Kirjoitat asiaa edellisen pj:n tietämyksestä.. Jos totta puhutaan, Santahuhtahan pelasi viime kesänä hienon kauden ja oli tukijoukoissa mitalijahdissa. Mitenkään Karjanlahdenkaan osaamista väheksyen Jussittarissa tai nyt Jyskeessä. Niskakankaalla on aikansa.Kyllä se upi varmaan oli paremmin perillä asioista kun sinä, kun toimi joukkueen pelinjohtajana. Ja oli päättämässä asioista, toisinkun rivikatsoja, joka yläriviltä huutaa että minun mielestäni karjanlahti oli parempi. Mutta minun mielipiteeni on, että ei ollut vaan Santahuhta. Vaikka toki hyvin mainittu tuolla hänestä, en näe että se estäisi menestystä ja viime kaudellakin tuli pronssi. Enkä itse näkisi Niskakangasta lukkarina, vaan mielummin ulkopuolelta hankitun lukkarin, jos tästä kulmasta asiaa katsoo.
Joo, Toikka tekee samaa vähän turhan usein. Yksi pidempään pesistä seurannut kaveri sanoikin että tuo toimi hyvin joskus Sirpa Pollarin aikoina, mutta ei enää. Nykyään osuvat tolppiinkin.. Monesti ihmetellyt että miksi pelinjohto ei tuohon puutu kun vastustajat käyttää sitä surutta hyväkseen.Tuo viimeisen korkea syöttö ei nyt sinällään ole ongelma, kun siitä pääsee sillä että syöttää vaan matalampaa. Tietysti jonkun siitä pitäisi kertoa sille lukkarille. Tuo muutenkin mielenkiintoinen asia, kun eikös Joman Toikkakin ainakin harrasta samaa että viimeisellä ihan ylikorkeita tolppia ajolähdössä yms.
Tämä on joku naisten/tyttöjen ongelma, kun ei tuollaista oikein miesten puolella näe. Voiko johtua siitä, etä junioreissa ja alemmissa sarjoissa sillä tolpalla saa usein lyöjiä sotkettua liikaa ja laittomia tai muuten surkeita lyöntejä? Superissa ei sitten enää toimikkaan kun lyöjät osuvat jopa useimmiten siihen palloon ja etenijät paljon nopeampia.
Aivan oikein sanot, että kritisointi Santahuhdasta ovat huvittavalla tasolla. Jos nyt yleensä mauttomasta "huumorista" pitää. Mikähän ne jotkut itävalot on ketään, huom! ketään, lukkareita arvostelemaan fysiikasta, ja tokkarit nyt puhuu lukkarikateudella, kun itse jäi keskitasoiseksi. Kuten aiemmin sanoin, Mantsisia riittää vain yhteen joukkueeseen kerrallaan, kuten Heikkilääkin, ja muut ovat hyvin samoilla viivoilla. Älkäätten hienoa kautta pelaavan Vettenrannan fanit repikö pelihousujanne, hyvä Minttukin on.Eikös juuri viime Supermaanantaissa käyty läpi, että Jussittaret pelaavat sarjan parasta takatilannetta? Jos yhden juoksun päästää muutaman ottelun välein sen takia, että lyöjä lyö täydellisen maalyönnin tolpasta, niin sitten päästää. Sillä tolpalla saa kuitenkin tehtyä niin paljon haittaa vastustajan sisäpeliin, joten uskon Jussittarien laskeneen hyödyt ja haitat tuosta taktiikasta.
Muutenkin Santahuhdan kritisointi on kyllä huvittavalla tasolla. Ei hän välttämättä paras ole, mutta selvästi tarpeeksi hyvä mestaruustaistoon.
Ai että entisellä superpesiksen huippupelaajalla ei riitä kokemus nykypelaajien vaatimuksista esim fysiikan tasolla siihen että voi siitä puhua? Kukas niistä sitten voi puhua? Varsinkin kun sinunkin mainitsemallasi Vettenrannalla aika samat ongelmat oli. Kenen kanssa samassa seurassa Itävalo pelasi vuosia. Kyllähän sen valitettavasti näkee jo yhdellä silmäyksellä ettei olla samalla tasolla fyysisesti kuin parhaimmat. Aikaa kyllä on sitäkin puolta kehittää eikä se vaadib kuin oman halun ja motivaation siihenkin.Aivan oikein sanot, että kritisointi Santahuhdasta ovat huvittavalla tasolla. Jos nyt yleensä mauttomasta "huumorista" pitää. Mikähän ne jotkut itävalot on ketään, huom! ketään, lukkareita arvostelemaan fysiikasta, ja tokkarit nyt puhuu lukkarikateudella, kun itse jäi keskitasoiseksi. Kuten aiemmin sanoin, Mantsisia riittää vain yhteen joukkueeseen kerrallaan, kuten Heikkilääkin, ja muut ovat hyvin samoilla viivoilla. Älkäätten hienoa kautta pelaavan Vettenrannan fanit repikö pelihousujanne, hyvä Minttukin on.
Paljastat taas miksi nimimerkkisi on se mikä on. Jotain tietävä on ehkä jopa liikaa koska yleensä olet aivan väärässä. Taitaa molemmat mainitsemistasi asiantuntijoista olla moninkertaisia itälänsi pelaajia ja nykyäänkin lajin parissa paljon joten varmaan tietävät aika hyvinAivan oikein sanot, että kritisointi Santahuhdasta ovat huvittavalla tasolla. Jos nyt yleensä mauttomasta "huumorista" pitää. Mikähän ne jotkut itävalot on ketään, huom! ketään, lukkareita arvostelemaan fysiikasta, ja tokkarit nyt puhuu lukkarikateudella, kun itse jäi keskitasoiseksi. Kuten aiemmin sanoin, Mantsisia riittää vain yhteen joukkueeseen kerrallaan, kuten Heikkilääkin, ja muut ovat hyvin samoilla viivoilla. Älkäätten hienoa kautta pelaavan Vettenrannan fanit repikö pelihousujanne, hyvä Minttukin on.
Millä lailla mittaat, että olen "yleensä väärässä"? Kerro ihmeessä. Se, että olen eri mieltä kuin sinä (ja jotkut mutkin) josstain mielipideasiassa, ei ole mikään mittari. Eikä siihen, että esittää jostain henkilöstä halventavia mielipiteitään, ei siihenkään paljon tarvita. Eikä tietääkseni täällä nyt käydä tietokilpailua itä-länsiedustuksista.Paljastat taas miksi nimimerkkisi on se mikä on. Jotain tietävä on ehkä jopa liikaa koska yleensä olet aivan väärässä. Taitaa molemmat mainitsemistasi asiantuntijoista olla moninkertaisia itälänsi pelaajia ja nykyäänkin lajin parissa paljon joten varmaan tietävät aika hyvin
Aivan parasta komediaa nämä sun huutelut. Ei tarvita juuri mitää ymmärrystä pesäpallosta, että näkee mihin Jussittarien peli tulee kaatumaan. Lukkariin, kenellä ei yksinkertaisesti riitä.Millä lailla mittaat, että olen "yleensä väärässä"? Kerro ihmeessä. Se, että olen eri mieltä kuin sinä (ja jotkut mutkin) josstain mielipideasiassa, ei ole mikään mittari. Eikä siihen, että esittää jostain henkilöstä halventavia mielipiteitään, ei siihenkään paljon tarvita. Eikä tietääkseni täällä nyt käydä tietokilpailua itä-länsiedustuksista.
Mun mielestä entisen pelaajan, hänen upeasta (ei lukkarina) pesisurasta huolimatta, vihjailevat fysiikkamielipiteet ei ole mitään jumalansanaa, josta me muut emme saa olla eri mieltä. Tokkaria jotkut pitävät asiantuntijana, jotkut "asiantuntijana"!
wileoo: Olipas halventavaa ja henkilökohtaisuuksiin menevää vihjailua. Jos puntari liitetään pesisvälineistöön, se olisi pitänyt tehdä jo silloin, kun pelaajayhdeksikköön lisättiin yksi pelaaja lisää, se jokeri.
Jos lainaamasi teksti on komediaa, niin tämä sinun mielipiteesi siitä, että Jussittarien peli kaatuu lukkariin, on tragikomiikkaa.Aivan parasta komediaa nämä sun huutelut. Ei tarvita juuri mitää ymmärrystä pesäpallosta, että näkee mihin Jussittarien peli tulee kaatumaan. Lukkariin, kenellä ei yksinkertaisesti riitä.
Jos ja kun joukkueet tekevät määrätietoisesti töitä menestyksen eteen, niin ei vain voi antaa tasoitusta tuossa määrin.
Mitä asiantuntijuuteen pesäpallon suhteen mediassa tulee, niin tiedät itsekin, että Suomessa on yksi johtava asiantuntija ja hänen nimensä on Antti Tokkari. Halusit tai et🥲.
Hieno artikkeli ja itseä lämmittää lukea juuri semmoisia asioita, mitkä ovat omaan silmään pistäneet Jussittarien pelistä.![]()
Vohveli-illat, kalastuskisat, huippupelaajat ja uusi pelinjohtaja Erno Tuomainen ovat Jussittarien mestaruusresepti - Supervuoro.com
Seinäjoen Maila-Jussien pelinjohtaja Erno Tuomainen siirtyi viime kauden päätteeksi mailamiehen roolista viuhkan varteen. Jussittarien alkukausi on ollut vakuuttava Tuomaisen komennossa, eikä miehen tarvitse kierrellä tai kaarrella joukkueen tavoitteita.www.supervuoro.com
Santahuhta on ihan kelpo lukkari Superin tasolle. Ei top-3, mutta kuitenkin siinä lähituntumassa. Ihan aiheellista tätä on pohtia, kun ainoa suunta Jusseille on finaalit ja mestaruus. Heittokäsi Tealla riittää ja kykenee myös nykypesikselle olennaiseen nopeaan tempoon. Näppien haku hyvällä tasolla, joskaan Jussien laadukas etukenttä ei edes vaadi ihan sähäkintä lukkaria. Syöttöliike on usein tuomarien hampaissa lyhyytensä vuoksi. Suurin ongelma on kuitenkin yllä mainittu kolmannen lyönnin korkea tolppa, josta ei tarvitse kuin saada pallo kenttään ja juoksu on varma. Mutta onko tämä sitten pelinjohdon vai Santahuhdan taktista osaamattomuutta?