Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2021

Viestejä
1,811
Ihmettelen kovasti, jos Laakso olisi Sotkamon papereissa mukana. Ihan hyvä pelaaja parhaimmillaan, mutta ei vahvista Sotkamoa mielestäni millään osa-alueella, ikä ei sovellu Sotkamon ryhmään, loukkaantumisherkkä ja veisi vain paikan lahjakkaalta nuorelta. En mitenkään usko tuohon liittoon.
Meillä olisi omalla kylällä sellainen herra kuin A.Hartikainen, jos halutaan lähteä yli 3kymppisiä pelaajia haalimaan.
 
Viestejä
282
Luulen, että Sotkamossa tiedetään millaisia pelaajia Sotkamo haluaa joukkueeseen.
Laakso, jos on yksi niistä, niin hieno juttu Laaksolle. Ei nämä huhut tuulesta temmattuja ole, sen verran täällä Karjalassa "tiedetään".
 
Viestejä
21
Itse uskoisin ettei jymy ole lasipolvesta kovinkaan kiinnostunut. Lähes joka kausi mies on ollut lasareetissa useamman pelin ajan.
Tänää keskusteltu Lehdon kanssa ja siirtopapereita siellä Laaksosta on väsätty, että sen verran on kiinnostusta kuitenkin ilmassa👍
 
Viestejä
62
IlkkaPohjalaisessa (Vain tilaajille)
Hylkilä kertoo Vimpelistä lähdön isoimmaksi syyksi perheasiat, jutussa sanoi ettei jatko pesäpallon parissa ole poissuljettua ensi kesänä, ilmeisesti kaksi tarjousta Superpesiksestäkin on tullut. Oulun seudulla Raahella taitaa olla Haapakosken kanssa sopimus miten on Kempeleen pj tilanne? Vai onko kuitenkin suunta Lippo vaikka superiin ei noussut.
Kempele ei ole vielä julkistanut ensi kauden pelinjohtajaa. Voisi olla Hylkilä🤔
 
Viestejä
110
Eipä ole Westersund vielä ihan superin tason pelinjohtaja mun mielestä.

Tästäpä voi olla montaa mieltä. Siipen peli ja sijoitus olisi muuttunut ihan toiseksi jos joukkueessa olisi ollut vähintään 40-50 juoksua lyövä pelaaja, joka olisi samalla nostanut muidenkin lyöjien tilastoja. Valitettavasti Piiraisesta ei ollut tähän. Muuten sisäpelissä kärki kulki ja vaihtajat vaihtoivat paremmin kuin edellisellä kaudella. Ulkopelihän on ollut riittävällä tasolla molemmilla SuPerin kausilla. Nämä edellämainitut todistavat että Pertun peluuttamistapa on hyvin Sotkamolais tyylinen voittavan joukkueen, jolla todenäköisesti pärjäisi kovemmissakin geimeissä, jos tosiaankin lyöjämiehiä olisi löytynyt. Myös useat muutamilla juoksuilla hävityt jaksot ja pelit viittaavat samaan. Se oisko Pertun pitänyt peluuttaa tuolla orkesterilla toisenlaista peliä on toinen kysymys.
 
Viestejä
280
Olen samaa mieltä siitä että Siipen materiaali oli selvästi parempi ja tilanteita luotiin selvästi enemmän kuin edellisenä kesänä ja pisteitä olisi ollut otettavissa huomattavasti enemmän...mutta mikä meni pieleen? Peluuttamisen kaavamaisuus ja helkkarin huono kotiuttaminen...Siipellä ei ollut missään vaiheessa kautta pelaajaa ketä olisi voinut kutsua PÄÄkotiuttajaksi. Jos sellaista pelaajaa ei ole niin pelinjohdon tehtävä on keksiä muita keinoja ja muuttaa pelaamista rohkeammaksi eikä kaivaa nenäänsä silloin kun kaivataan johtamista, mutta mitään ei tapahtunut koko helvetin kesän aikana, joten olen Lautaskammion kanssa samoilla linjoilla siitä ettei Westersund ole Superin tason pelinjohtaja. Paremmalla pelinjohdolla Siipe olisi taistellut viime kesän materiaalilla pudotuspelipaikasta. Nyt ollaan tilanteessa , että kaikki parhaat palaajat ovat jo joukkueen jättäneet. Rahaa ei ole uusien hankintaan tai ne eivät nykytilanteessa riitä yhdenkään hyvätasoisen pelaajan hankintaan, mitään positiivisia uutisia ei ole kuulunut, joten tarvitaan ihme , että vuonna 2022 Siilinjärvellä pelataan miesten Superia. Minun mielestä kaikki kulminoituu tämän kesän paskaan pelinjohtoon...
 
Viestejä
1,811
Eipä ole Westersund vielä ihan superin tason pelinjohtaja mun mielestä.
Samaa mieltä. Peluutti Siipessä sellaista peliä, mikä ei materiaaliin nähden ollut yhtään sopivaa. Lisäksi lyöjäjokeri Piirainen joutui kärsijäksi, käytännössä koko ajan kahden palon tilanteessa kotiuttamaan, siinä on syöty melkolailla eväät pois.
 
Viestejä
110
Olen samaa mieltä siitä että Siipen materiaali oli selvästi parempi ja tilanteita luotiin selvästi enemmän kuin edellisenä kesänä ja pisteitä olisi ollut otettavissa huomattavasti enemmän...mutta mikä meni pieleen? Peluuttamisen kaavamaisuus ja helkkarin huono kotiuttaminen...Siipellä ei ollut missään vaiheessa kautta pelaajaa ketä olisi voinut kutsua PÄÄkotiuttajaksi. Jos sellaista pelaajaa ei ole niin pelinjohdon tehtävä on keksiä muita keinoja ja muuttaa pelaamista rohkeammaksi eikä kaivaa nenäänsä silloin kun kaivataan johtamista, mutta mitään ei tapahtunut koko helvetin kesän aikana, joten olen Lautaskammion kanssa samoilla linjoilla siitä ettei Westersund ole Superin tason pelinjohtaja. Paremmalla pelinjohdolla Siipe olisi taistellut viime kesän materiaalilla pudotuspelipaikasta. Nyt ollaan tilanteessa , että kaikki parhaat palaajat ovat jo joukkueen jättäneet. Rahaa ei ole uusien hankintaan tai ne eivät nykytilanteessa riitä yhdenkään hyvätasoisen pelaajan hankintaan, mitään positiivisia uutisia ei ole kuulunut, joten tarvitaan ihme , että vuonna 2022 Siilinjärvellä pelataan miesten Superia. Minun mielestä kaikki kulminoituu tämän kesän paskaan pelinjohtoon...

Kysymys olikin onko Westersund SuPerin tasoinen pelinjohtaja. Ja mielipiteeni oli että Valmennuksellisesti ja pelinjohdollisesti kyllä on. Kaikki Palaset ei vaan olleet kohdallaan,eli peluutus hyvin samankaltaista kuin voittavissa joukkueissa. Kyllä Piirainen sai useesti tehdä kaksi joskus jopa kolmekin paloa, toisenlaisella onnistumisella olis ollu ihan eri tulos. Se miksi ei sitten pelattu toisennäköistä peliä ja luotettiin jokeriin on toinen kysymys. Ei Piirainen huono ollut ei vaan vielä valmis kantamaan vaadittua vastuuta. Ja voihan se olla että on aika vaikea vaihtaa hevosta jolla ratsastaa, kun se ensimmäinen on saatu huipputallista lainaan, jolla on voinut olla omia toiveita ja vaateita ratsunsa kehitystä varten.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös