Supervuoro Verkkolehti »

Siilinjärven Pesis 2021

Viestejä
540
No juuri näin. Jotenkin ei noin raakasti rahalla kasattu joukkue jaksa kauheasti minua innnostaa, vaikka laadukas porukka toki on.
Sen verran tuore pesiksen seuraaja olen etten ollenkaan 100-varma ole, mutta oliko Mansella enempi SiiPen kasvatteja kuin omia kasvattejaan kentällä tänään?
 
Viestejä
323
Otteluvideo tarjoaa hyvää oppimateriaalia talven lyöntiharjoituksiin. Mutta olihan tuo vierasjoukkue lähinnä Kaisaniemen Tiikerit II.
 
Viestejä
425
Hyvällä asenteella Manse oli tullut Mantulle eikä paremmasta jäänyt epäselvyyttä. Ekalla jaksolla SiiPellä oli pieni sauma aina Simo Vainikaisen tyhjän kentän kunnariin saakka, mutta sitten isot pojat vaan takoivat hyvillä lyönneillä lisää juoksuja. SiiPe kuitenkin sai 12 kolmostilannetta, niin ei päätä pensaaseen tarvitse laittaa. Kärki Lantiaisen johdolla on SiiPellä laadukas ja ulkopelissä Justus Niemeläiselle voisi antaa raskaan työn raatajan palkinnon.

Jos Mansen sisäpeli rullaa isojen nimien osastolla Jussila-Puputti-Puhtimäki-Niemi, niin ulkopeli ei täysin vakuuta ja etukenttä näyttää olevan sen heikkous. Eirola ja Vainikainen eivät saa tehtyä paloja kuin kohti tulleista lyönneistä eikä Puhti enää lähde kotipesästä kuin tuulettamaan paloa.
 
Viestejä
16
No juuri näin. Jotenkin ei noin raakasti rahalla kasattu joukkue jaksa kauheasti minua innnostaa, vaikka laadukas porukka toki on.
Sen verran tuore pesiksen seuraaja olen etten ollenkaan 100-varma ole, mutta oliko Mansella enempi SiiPen kasvatteja kuin omia kasvattejaan kentällä tänään?

Mansen miehissä ei pelaa yhtään omaa kasvattia ja Simo Vainikainen on Siipen kasvatti.
 
Viestejä
540
Rahalla saa ja hevoselta pääsee. Ei kai tuo liene mikään salaisuus, ettei SiiPe ole kovin rikas seura.
Vaikea niitä omia kasvatteja on pitää, kun ei ole rahaa.
Jos vaikka jatkossa pelattaisikin täällä sitä ykköstä omilla kasvateilla, ei se minun silmissäni tekisi Mansesta yhtään sen hohdokkaampaa.
 
Viestejä
916
Minä ainakin tiedän sen syyn. Toivottavasti myös sinä.

Siellä Siipe pelaa ensi vuonna missä sen kuulunkin pelata. 👍🏻
Juu, nuoren miehen on varmasti mukavampi asua paikkakunnalla missä on elämää, pääsee pelaamaan voittavaa pesistä hyvien pelikaverien kanssa ja ensi kaudella pelaa sitä Superin hienoimmalla stadionilla.
 
Viestejä
916
Rahalla saa ja hevoselta pääsee. Ei kai tuo liene mikään salaisuus, ettei SiiPe ole kovin rikas seura.
Vaikea niitä omia kasvatteja on pitää, kun ei ole rahaa.
Jos vaikka jatkossa pelattaisikin täällä sitä ykköstä omilla kasvateilla, ei se minun silmissäni tekisi Mansesta yhtään sen hohdokkaampaa.
On se elämä kovaa Pohjois-Savossa.
 
Viestejä
4,096
Juu, nuoren miehen on varmasti mukavampi asua paikkakunnalla missä on elämää, pääsee pelaamaan voittavaa pesistä hyvien pelikaverien kanssa ja ensi kaudella pelaa sitä Superin hienoimmalla stadionilla.

Menee välillä vähän överiksi Tampereen keulinnat, ihan kuin Kuopiossa ei olisi elämää. Siellä on sitä paitsi Näsinneulan originaaliversio mikä on vielä korkeammalla ;)
 
Viestejä
4,096
Jos sä nyt lukisit kunnolla, niin huomaisit, että tämäkin vinkuminen lähti Savon suunnasta.

Ihan hauska huomiohan tuo vaan oli, mikä perustui kuitenkin 100% faktaan.

Mansenkin päässä voisi ennemmin nauraa epätavalliselle tilanteelle (jopa oikeassa rahaliigassa Tapparassa ja Ilveksessä on useampia omia kasvatteja) eikä ottaa heti nokkiinsa ja alkaa vertailemaan kenellä on hienoin vielä rakentamaton stadion.
 
Viestejä
540
Taisi osua vissiin kipeään paikkaan kun näin kirvoitti kommentointia.... Noh, leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös