Supervuoro Verkkolehti »

Simon Kiri 2021

Viestejä
1,949
Simon Kirin miesten ykköspesisjoukkue aloitti kauden 2021 valmentautumisen 17. lokakuuta fysiikkatesteillä: miehet on rautaa! Haastatteluissa tuoreet hankinnat Pekka Hepokangas ja Sami Ojala sekä viime kausien kapteeni Joonas Rajala. Ja onhan Janne Anttilallakin kommentti!
 
Viestejä
182
Minulla on sympatiaa Simon Kirin pesikseen. Siksi kysyn että miten siellä otetaan teidän yhteistyö seuran Kekin toiminta Antti Vihtkaria kohtaan. Anttihan oli myös teille ratkaiseva pelaaja. Voisko Janne Anttila valottaa asiaa ja jatkuuko yhteistyö. Kuitenkin toivoisin että pidetään pohjoinen Simo puhtaana👍👍
 
Viestejä
139
Minulla on sympatiaa Simon Kirin pesikseen. Siksi kysyn että miten siellä otetaan teidän yhteistyö seuran Kekin toiminta Antti Vihtkaria kohtaan. Anttihan oli myös teille ratkaiseva pelaaja. Voisko Janne Anttila valottaa asiaa ja jatkuuko yhteistyö. Kuitenkin toivoisin että pidetään pohjoinen Simo puhtaana👍👍

Oletko havainnut jonkin maininnan (tai edes vihjauksen) jossain, että Simon Kirin maine saattaisi kärsiä kolauksen koska tekevät yhteistyötä Kempeleen Kririn kanssa, joka on hävinnyt oikeustaistelun entisen pelinjohtajansa palkkasaatavia koskien? Nykyaikana ei voi olla varma mistään, mutta en koe mitään tarvetta Simon Kirin reagointiin.

Sinänsä jaan kanssasi Simon Kiri -sympatiat ja olen erittäin luottavainen, että SiKi:n maine ei ainakaan tämän tapauksen takia tahriinnu. KeKi joutuu Vihtkarille ansionsa maksamaan, mutta voi muuten päästä tästä varsin vähällä, mikäli osaa tehdä jatkossa oikeat peliliikkeet.
 
Viestejä
182
Olen odotellut Janne Anttilan selkeää vastausta yhteistyöhön Keki:n kanssa. Kuitenkin on näillä sivuilla ja reilun miehen kuvan olen saanut. Ja kertoo asioista rehellisesti. Eli kerrotko ?
 
Viestejä
55
Olen odotellut Janne Anttilan selkeää vastausta yhteistyöhön Keki:n kanssa. Kuitenkin on näillä sivuilla ja reilun miehen kuvan olen saanut. Ja kertoo asioista rehellisesti. Eli kerrotko ?
Meinaatko että tulis tänne kertoon ettei oo samoilla linjoilla parhaan kaverinsa kanssa?
 
Viestejä
136
Kuvia eilisestä harjoituspelistä Lohi - Simo löytyy linkin takaa: Klikkaa ja katsele
 

Liitteet

  • 2404A511B.jpg
    2404A511B.jpg
    1.1 MB · kertaa luettu: 221
Viestejä
136
Lohi - Simo 12062021 (ensimmäinen erä kuvia ladattu, lisää tulossa huomenna) TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • aIMG_1742a.jpg
    aIMG_1742a.jpg
    607.2 KB · kertaa luettu: 133
Viestejä
136
"Kun Lohen lukkarin (Heikki Rantanen) kädet eivät riitä" ja muut pelikuvat eiliseltä on nyt ladattu kansioon, eli ne löytyvät TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • HR667b.jpg
    HR667b.jpg
    853.6 KB · kertaa luettu: 177
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös