Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut ja siirrot 2014

Viestejä
3,478
Vs: Siirtohuhut ja siirrot 2014

Kuulin tai itteasiassa luin facebookissa HUHUN, jonka muuten oli kirjottanu eräs ex-superin peluri. Sen mukaan Joukahainen olis menossa JoMasta naapurikaupunkiin, Kiteelle??

Saas nähdä ny sitte, mutta tulipahan vielä yks siirtohuhuilu loppuvuoteen! :)

ps. Eikö sitä Jyppiä ny vois ottaa uran vikaks kaudeks Sotkamoon? Sais sen metsästämänsä mestaruuden kruunuks mahtavalle peliuralle ;)

ps 2. En tiedä, mut miten mulle jotenki tulee tosta Joukkiksen touhusta nyt mieleen semmonen diivaileva tsekki-kiekkoilija?? Onko se lopun kaiken sittenkään niin joukkuepeluri? Tuntuu pelaavan vaan itselleen, ainakin tämän uusimman jutun mukaan.... Ja olen toki kuullut vastaavanlaista ennekin. Kentän ulkopuolella kuitenkin mukavan olonen kaveri!
 
Viestejä
594
Vs: Siirtohuhut ja siirrot 2014

Ps2:een liittyen:

http://rajaheitto.fi/2014/kaikille-mieliksi-oleva-jeejee-mies-ei-tule-ikina-parjaamaan/
 
Viestejä
3,478
Vs: Siirtohuhut ja siirrot 2014

Jees, olen tuon lukenutkin joskus aikoinaan... Paljon tuossa on asiaa, mutta toki kohtuus kaikessa! Niin itsekkyydessäkin :)

Se vaan, että ihan yhtä tärkee on se kaveri kuka miehen lyö kakkoselta kolmoselle, kuin kolmoselta kotiinkin, unohtamatta sitäkään kaveria kuka nuo pesän välit juoksee! Joukkuepeliä nääs... Toki vaan se kotiutuslyöjä valitettavasti muistetaan ja sille hurrataan....

Tosta tuli kyllä vähä semmonen kuva että "mina, mina, mina, me myself and I" ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös