Supervuoro Verkkolehti »

Vasurit 2019

Viestejä
201
Kootaan tähän ketjuun miesten Superpesisjoukkueiden vasemmalta lyövät pelaajat. Jos tiedätte luetella vaikkapa oman suosikkijoukkueenne vasurilyöjät, niin laittakaa tiedoksi. Kiitoksia kovasti jo etukäteen!

Tämä on asia, joka minusta olisi ihan paikallaan kirjata jopa ottelupöytäkirjaan. Se on kumminkin melko olennainen tieto ja olisi syytä tallentaa tulevia vuosikymmeniäkin ajatellen.
 
Viestejä
4,349
En muista edes lyökö Jukkis vasemmalta, todennäköisesti lyö.
 
Viestejä
1,846
Vasemmalta lyövät (fanikamerassa lyövät oikealta) pelaajat lyövät vasen käsi ylempänä, oikealtä lyövät taas oikea käsi ylempänä. Jääkiekossa taas "leftit" pelaavat vasen käsi alempana ja "rightit" oikea käsi alempana. Eli pesäpallossa vasemmalta lyöjät ovat todennäköisesti jääkiekossa "rightejä".

Minä lyön pesäpalloa "oikealta" (fanikamerassa vasemmalta) mutta minulla on vasen käsi ylempänä. Uskon että tämä tekniikkavirhe maksoi minulle ehkä kymmeniä SM-mitaleita. :LOL: Jääkiekossa olen umpi-left. Mitalitta tosin siinäkin lajissa.
 
Viestejä
917
13-3-9710602.jpg
 
Viestejä
11,744
Vasemmalta lyövät (fanikamerassa lyövät oikealta) pelaajat lyövät vasen käsi ylempänä, oikealtä lyövät taas oikea käsi ylempänä. Jääkiekossa taas "leftit" pelaavat vasen käsi alempana ja "rightit" oikea käsi alempana. Eli pesäpallossa vasemmalta lyöjät ovat todennäköisesti jääkiekossa "rightejä".

Minä lyön pesäpalloa "oikealta" (fanikamerassa vasemmalta) mutta minulla on vasen käsi ylempänä. Uskon että tämä tekniikkavirhe maksoi minulle ehkä kymmeniä SM-mitaleita. :LOL: Jääkiekossa olen umpi-left. Mitalitta tosin siinäkin lajissa.

Mites golf?

Pitäisikö ristikädellälyöjät dokumentoida sitten vielä erikseen? Ainakin Kari Kallio Kaptahin lisäksi :rolleyes: jos muistan oikein. Oliko myös Pekka Lavonen moinen? Lisäksi on jotenkin sellainen mielikuva, että 70/80 luvun vaihteessa oli joku pääsarjatason pelaaja joka löi välillä ristiotteella mutta ei aina. Mutta saatan muistaa pehmoisia niinkuin yleensä.
 
Viestejä
435
Itse olen vasuri pesäpallossa ja jääkiekossa lefti. Golfia en ole koskaan pelannut, mutta jos pelaisin, niin löisin palloa leftiltä kuten jääkiekkosakin.
 
Viestejä
1,846
SM-mitali selityksiltä lähti nyt pohja pois. Kohonen, Kallio, Haapakoski, ..., Kaptah. Aika merkittävää sakkia. :cool:

Golfia en ole vielä kokeillut, mutta äkkiseltään tuntuu että löisin sitäkin kiekko-leftinä?
 
Viestejä
1,846
Ja jostain kummallisesta syystä jalkapallossa olen molempijalkainen. Lahjat lajissa joka ei oikein jaksa kiinnostaa. Paitti tietysti Liverpool.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös