Supervuoro Verkkolehti »

Sotkamon Jymy 2023

Viestejä
1,391
Olen puulla päähän lyöty, jos jo valmiiksi rautaisen osterin omaava Jymy ei juhli mestaruutta syksyllä, kun tämän tason tähtipelaaja vielä liittyi joukkueeseen.
On se mahdollista.

Myös Vimpelin joesta löytyy teräksisiä simpukoita, ja muuallakin voidaan maistaa metallisia mereneläviä.
 
Viestejä
619
On se mahdollista.

Myös Vimpelin joesta löytyy teräksisiä simpukoita, ja muuallakin voidaan maistaa metallisia mereneläviä.
Joka tapauksessa tällä hetkellä Jymyllä on vähiten havaittavissa olevia kompastuskiviä. Ulkopeli on aivan rautaa ja nyt osataan myös lyödä kotiin. Jymy on oikeastaan sarjan paras jokaisella osa-alueella ulkopelissä ja lisäksi sisäpelissä mahdollisesti sarjan parhaat ykkös- ja kakkoskärki, sekä top-3 jokeriosasto. Lisäksi rosterin laajuus on Superpesiksen suurin. Aapo Komulainen oikeastaan ainut pelaaja, jonka loukkaantumiseen tai selvään alisuorittamiseen seura ei pysty mitenkään reagoimaan hyvällä korvaajalla. Pelinjohtajakin mahdollisesti sarjan paras. Kysymysmerkkejä ei kummemmin löydy. Hallistakin tuli mestaruus.

En löydä syytä, miksi Jymyä ei voisi kutsua mestarisuosikiksi.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,025
Kempeleessä ainakin ollaan intoa piukassa ottelun suhteen.


Sami Saloranta:
– Kyllähän tämä mun lempipeli on, ei siitä pääse mihinkään. Olisihan se mahtavaa, jos pudotuspeleissä oltaisiin parina. Kyllä mää Sotkamon päänahan haluaisin.

Petri Tuuva:
– Sotkamon pitää sytyttää. Siellä on tämän hetken kovin joukkue vastassa ja mitään ei saa ilmaiseksi. Sotkamo on asettanut riman aika korkealla pelin vaatimustasossa. Heillä on selvä suunnitelma, miten ulkopeliä pelataan, sitä pitää saada huomenna sotkettua.
 
Viestejä
1,151
Tippuuko Ville Kotro koosteesta, kun Jere Vikstöm tulee mukaan vai miten tämä pyörähtää?
 
Viestejä
30
Mä laittaisin Purmosen jokeriksi ja Vikströmin 3v. Piiponniemi ei mahtuisi joukkueeseen

On kyllä hurja kokoonpano, joku kova pelimies jää aina ulkopuolelle… Toki tämä mahdollistaa hyvin pelaajien kierrättämisen ja sitä kautta pystyvät säätelemään rasitusta paremmin kuin monet muut joukkueet
 
Viestejä
639
No, eiköhän peluuttamisessa mennä vastustajan ja tilanteen mukaan.

Kotro on todella hyvä ja varma ulkona ja ulkopeli on syksyllä kuitenkin (vähintään) puolet ottelua.

Alkuun, ennenkuin Vikströn on täysitehoinen, voisi olla ulkokentällä silloin kun Purmosta lepuutetaan jokerina.
Pystyy pelaamaan myös Kuosmasen paikalla sekä ulkona ja sisällä, silloin kun on kierrätys/lepuutustarvetta.
 
Viestejä
482
Kempeleessä ainakin ollaan intoa piukassa ottelun suhteen.


Sami Saloranta:


Petri Tuuva:
Kyllä Sotkamo on kempeleläisen näkökulmasta se joka eniten sytyttää, ainakin minä olen sitä mieltä 😉. Harmillisesti pari tärkeää ukkoa puuttuu mutta silti laitetaan sotsi kovaan testiin!
 
Viestejä
17
Vimpeli varmasti parantaa vielä. Mutta on yhtälailla Sotkamokin voi parantaa, miksei vaikka enemmänkin. Omassa vihossa Jymy merkitty mestarisuosikiksi numero yksi. Isolla etumatkalla seuraaviin ehdokkaisiin. Mutta takana tulossa todella mukavan tasainen sarja muilla pudotuspelikanditaateilla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös