Hih, tää politikointi on vähän sama kuin kiekkomaajengin valinnat, näin keväiseen aikaan. Erotuksena vaan, ettei sentään pelinjohtajille vaadita kenkää, kuten kiekkokisoissa, heti ekan pelin jälkeen...
Itse en tätä osaa ottaa niin vakavasti, I-L spektaakkelilla on mulle ainakin enempi semmoinen viihdearvo.
Kiva hengähdystauko kesän keskellä, hyvää meininkiä & jutustelua, pikku kaljottelua, näkee paljon ihmisiä, terveiset vaan Kempeleen keisareille! Nähdäänkö Seinäjoella taas?
Toki tietty urheilullisesti voidaan ajatella, että täähän on ikäänkuin pesiksen maajengi, ja tietty arvo-ottelu, eli kunniahan siellä on edustaa. Ja samaa mieltä siinä, ettei nyt ihan vanhoilla meriiteillä pitäis tuonne valita ketään!
Itselle ainakin positiivista, että nyt on laajemmin pelaajia eri joukkueista! Kun joku aika sittenhän tää oli sama kuin Veto - Jymy, lisättynä muutamalla lyöntijokerilla... Sitähän olen aikaisemmissa I-L keskusteluissa sanonutkin, että olis hyvä, jos jokaisesta joukkueesta olis pakko valita väh. 1 pelaaja! Siihen kiintiöön joku sanoi, että taso kärsii? Niin... kuten sanottu, mulle se ei olisi suuri haitta, saatika laskisiko edes? Superista löytyy kyllä tasokkaita pelureita, mielestäni. Mutta, katellaan, nähdään ehkä S-joella!