Supervuoro Verkkolehti »

SUPERVUORON PALSTAN AVAUSKOKOONPANO

kontiola

veli @kontiola
Voi kiitos Mr. Orange. Mä oon oikeasti kyllä neiti Kontiola. :)
Tuli kyllä pikkuinen morkkis heti viestin laitettuani, koska valtavasti hyviä tyyppejä täällä pyörii ja saataisiin monta ketjua lisää ja erilaisiin tehtäviin moninkertaisesti lisää miehitystä sukupuolesta riippumatta, ja aina vähän hasardia, kuka nyt tulee mainituksi. Heti huomasin, että noin joukkueellinen palstan suosikkipersoonia multa taas unohtui, mutta menköön talviunen piikkiin.
Mutta kaikki tällainen juhlavuoden ekstra, veikkaukset ja kilpailut on kyllä hauskoja! :)
 

Mr. Orange

Voi kiitos Mr. Orange. Mä oon oikeasti kyllä neiti Kontiola. :)
Tuli kyllä pikkuinen morkkis heti viestin laitettuani, koska valtavasti hyviä tyyppejä täällä pyörii ja saataisiin monta ketjua lisää ja erilaisiin tehtäviin moninkertaisesti lisää miehitystä sukupuolesta riippumatta, ja aina vähän hasard:)ia, kuka nyt tulee mainituksi. Heti huomasin, että noin joukkueellinen palstan suosikkipersoonia multa taas unohtui, mutta menköön talviunen piikkiin.
Mutta kaikki tällainen juhlavuoden ekstra, veikkaukset ja kilpailut on kyllä hauskoja! :)
Oh! Nyt kyllä yllätit, vaikka eihän minulla ollut mitään syytä olettaa sun olevan miespuolinen...

Hämmentävää, syystä tai toisesta. :oops:

Mutta tosi mukava, niin, yllätys. :)
 

Mr. Orange

Hmm...

Kaikki viittaisi siihen että tähän kokoonpanoon valikoituikin sitten naispuolinen kärki sisälle.


Pakko sanoa, että oon tosi iloinen ja ylpee jos näin on päässyt käymään @kontiola ja @Minna-Maaria!

:giggle:
 
Viestejä
11,744
Koitetaan laittaa sulle tropit kuntoon peleihin.

Suurehko ruutu olisi siulla odottamassa tossa kolmosena sisällä.

Lyöntijärjestystä kun katsoo niin helppo hommahan toi. Noilla etenijöille riittää jo pelkkä koukku ruutuun ja jos joskus hämyksi nosto tai ohitus ja kun ei ole merkki päällä niin luukkuihin.

Kuinka vaikeaa se voi olla?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
956
Ajattelin että tarttiskohan vähän treenailla jotta pärjäisi kesällä edes jollekin?
Vedin urheilutamineet niskaani ja koputtelemaan @jjjjussi n ulko-ovea. Kaveri tuskin jaksoi tulla avaamaan, tai sitten ei meinannut malttaa. Hän oli käynyt grilliltä oikein kunnon mättöburgerin, oli ranskalaisia ja kaikkea! Voitteko uskoa?
Sitten @jjjjussi kertoi että tässä tarvitaan massaa, koska se on voimaa, jotta pallo lentää kesällä komeassa kaaressa. Meillä meinasi tulla turpakäräjää, oltiin siinä kuin Tokkari ja Karra Kuusiniemi konsanaan mutta treenaamaan asti ei päästy!
 
Viestejä
956
Minä vaan vahvasti varotan että yhtään kenenkään ei kannata haastaa meitä tulevana kesänä ellei sitten halua saada selkäsaunaa perinteisin pesislukemin. Treenit lupaa hyvää, siis meidän kannalta katsoen. Olen seuraillut silmä kovana kuinka hyvin takalukija @MieVaan on lukenut takana: väliin Aku Ankkaa, välillä jotakin merikarttaa tai mikähän se oli. Loistavaa lukemista. Ja tuo @jjjjussi on ollut himotreenaaja, käytiin tossa vähän lyömässä palloa ja lähdin päälle grillille syömään vähän burgeria mutta jjjussi lähti 15km juoksulenkille. Pitäisi vissiin sitoa se puuhun kiinni että vähän rauhoittuu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös