Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2020

Viestejä
995
Olisko viikonlopun "ykkösjoukkue" pärjännyt Suomisarjan sakille?
 
Viestejä
1,822
Olen sitä mieltä, että edes meidän lajiniilojen pitäisi oppia lajin sarjatasot. Ylimmällä sarjatasolla pelataan Superpesistä, toiseksi ylimmällä tasolla Ykköspesistä ja kolmanneksi korkeimmalla tasolla suomensarjaa, ei Suomi-sarjaa eikä suomisarjaa.
 
Viestejä
4,348
Olen sitä mieltä, että edes meidän lajiniilojen pitäisi oppia lajin sarjatasot. Ylimmällä sarjatasolla pelataan Superpesistä, toiseksi ylimmällä tasolla Ykköspesistä ja kolmanneksi korkeimmalla tasolla suomensarjaa, ei Suomi-sarjaa eikä suomisarjaa.

Muistitko käydä muistuttamassa suomisarja-ketjussa ???
 
Viestejä
995
Olen sitä mieltä, että edes meidän lajiniilojen pitäisi oppia lajin sarjatasot. Ylimmällä sarjatasolla pelataan Superpesistä, toiseksi ylimmällä tasolla Ykköspesistä ja kolmanneksi korkeimmalla tasolla suomensarjaa, ei Suomi-sarjaa eikä suomisarjaa.
Jaa eikös se Veto pelaakaan Suomisarjaa. Vedon pesäpallon suomensarjan joukkueelle tuo viikonlopun joukkue ei pärjää.
 
Viestejä
259
On muuten omaan silmään hieman härskiä, että Immo ja Kosti tuomaroivat tiistaina Jymy-Veto -pelin Hiukassa. 3 vuotta sitten pelasivat Vetoa vastaan vielä Jymyssä ja finaaleita Vetoa vastaan. Tuomareina ovat toki sarjan parhaimmistoa.
 

Joe

Viestejä
378
On muuten omaan silmään hieman härskiä, että Immo ja Kosti tuomaroivat tiistaina Jymy-Veto -pelin Hiukassa. 3 vuotta sitten pelasivat Vetoa vastaan vielä Jymyssä ja finaaleita Vetoa vastaan. Tuomareina ovat toki sarjan parhaimmistoa.

Jospa tästä parista tulisi pesäpallokenttien Jari Levosia. Kultaiset pillit vuosiksi eteenpäin🤔
 
Viestejä
53
On muuten omaan silmään hieman härskiä, että Immo ja Kosti tuomaroivat tiistaina Jymy-Veto -pelin Hiukassa. 3 vuotta sitten pelasivat Vetoa vastaan vielä Jymyssä ja finaaleita Vetoa vastaan. Tuomareina ovat toki sarjan parhaimmistoa.

Muodostuuko tuo härskiys nyt siitä, että pelasivat finaaleissa, vai siitä, että pelasivat finaaleissa Vetoa vastaan, vai siitä että pelasivat kaudella 2017 Jymyssä? Aika vähään jäisivät Rautiaisen tuomaroinnit, jos voisivat tuomita vain niitä joukkueita, jotka eivät olleet lainkaan sarjassa 2017, kun ovat Siilinjärvi ja Tampere eri lohkoissakin. Antaa Rautiaisten itse osoittaa tasonsa! Varmasti tietävät, että huutelua tulee, jos vähänkin näyttäisi menevän tuomiot Jymyn suuntaan.
 
Viestejä
259
Muodostuuko tuo härskiys nyt siitä, että pelasivat finaaleissa, vai siitä, että pelasivat finaaleissa Vetoa vastaan, vai siitä että pelasivat kaudella 2017 Jymyssä? Aika vähään jäisivät Rautiaisen tuomaroinnit, jos voisivat tuomita vain niitä joukkueita, jotka eivät olleet lainkaan sarjassa 2017, kun ovat Siilinjärvi ja Tampere eri lohkoissakin. Antaa Rautiaisten itse osoittaa tasonsa! Varmasti tietävät, että huutelua tulee, jos vähänkin näyttäisi menevän tuomiot Jymyn suuntaan.

Loistavaa analyysiä. Tarkoitin että seuralegendat viheltävät kolme vuotta lopettamisensa jälkeen oman seuransa pelejä. Jos nyt rautalangasta väännän kärjistäen niin jos uransa Barcelonassa pelannut seuraikoni lopettamisensa jälkeen alkaisi tuomaroimaan, eikö olisi härskiä nimetä tuo pelaaja kolmen vuoden päästä kauden avaukseen tuomariksi Real Madridia vastaan. Tai Lasse kukkonen 3v päästä Kärpät-Tappara -pelissä. Lienee kotimaan sarjoissa kuitenkin tuomaroitavaa vaikka yhden seuran jättäisi pois. Härskiys omaan silmään syntyy siitä, etten voisi kuvitella muissa lajeissa vastaavaa.

E: Niin ja Japa Levonenkaan ei viheltänyt Porissa urallaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, kuten uransa päätöspeliä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4,348
Enitenhän tuossa Rautaisten jutussa ne toriokokoukset että kuinka niistä selvitään. Olen ollut käsityksessä että veljesten kohdalla turpakäräjiä ei vietetä juurikaan tai lainkaan?
 

Joe

Viestejä
378
E: Niin ja Japa Levonenkaan ei viheltänyt Porissa urallaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, kuten uransa päätöspeliä.

Itse ajattelin lähinnä sitä kautta, että onnistuessaan velloksilla olisi mahdollisuus japalevosmaiseen uraan pesiskentillä. Siis kun vaan ensin saisivat mahdollisuuden näyttää. Tietenkin näytönpaikka olisi voinut olla joku muukin kuin Hiukka🤔. Uskoisin myös Rautiaisten selviävän paremmin mahdollisista turpakäräjöinnestäkin, kuin esimerksi Kaukovalta.
 
Viestejä
259
Itse ajattelin lähinnä sitä kautta, että onnistuessaan velloksilla olisi mahdollisuus japalevosmaiseen uraan pesiskentillä. Siis kun vaan ensin saisivat mahdollisuuden näyttää. Tietenkin näytönpaikka olisi voinut olla joku muukin kuin Hiukka🤔. Uskoisin myös Rautiaisten selviävän paremmin mahdollisista turpakäräjöinnestäkin, kuin esimerksi Kaukovalta.

Jep, aivan varmasti tulevat tekemään halutessaan vastaavan uran kuin Japa. Ovat jo tällä hetkellä kevyesti superin top3 tuomaripari. Minulla ei ole siis mitään epäilyjä, etteivätkö suoriutuisi täysin puolueettomasti, mutta joitakin vierasjoukkueiden faneja saattaa hieman sapettaa Rautiaisten viheltäminen Hiukassa. Muissa lajeissa ei tulisi kuuloonkaan.
 
  • Tykkää
Reaktiot: Joe
Viestejä
53
Ovat jo tällä hetkellä kevyesti superin top3 tuomaripari.

Tässähän minun mielestäni se asian ydin on. Antaa parhaiten tuomita huippupelit. Voisin tehdä pitkän luettelon, keitä muita en haluaisi ko. otteluun tuomitsemaan, vaikka arvon mleknoe meillä sama suosikki taitaa ollakin, Ehkä sitten syksyn välierissä tai finaaleissa ajattelisin jyrkemmin, ainakin jos häviö koittaisi. Antaa Tohmajärven Pompun kasvattien nyt koittaa ;)

Tuossa vielä jääviyksistä:

 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös