Supervuoro Verkkolehti »

Superpesis palaa Fugeen keväällä 2022

Viestejä
3,179
Parhaat mahdolliset otteluparit olisivat Roihu (kotijoukkue) vs. Manse. Perusteluna kaksi ison kylän joukkuetta vastakkain. Miesten pelissä kotijoukkueen (IPV) ihannevastustaja olisi myös Manse. Perusteluna syksyn puolivälieräottelusarja, missä IPV oli tosi lähellä lähettää tämän vuoden mestarit laulukuoroon.

Eiväthän nämä otteluparit tule toteutumaan, kun ainoa taho (Saarikoski Travels), joka turneesta hyötyy, pitää Mansea isona pahana sutena. Muutenkin tuo tapahtuma on parhaat päivänsä nähnyt. Alkuinnostuksen jälkeen yleisömäärä on romahtanut.
Parhaat otteluparit olisivat sekä miehissä että naisissa Manse vs. Manse. Perusteluna: Koska Manse. 😂 Tiedoksesi, että Suomessa on edelleen muitakin pesäpalloseuroja. Roihun ja Mansen peli ei kiinnostaa juuri ketään, Roihun kannattajamäärä on olematon. Tietääkseni Saarikoski Travelsin ja Mansen välillä on aika vahva kytky, joten en usko tuohonkaan väittämään millään muotoa. Se on kuitenkin totta, että Fugessa ei ollut vuonna 2020 kovin paljon pesäpalloyleisöä.
 
Viestejä
149
Roihun ja Mansen peli ei kiinnostaa juuri ketään, Roihun kannattajamäärä on olematon.
Roihu nyt kuitenkin on jo se varma joukkue, joten sille asialle ei enää mitään voi. Ei Manse siihen yhtään pöllömpi vastustaja olisi, vaikka toki itsekin mielummin olisin katsellut vaikkapa Virkiän ja Mansen kamppailua.
 
Viestejä
698
Se täytyy tehdä kentällä koronatesti tai kotipaikkakunnalla.vaikka on kaksi. Ja missä se pitää tehdä se on sinun asiasi. Kiitos kun tulit kertomaan mielipiteesi, en tietääkseni sitä pyytänyt esitin oman mielipiteeni. Mutta näköjään löytyy niitä tyyppejä joiden on pakko tulla heti oikomaan sekä korjaamaan toisten mielipiteet.
Mä oon käynyt tämän vuoden aikana 22 kertaa Saksassa. Olen matkustanut ilman rokotteita, yhdellä rokotuksella ja viimeiset kuukaudet täydellä rokotussarjalla. Olen liikkunut lentäen ja laivalla, sekä suoraan Saksasta Suomeen että myös Ruotsin kautta ajaen. Ihan tähän pienimuotoiseen kokemukseen pohjautuen korona-aikana matkustamisesta sekä nykyiset Espanjan matkustusrajoitukset juuri äsken tarkistaneensa, voin kertoa (faktana, ei mielipiteenä) että sinä olet väärässä. Testiä ei tarvita jos on esittää rokotustodistus kahdesta rokotuksesta, joista jälkimmäinen on vähintään 14 päivää sitten otettu. Ja tämä koskee sekä Espanjaan menemistä että Suomeen palaamista. Se että onko ensi keväänä sama tilanne ja yhtenevät rajoituskäytännöt onkin sitten toinen kysymys. Vaikea sanoa kun tuo vallankin tulevaisuuden ennustaminen on pirun hankalaa.

Ja musta toi Fuge-pesis on ihan kliffa juttu!
 

Pallo muuntajalle

Fugen kiinnostuksen hiipumisesta puhuminen mielestäni aika ennenaikaista, kun IPV sai kahteen matsiinsa ensin 2700, sitten 2900 katsojaa, JoMan ja JyJun matsi sai 2300 katsojaa ja pariin vuoteen ei ole pelattu tai matkustettu. Ja varmasti niin järjestäjälle kuin matkanjärjestäjälle kelpaa enemmän kuin hyvin se kaikkein mielenkiintoisin vastustaja.
 
Viestejä
2,827
Mä oon käynyt tämän vuoden aikana 22 kertaa Saksassa. Olen matkustanut ilman rokotteita, yhdellä rokotuksella ja viimeiset kuukaudet täydellä rokotussarjalla. Olen liikkunut lentäen ja laivalla, sekä suoraan Saksasta Suomeen että myös Ruotsin kautta ajaen. Ihan tähän pienimuotoiseen kokemukseen pohjautuen korona-aikana matkustamisesta sekä nykyiset Espanjan matkustusrajoitukset juuri äsken tarkistaneensa, voin kertoa (faktana, ei mielipiteenä) että sinä olet väärässä. Testiä ei tarvita jos on esittää rokotustodistus kahdesta rokotuksesta, joista jälkimmäinen on vähintään 14 päivää sitten otettu. Ja tämä koskee sekä Espanjaan menemistä että Suomeen palaamista. Se että onko ensi keväänä sama tilanne ja yhtenevät rajoituskäytännöt onkin sitten toinen kysymys. Vaikea sanoa kun tuo vallankin tulevaisuuden ennustaminen on pirun hankalaa.

Ja musta toi Fuge-pesis on ihan kliffa juttu!
Ne on muuttunut ja vuonna 2022 tuskin enää rajoituksia ole, kun suurin osa puretaan tänä perjantaina. Ja kiva kuulla, ja olin väärässä myönsi sen jo täälä jossain, sinun lukisin tekstit loppuun kun kopioisit heti eka viestiniäni. Ja emme tietääkseni tee sinun henkilökohtaisilla matkustuksilla mitään. Mutta kiva jos olet päässyt turvallisesti matkaamaan. Mutta kiva kun matkustaminen helpottuu, kun rajoitukset puretaan. Kyllä tässä jouluna varmaan ulkomailla täytyy lähteä käymään. Ja osoituksena tehoste rokotus jos täytyy silloin enää näyttää
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,822
Tietääkseni Saarikoski Travelsin ja Mansen välillä on aika vahva kytky, joten en usko tuohonkaan väittämään millään muotoa. Se on kuitenkin totta, että Fugessa ei ollut vuonna 2020 kovin paljon pesäpalloyleisöä.
Roihu nyt kuitenkin on jo se varma joukkue, joten sille asialle ei enää mitään voi.
Saarikoski Travelsilla ja Mansella ei ole nykyisin minkäänlaista yhteistyötä. Toimiston toimitusjohtaja - Mansen entinen pelaaja - ei käy edes katsomassa Mansen pelejä, vaikka asuu Tampereella. Ja tämä ei ole "tietääkseni" vaan tieto. Hahaha, olipa vitsikästä, että Fugessa ei ollut paljon yleisöä vuonna 2020.

Ja kyllä, Roihu on Fugessa kotijoukkue tulevana keväänä, jos siellä pelataan. Kahden ison paikkakunnan joukkueet voisivat kiinnostaa yleisöä. Miesten puolella IPV on Fugessa kotijoukkue, ja Manse olisi kiintoisa vastustaja, kun peilaa tämän syksyn puolivälieräsarjaan, missä IPV oli tosi lähellä lähettää Manse laulukuoroon.

Jos on munaa ilkkua jonkun ehdotusta, niin luulisi tilalle luulisi tulevan parempi ehdotus perusteluineen.
 
Viestejä
181
Tietääkseni Saarikoski Travelsin ja Mansen välillä on aika vahva kytky, joten en usko tuohonkaan väittämään millään muotoa. Se on kuitenkin totta, että Fugessa ei ollut vuonna 2020 kovin paljon pesäpalloyleisöä.
Hmmmmm... mitkäs joukkueet 2020 pelas Fugessa :unsure:
Lisäks... tai ta Tampere olla liki ainoo paikkakunta, missä ei Saarikoski Travelsin mainoksia ole
 
Viestejä
568
Onkos Jymy pelannut tuolla aiemmin... muistelisin, että on. Vai pitikö Jymyn mennä sinne keväällä 2020, jolloin valinta on ihan luonnollinen.
 
Viestejä
734

Täälläkin on ajoittain mietitty, että kiinnostaako ihmisiä tämä enää. Uutisen mukaan on selvästi kiinnostanut. Ja eiköhän se innosta paikanpäällä asujiakin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös