Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2023

Viestejä
1,470
Ihmettelen kyllä, että Jere Vikströmin tilanteesta ei kukaan tunnu tietävän mitään varmaa. On huhuttu pelaavan ensi kaudella ainakin Kiteessä, Mansessa ja Kirissä. Tai pitävän välivuoden tai jopa lopettavan. Tahkossa pelaamiseen en usko Eskelisen tulon jälkeen. Kummallista, että kukaan ei osaa sanoa Jeren tilanteesta mitään kovin varmaa. Näin pienessä lajissa luulisi jonkun kyllä tietävän. Ainoa syy jonka itse keksi on, että Jere ei ole vielä tehnyt itse päätöstä oman uransa jatkosta.
 
Viestejä
794
Miks ei yhtähyvin voi jatkaa tahkossa?tahko tarviis kyllä yhden lisä miehen.toki jere ei tiedä itsekään varmaan.jotain opiskeluja piti olla vielä kesken.ykköses pelejä paljon vähemmän.siksi ehkä kiri...mikä hokin tilanne ens kesänä???olisi ollut hamina jos olisivat nousseet
 
Viestejä
680
Ihmettelen kyllä, että Jere Vikströmin tilanteesta ei kukaan tunnu tietävän mitään varmaa. On huhuttu pelaavan ensi kaudella ainakin Kiteessä, Mansessa ja Kirissä. Tai pitävän välivuoden tai jopa lopettavan. Tahkossa pelaamiseen en usko Eskelisen tulon jälkeen. Kummallista, että kukaan ei osaa sanoa Jeren tilanteesta mitään kovin varmaa. Näin pienessä lajissa luulisi jonkun kyllä tietävän. Ainoa syy jonka itse keksi on, että Jere ei ole vielä tehnyt itse päätöstä oman uransa jatkosta.
Ei varmaan tiedä itsekään pelaako yleensä ensikesänä muuta kuin golffia
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös