Supervuoro Verkkolehti »

Siirtohuhut 2017

Viestejä
242
Vs: Siirtohuhut 2017

Lipottaret vuonna 2017:
Siri Eskola, Laura Pohjola, Roosa Törmänen, Eveliina Lämsä, Jenina Säkkinen, Ella Korpela, Katrina Määttälä, Anna Hemmilä, Emilia Linna, Susanna Korkala, Sara Kinnunen, Ninni Fasse ja Juulia Salonen.
 
Viestejä
1,949
Vs: Siirtohuhut 2017

Niilo sanoi:
Lipottaret vuonna 2017:
Siri Eskola, Laura Pohjola, Roosa Törmänen, Eveliina Lämsä, Jenina Säkkinen, Ella Korpela, Katrina Määttälä, Anna Hemmilä, Emilia Linna, Susanna Korkala, Sara Kinnunen, Ninni Fasse ja Juulia Salonen.
Lipottarille on luotu oma ketju. Olin sua minuutin nopeampi.
 
Viestejä
242
Vs: Siirtohuhut 2017

Hyvä :D Eihän tuo mun viesti tänne Siirtohuhuhin olisi kuulunutkaan, en vaan jaksanut tehdä Lipottarille omaa osiota...
 

Seppo

Vs: Siirtohuhut 2017

Jotenkin tuntuu, että Lapualla ovet käyvät poispäin ja lopettajia on paljon. Sukupolven vaihdos.
 

feraeilukko

Vs: Siirtohuhut 2017

pesistieto sanoi:
Laura Toikkanen Pesä Yseistä Lukon paitaan

Tämähän ei ole mikään huhu, vaan varmistettu siirto, jonka kerroin toisessa ketjussa jo aiemmin.
 

pekkeri

Vs: Siirtohuhut 2017

Jos Kirittärien porukkaan ei tule suuri muutoksia on sitten jo Kulta selvillä vuodelle 2017..
 

Vieras

Vs: Siirtohuhut 2017

pekkeri sanoi:
Jos Kirittärien porukkaan ei tule suuri muutoksia on sitten jo Kulta selvillä vuodelle 2017..

Kannattaakohan koko kautta edes pelata. Selvä kun on jo.
 

pekkeri

Vs: Siirtohuhut 2017

Vieras sanoi:
pekkeri sanoi:
Jos Kirittärien porukkaan ei tule suuri muutoksia on sitten jo Kulta selvillä vuodelle 2017..

Kannattaakohan koko kautta edes pelata. Selvä kun on jo.

Eikähän pelata kuites niin kun Finaalivastustaja ei selvillä.. porukasta Pori.. Rauma.. Lapua..
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut 2017

Körkkö ei jatka Kirittärissä, joten tarkoittanee sitä, että etsivät Niemisen kanssa uutta seuraa? Huhutko vievät Länsi-Suomea kohti?

Tulee jännittävä Itä-Länsi muuten, jos se on ollut tähän asti Lapua vs. Jyväskylä näytösottelu vierastyöläisillä. Nyt kun Kirittäret näyttäisi palaavan tavallisten kuolevaisten joukkoon, niin Pori, Rauma ja Lapua luonevat aika vahvan pohjan Lännen joukkueelle...
 

Eki

Vs: Siirtohuhut 2017

Masce sanoi:
Körkkö ei jatka Kirittärissä, joten tarkoittanee sitä, että etsivät Niemisen kanssa uutta seuraa? Huhutko vievät Länsi-Suomea kohti?

Tulee jännittävä Itä-Länsi muuten, jos se on ollut tähän asti Lapua vs. Jyväskylä näytösottelu vierastyöläisillä. Nyt kun Kirittäret näyttäisi palaavan tavallisten kuolevaisten joukkoon, niin Pori, Rauma ja Lapua luonevat aika vahvan pohjan Lännen joukkueelle...
Taitaa Körkön seura olla ensikaudella kuitenkin Kiri?
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut 2017

Eki sanoi:
Taitaa Körkön seura olla ensikaudella kuitenkin Kiri?

Kempele? Eikö tuo Länsi-Suomeen siltikin vie. Tainojoo, Itä-Länsissä Idän puolella.
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut 2017

Sarastus sanoi:
Tarkoittaa Jyväskylän Kiri

Noinko on? Hienoa, jos Superpesiksen herättely rikkoo Kirinkin sisäpiiriä sen verran, että tulee uutta verta pelinjohtoon. Ehkä siellä on oikeastikin jotain muutoksia sitten tapahtumassa.
 
Viestejä
492
Vs: Siirtohuhut 2017

Masce sanoi:
Sarastus sanoi:
Tarkoittaa Jyväskylän Kiri

Noinko on? Hienoa, jos Superpesiksen herättely rikkoo Kirinkin sisäpiiriä sen verran, että tulee uutta verta pelinjohtoon. Ehkä siellä on oikeastikin jotain muutoksia sitten tapahtumassa.

En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut 2017

Sarastus sanoi:
En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.

Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.
 

Eki

Vs: Siirtohuhut 2017

Masce sanoi:
Sarastus sanoi:
En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.

Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.
Olisiko yllätys jos Kärkkäisen olisi KeKin miesten Pj ?
 
Viestejä
11,785
Vs: Siirtohuhut 2017

Masce sanoi:
Sarastus sanoi:
En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.

Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.

Pilkuntarkka voisi sanoa, että Kempele on länsirannikolla, kun kunnalla on merenrantaakin ::)

Mutta Masce kun kuulee selekästi mua enempi huhuja niin mitä Pesä-Ysit aikoo, alkukuusta sanoivat että joukkueen ulkopuolelta neuvotellaan 5-6 pelaajan kanssa mutta mitään ei ole julkistettu vai onko multa vain mennyt ohi?
 
Viestejä
1,328
Vs: Siirtohuhut 2017

MieVaan sanoi:
Masce sanoi:
Sarastus sanoi:
En tiedä. Heitin vain ilmaan, kun mainittiin Kiri.

Aa. Itse heitin Kempeleen, kun sellaista huhua olin kuullut tässä lähiaikoina. Länsirannikon lisäksi.

Pilkuntarkka voisi sanoa, että Kempele on länsirannikolla, kun kunnalla on merenrantaakin ::)

Mutta Masce kun kuulee selekästi mua enempi huhuja niin mitä Pesä-Ysit aikoo, alkukuusta sanoivat että joukkueen ulkopuolelta neuvotellaan 5-6 pelaajan kanssa mutta mitään ei ole julkistettu vai onko multa vain mennyt ohi?

Haha, totta. Tässä tapauksessa tuli länsirannikko muistista entisen miesten aluesarjan lohkona, jolloin joukkueita oli pitkälti Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan eteläisimmistä osista. Huikeaa muuten, että tuolloin oli oikeasti karsintaa maakuntasarjan ja aluesarjankin välillä. Nykyään pääsee ilmoittautumalla SuomiSarjaan parhaimmassa tapauksessa.

Ei ole kyllä tietoa, miten noiden kanssa on käynyt. Uskoisin, että uutisia alkaa satelemaan jahka Imatra saa vierestä oman miesten joukkueensa kasaan. Naisten kanssa kun on aina oma sovitteleminen näissä neuvotteluissa, kun korvaukset eivät ole järinkään suuria edes Superpesiksessä. Varsinkin kun ulkopuolelta hankitaan pelaajia, niin yksityiselämän järjestelylle pitää varata aikaa, jos nyt ei ole sellainen opiskelijakeskittymä kuin Jyväskylä.
 
Viestejä
11,785
Vs: Siirtohuhut 2017

Masce sanoi:
Huikeaa muuten, että tuolloin oli oikeasti karsintaa maakuntasarjan ja aluesarjankin välillä. Nykyään pääsee ilmoittautumalla SuomiSarjaan parhaimmassa tapauksessa.

Miten se Nummisuutareissa menikään "maailma muuttuu Eskoseni" tms? Noi ajat ovat menneet, parhaiten tuossa roolissa taitaa olla salibandy. Halpa, melkein kenttä kuin kenttä käy - nykyään ei taida lattiarajoitteita kauheasti olla nimimerkillä huopaa lavan alareunaan liimannut. Mutta niin se kqit pitääkin mennä, en olisi valmis ottamaan 70-luvub Suomea takaisin saadakseni karsinnat alue- ja maakuntasarjan väliin.

Masce sanoi:
MieVaan sanoi:
Mutta Masce kun kuulee selekästi mua enempi huhuja niin mitä Pesä-Ysit aikoo, alkukuusta sanoivat että joukkueen ulkopuolelta neuvotellaan 5-6 pelaajan kanssa mutta mitään ei ole julkistettu vai onko multa vain mennyt ohi

Ei ole kyllä tietoa, miten noiden kanssa on käynyt. Uskoisin, että uutisia alkaa satelemaan jahka Imatra saa vierestä oman miesten joukkueensa kasaan. Naisten kanssa kun on aina oma sovitteleminen näissä neuvotteluissa, kun korvaukset eivät ole järinkään suuria edes Superpesiksessä. Varsinkin kun ulkopuolelta hankitaan pelaajia, niin yksityiselämän järjestelylle pitää varata aikaa, jos nyt ei ole sellainen opiskelijakeskittymä kuin Jyväskylä.

Niin se Imatra. Mutta joo kuullostaa loogiselta jos toimpesäpallomaailma on parisuhde-elämää.

No sit vaan odotetaan että Taikuri Valkeapää tekee taikansa ensin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös