Supervuoro Verkkolehti »

Suomisarja 2020 pohjoislohko

Viestejä
1,822
Kun @Viuhkamies tuntuu tietävän etukäteen ketkä pääsevät ykköspesikseen niin kerrotko nyt tietosi miksi Lohi ei ykköspesis lisenssiä voisi saada tilanteessa, jossa jo kolme joukkuetta tänä kesänä pisti räpylät naulakkoon? Lohi on vetänyt 500 katsojan molemmin puolin joka pelin katsojamäärän, viime pelin katsojamäärä oli koko pesiskierroksen suurin. Kenttämyyntiä on ja yhteistyökumppneita. Joukkue on laajalla pelaajaringillään hyvinkin paikallinen, Lohella on paikallisen junioriseuran kanssa yhteistyösopimus ja seura omaa pitkät pesäpalloperinteet Koskenharjun kentällä. Mutta avaatko lisää muillekin, koska perustelusi kiinnostavat ja tunnut asiasta tietävän.
@ARNO ei tainnut lukea aikaisempaa postaustani tai sitten ei ymmärtänyt luettua tekstiä. Joskus luetun ymmärtäminen on vaikeaa - myös minulle. ;)
 
Viestejä
120
@ARNO ei tainnut lukea aikaisempaa postaustani tai sitten ei ymmärtänyt luettua tekstiä. Joskus luetun ymmärtäminen on vaikeaa - myös minulle. ;)
Sellaista tekstiä, jossa on edes jotakin sisältöä, on toki helpompi ymmärtää ja löyhiin heittoihin pystyy tyhmempikin kirjoittaja 🤨. Joten voitko ystävällisesti asiantuntijana avata ne PPL:n asettamat määräykset ja faktat, minkä perusteella Lohi ei ykköspesikseen sinne pelaamalla pääse? Jankutus junioreista lienee turhaa, koska yhteistyösopimus on junioriseuran kanssa olemassa ja yhteistyö kuuluu toimivan Jyväskylän seudulla varsin hyvin.
 
Viestejä
95
@ARNO ei tainnut lukea aikaisempaa postaustani tai sitten ei ymmärtänyt luettua tekstiä. Joskus luetun ymmärtäminen on vaikeaa - myös minulle. ;)
Minuakin tämä asia jäi vaivaamaan, joten avaapa ihmeessä niitä syitä miksi Lohi ei voisi pelata ykköstä. En minä ainakaan löytänyt viestistäsi mitään kriteereitä. Luetun ymmärtäminen voi olla vaikeaa, jos ei ole mitä lukea.
Viimeksi Lohi oli ykkösessä 2017, eikä silloinkaan mitään esteitä pelaamiselle ollut. Miksi olisi nytkään, varsinkin kun mm. kenttäolosuhteet on merkittävästi parantuneet.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös