kaksi varteenotettavaa kärkeä ja pelaamaan pystyy lähteä oikeastaan mistä vaiheesta vain ja variaation mahdollisuuksiakin on kiitettävästi
Mitä itse nopeasti pyörittelin niin kovan orkesterin Niskanen saa jalkeille

Isoketo
Heikkala
Kanala
Anttila
Ruuska
J.Heikkala
Yli-Hirvelä
Rinta-Aho
Lassila

Saukko
Vihriälä
Mäkelä (oletus, että jatkaa)

Mielenkiintoista lopulta sitten nähdä millä tavalla Niskanen kokoonpanon näkee ja miten peluutetaan mutta erittäin mielenkiintoinen joukkue kasassa
 

LBC

Viestejä
3,624
Hyvä, kun alkaa olla tunkua finaaleihin. Alkaa näyttää melko tasaiselta nelikolta, varsinkin jos Mäksä (huomasikko @Viuhkamies ) vielä jatkaa.
Ja takaa pinkoo ainakin yksi haastaja, toivoisin.
 

LBC

Viestejä
3,624
Joo olin käyttänyt Mäksää Mäentaustalle toisessa ketjussa. Luinko mä nyt kuitenkin oikein, että finaaleissa olisi KPL Ja SoJy. ja Kopla voittaisi?
 
Viestejä
597
Kärjessä nyt hyvin tasaisena kaksikkona Jymy ja Veto. Sitten lievästi näiden takana Manse. Vähän väliä ja sitten sijoilla 4-5 tasaisina Kopla ja JoMa. Aika lähellä kutosena Tahko ja sen tuntumassa 7-8 KiPa ja Pattu.
 
Viestejä
1,822
Joo olin käyttänyt Mäksää Mäentaustalle toisessa ketjussa. Luinko mä nyt kuitenkin oikein, että finaaleissa olisi KPL Ja SoJy. ja Kopla voittaisi?
Kyllä luit ihan oikein, mutta poistin tekstin, mihin vastasit siitä yksinkertaisesta syystä, että muistin finaaliparin väärin. Minun veikkaukseni (ilman panosta) on, että tämän vuoden kulta- ja pronssimitalistit ovat ensi vuonna finaalissa. Ja kyllä, toivon edelleen että mestari vaihtuu.
 
  • Tykkää
Reaktiot: LBC
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös