Supervuoro Verkkolehti »

Superin paras kuuluttaja?

Viestejä
1,822
Kyllä mä vaan voin nimetä ainakin muutamankymmentä henkilöä ketkä ei Koplan peliin mene kuuluttajan takia. Ja jos mä tiedän muutamakymmen henkilöä niin varmasti jotkut muutkin tietää, ihmismäärät alkaa kertautua.
Meidän ruokakunta ei astu Kouvolan stadionille niin kauan kuin nykynen kenttäkuuluttaja öngertää ja venyttää.
 
Viestejä
3,498
Meidän ruokakunta ei astu Kouvolan stadionille niin kauan kuin nykynen kenttäkuuluttaja öngertää ja venyttää.
Ugh! Olen puhunut!

Turha uhota, kun sillä ei ole mitään merkitystä. Kirjoittelustasi päätellen et asu lähelläkään Kouvolaa, joten et tulisi peleihin, vaikka saisit valita kuuluttajan. Kouvolassa on eniten yleisöä ja ehkä paras tunnelma. Sen voi kokea vain paikanpäällä, ei fanikamerasta. Taidat pitää "ruokakunnassasi" aika moista diktaattorin valtaa, kun puhut noin vahvasti koko perheen puolesta. Sääliksi käy...
 
Viestejä
995
Sehän on vain hyvä asia kotijoukkueelle, mikäli kuuluttaja tai joku muu seikka häiritsee vastustajan kannattajia niin vahvasti etteivät he lähde loppupelejä seuraamaan paikan päälle. Vahvasti kuitenkin epäilen, ettei yhdenkään todellisen fanin vieraspelireissuun vaikuta pelin kuuluttaja. Minulle on ainakin aivan sama vaikka kuuluttaja kuuluttaisi kiinaksi. Peliähän sinne lähdetään katsomaan.

Tämä itku ja kitinä katsomon huudoista ja kuuluttajista on kyllä yleistynyt hyvin vahvasti viime vuosina. Minä ainakin olen aina huutanut pelissä vastustajaa solvaavasti ja aion tehdä tätä jatkossakin. Jos joku ei kestä, jääkööt kotiin katsomaan peliä äänettömästi fanikamerasta.
 
Viestejä
674
Ugh! Olen puhunut!

Turha uhota, kun sillä ei ole mitään merkitystä. Kirjoittelustasi päätellen et asu lähelläkään Kouvolaa, joten et tulisi peleihin, vaikka saisit valita kuuluttajan. Kouvolassa on eniten yleisöä ja ehkä paras tunnelma. Sen voi kokea vain paikanpäällä, ei fanikamerasta. Taidat pitää "ruokakunnassasi" aika moista diktaattorin valtaa, kun puhut noin vahvasti koko perheen puolesta. Sääliksi käy...
Juuri noin.Koplaa on aina parjattu.Milloin kenttä on liian kimmoisa,kuuluttaja surkea jne.Mutta ei huonoja herjata.Ovat vain kateellisia.Yleisöä riittää ja menestystä.Ollaan siitä Kouvolassa ylpeitä.
 
Viestejä
674
Sehän on vain hyvä asia kotijoukkueelle, mikäli kuuluttaja tai joku muu seikka häiritsee vastustajan kannattajia niin vahvasti etteivät he lähde loppupelejä seuraamaan paikan päälle. Vahvasti kuitenkin epäilen, ettei yhdenkään todellisen fanin vieraspelireissuun vaikuta pelin kuuluttaja. Minulle on ainakin aivan sama vaikka kuuluttaja kuuluttaisi kiinaksi. Peliähän sinne lähdetään katsomaan.

Tämä itku ja kitinä katsomon huudoista ja kuuluttajista on kyllä yleistynyt hyvin vahvasti viime vuosina. Minä ainakin olen aina huutanut pelissä vastustajaa solvaavasti ja aion tehdä tätä jatkossakin. Jos joku ei kestä, jääkööt kotiin katsomaan peliä äänettömästi fanikamerasta.
Juuri noin ☺️
 
Viestejä
134
Siis jättääkö ihmiset oikeasti menemättä peliin, jos on huono kuuluttaja? Minua ei oo häirinnyt missään vaiheessa mikään kuuluttaja, ei edes Kouvolassa. Peliä sinne mennään seuraamaan. Aika ahdistavalta tuntuisi elämä, jos noin pienet asiat alkaisi häiritsemään.
 
Viestejä
134
Tämä itku ja kitinä katsomon huudoista ja kuuluttajista on kyllä yleistynyt hyvin vahvasti viime vuosina. Minä ainakin olen aina huutanut pelissä vastustajaa solvaavasti ja aion tehdä tätä jatkossakin. Jos joku ei kestä, jääkööt kotiin katsomaan peliä äänettömästi fanikamerasta.

Tämä häiritsee minuakin. Viime vuoden finaalissa kaveri otti hampaisiin koplan takakopparit. Eikä edes solvannut kovinkaan juntisti, vaan "kehui" koppareitten pelisuorituksia ottelun aikana. Eikös pelin loppupuolella joku ilmeisesti koplan organisaatiossa mukana oleva tullut itkemään heniklökohtaisuuksien huutelemisesta. Jos ei tuolla tasolla kestetä pientä huutelua, niin kannattaa lopettaa kilpaurheilu kokonaan. Kuten sanottua ei ne huonoille huutele. Henkilökohtaisuudet ja älytön kiroileminen sitten erikseen.
 
Viestejä
1,822
Se on vain mielipiteesi ei fakta.
Kyllä se on fakta, kun sanon, että meidän ruokakunta ei suostu tulemaan Kouvolan pesisstadionille niin kauna kuin se "ääliö" siellä meuhkaa, örisee ja veeenyyyyttttääääää.
 
Viimeksi muokattu:

Pallo muuntajalle

Sehän on vain hyvä asia kotijoukkueelle, mikäli kuuluttaja tai joku muu seikka häiritsee vastustajan kannattajia niin vahvasti etteivät he lähde loppupelejä seuraamaan paikan päälle.
Miten se on hyvä asia kotijoukkueelle?

Jää lippu- ja oheismyyntitulot saamatta ilman mitään hyötyä.
Siis jättääkö ihmiset oikeasti menemättä peliin, jos on huono kuuluttaja? Minua ei oo häirinnyt missään vaiheessa mikään kuuluttaja, ei edes Kouvolassa. Peliä sinne mennään seuraamaan. Aika ahdistavalta tuntuisi elämä, jos noin pienet asiat alkaisi häiritsemään.
Ei ehkä Viuhkamiestä lukuunottamatta kovin moni. Mutta aika merkittävä osa ottelukokemusta se on satunnaiskatsojalle. Tosifanit eivät kuuluttajista varmaan muutenkaan välitä, kun pesistietous on sillä tasolla, että kentän tapahtumia ei tarvi kertoa ääneen.

Sen sijaan sille satunnaiskatsojalle kuuluttajalla on paljon enemmän merkitystä, ja jos pelissä käymisestä yksi päällimmäisinä mieleen jäävä asia on ärsyttävä kuuluttaja, niihin peleihin varmaan tulee harvemmin lähdettyä.
 
Viestejä
1,822
Miten se on hyvä asia kotijoukkueelle?

Jää lippu- ja oheismyyntitulot saamatta ilman mitään hyötyä.
Ei ehkä Viuhkamiestä lukuunottamatta kovin moni. Mutta aika merkittävä osa ottelukokemusta se on satunnaiskatsojalle. Tosifanit eivät kuuluttajista varmaan muutenkaan välitä, kun pesistietous on sillä tasolla, että kentän tapahtumia ei tarvi kertoa ääneen.

Sen sijaan sille satunnaiskatsojalle kuuluttajalla on paljon enemmän merkitystä, ja jos pelissä käymisestä yksi päällimmäisinä mieleen jäävä asia on ärsyttävä kuuluttaja, niihin peleihin varmaan tulee harvemmin lähdettyä.
Luepa viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, että on vähintään kymmeniä perhekuntia, jotka jättävät maksamasta KPL:lle kannatusmaksua pääsylipun ja kenttämyynnin muodossa törkeän kenttäkuuluttajan vuoksi.
 
Viestejä
674
Luepa viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, että on vähintään kymmeniä perhekuntia, jotka jättävät maksamasta KPL:lle kannatusmaksua pääsylipun ja kenttämyynnin muodossa törkeän kenttäkuuluttajan vuoksi.
Höpö, höpö.Se on heidän ongelmansa.On perin outoa että peliin mennään kuuntelemaan kuuluttajaa eikä katsomaan peliä.Sääliksi käy.
 
Viestejä
674
Kyllä minun mielipiteeni tässä tapauksessa on fakta, koska meidän ruokakunta ei tosiaankaan mene kuuntelemaan Kouvolaan Markuksen öykkäröintiä. PISTE.
Miten voit yleensä mennä ovesta ulos kun maailmassa kuuluu erilaisia ääniä.Ruokakaupassa voi olla ärsyttävä tarjouskuuluttaja joka vie ostohalut.Parempi kun pysyt kotona.Pitäisi oppia sietämään ihmisiä ja ehkäpä joskus katsoa peiliin.Hyvää syksyä ☺️
 

Joe

Viestejä
378
Viime vuonna ratkaisevan finaalin Kouvolassa katsoneena voin sanoa, ettei se paikanpäällä kuultuna ollut lainkaan hullumpaa kuulutusta. Fanikamerasta kuunneltuna puskee enemmän läpi, kun ei ole muuta pauhua takana. Antaa vaan lämmön nousta...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös