Supervuoro Verkkolehti »

Sotkamon Jymy 2021

Viestejä
167
tänä vuonna mestaruutta ei voitettu ilman vuoden pelinjohtajaa , hyvä Jani , hyvä jymy , hyvä Kainuu !!!
 
Viestejä
3,188
Tästä keskustelusta näkee, että Jani Komulainen on saavuttanut lähtemättömän paikan vimpeliläisten pesisfanaatikkojen sydämissä. Se ei onnistu ihan keneltä vaan. Kuuluu siis niiden legendaarisien vimpeliläisten pesisnimien joukkoon, joita muistellaan pimeinä talvi-iltoina joka savussa. Merkittävä pesisteko ja saavutus sotkamolaiselta!
 
Viestejä
241
w
Ihan vain yleiseen tietoon yhden "herrasmiehen" lausunnoista hävityn pelin jälkeen.
"Lähetä ne pallot Syyrian lapsille", kesken pelin.
Katsoja; "Hävisit B-pojille".
"Haista sinä vanha akka paska", pelin jälkeen matkalla lehdistötilaisuuteen.
Kummatkin lausunnot on tehty Vimpelin Saarikentällä.
Kuulijoina on melkoinen joukko katselijoita.
Tällainen viesti Ropsterille.
Pelaajana saavutuksia tämä ei poista millään lailla, mutta minä asettaisin tuon "herrasmiesmäisyyden" uuteen valoon.
Eiköhän nuo muutamat ylilyönnit ja nuoruuden hairahdukset ole jo syytä unohtaa ja keskittyä nykyisiin saavutuksiin ja käyttäytymiseen. On vaikea kuvitella Komun hyppivän vastapuolen lukkarin edessä kuin marakatti epäonnistuneen suorituksen jälkeen.
 
Viestejä
95
Tästä keskustelusta näkee, että Jani Komulainen on saavuttanut lähtemättömän paikan vimpeliläisten pesisfanaatikkojen sydämissä. Se ei onnistu ihan keneltä vaan. Kuuluu siis niiden legendaarisien vimpeliläisten pesisnimien joukkoon, joita muistellaan pimeinä talvi-iltoina joka savussa. Merkittävä pesisteko ja saavutus sotkamolaiselta!


Mie oon kyl iha toiselt puolelt Suomee, en asu lähelläkää Vimpelii. On ne häne temput ja maine kiiriny ympäri Suomen ja eipä niitä hevin unoheta.
 
Viestejä
107
Onko Lauri Rönkön jatkosta mitään tietoa tai edes huhua? Viimeinen kuulemani tieto on, että neuvottelut hänen kanssaan jatkuvat. Kovasti toivon, että jatkosopimus Jymyn kanssa syntyy.
 

kontiola

Mitä sanotte Jymyn asiantuntijat: Miksei Unto Hämäläistä ollut Arffmanin all stars-listalla?
 

kontiola

Hohhoijaa, pätkii minulla. Niinpä tietysti. Kiitos korjauksesta!
 
Viestejä
1,733
Ihan vain yleiseen tietoon yhden "herrasmiehen" lausunnoista hävityn pelin jälkeen.
"Lähetä ne pallot Syyrian lapsille", kesken pelin.
Katsoja; "Hävisit B-pojille".
"Haista sinä vanha akka paska", pelin jälkeen matkalla lehdistötilaisuuteen.
Kummatkin lausunnot on tehty Vimpelin Saarikentällä.
Kuulijoina on melkoinen joukko katselijoita.
Tällainen viesti Ropsterille.
Pelaajana saavutuksia tämä ei poista millään lailla, mutta minä asettaisin tuon "herrasmiesmäisyyden" uuteen valoon.

Hmm, joo no jos minulle vastasit niin nämä Komun aivopierut kyllä tiedossa ja häntä nyt en pidäkään yhtään minään muutenkaan. Toivotaan ettei poika kovin paljon ota isänsä käytöksestä mallia.

Mutta tämä N. Korhonen vaikuttaa varsin fiksulta pelimieheltä ja ansaitsi todellakin vuoden pesäpalloilija tittelin.
 

LBC

Viestejä
3,621
Nyt kun @goldhammer otti puheeksi, niin myöhästyneet onnittelut ja ansaitut sellaiset Nikolle. Usean vuoden Sotkamon The Pelaaja kaikin puolin. Ulkona ja sisällä.
Mielestäni ilman sitä läpäriäkin olisi ollut tärkein pelaaja finaaleissa, kun se voitto sinne Kainuuseen meni.
 
Viestejä
347
Hmm, joo no jos minulle vastasit niin nämä Komun aivopierut kyllä tiedossa ja häntä nyt en pidäkään yhtään minään muutenkaan. Toivotaan ettei poika kovin paljon ota isänsä käytöksestä mallia.
Toivottavasti ottaa paljonkin mallia isästään, tai on jo ottanut. Tie on auki suurpelaajaksi ja hyvä niin.
 
Viestejä
241
Luin ne Perttu Hautalan jutut lukkaritoiminnasta. Nyt ymmärrän vähän enemmän mitä kaikkea on seurassa jouduttu pohtimaan, kun päätettiin syksyn lukkarivalinnasta. Suosittelen muillekin, erityisesti nepotismistä puhuneille.
 

kontiola

Viestejä
299
Aapo ehdolla Urheilugaalassa Vuoden läpimurto-kategoriassa.

Kova suoritus kun ottaa huomioon, että ainoa syy Aapon peluutukselle piti olla Janin viimeinen kausi viuhkassa ja ettei olisi ensi kaudella enää pystynyt penkittämään Väliahoa poikansa tieltä 🤪
 
Viestejä
94
Aapo ehdolla Urheilugaalassa Vuoden läpimurto-kategoriassa.

Kova suoritus kun ottaa huomioon, että ainoa syy Aapon peluutukselle piti olla Janin viimeinen kausi viuhkassa ja ettei olisi ensi kaudella enää pystynyt penkittämään Väliahoa poikansa tieltä 🤪

Kyllä minä Aapon voittoa toivon. Oli pelaamissaan peleissä maaginen. Pystyy auttamaan hyvin ulkokenttää nopeilla ja voimakkailla raajoillaan sekä koordinaatillaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös