Supervuoro Verkkolehti »

Seinäjoen Maila-Jussit 2020

Viestejä
162
Katselin eilen ruudusta peliä, ja kyllä täytyy kompata kunnarin kommentteja. Välillä Seinäjoen tekeminen räpylässä oli kauheaa katsottavaa. Oliko jännitystä, vai mitä ihmettä? Toivottavasti SMJ pystyy Porissa pelaamaan voitosta ja sarjan ratkaisu tulee jotenkin muuten kuin räpylän kautta.
 
Viestejä
87
Mä toivon myös, että Jussittaret saisivat pidettyä hyvän draivin läpi koko pelin, eikä lipsuisi passiivisuuden puolelle, niinkuin nyt tokalla jaksolla kävi. Olisi hienoa nähdä, että molemmat joukkueet olisivat vikassa pelissä parhaassa iskussa, jotta nähtäisiin aktiivista, rehellistä peliä ja haastoa alusta loppuun. Joukkueurheilussa vain sillä hengellä on lopulta se ratkaisevin merkitys, kun taidot on kaikilla kuitenkin yksilöinä huippuluokkaa. Jussittaretkin ovat täysin potentiaalinen joukkue voittamaan ja itse arvostan heitä joukkueena silti enemmän, kuin ikimaailmassa Poria, vaikka vikan pelin häviäisivätkin.
 
Viestejä
87
Seinäjoella on kyllä joukkue potentiaalia pullollaan ja hienoja kehityskaaria nähtiin tänä kesänä. Hienosti haastoivat Poria, vaikka täysin kasassa ei homma vielä pysynytkään. Silti upeaa tekemistä nuorelta tuoreelta joukkueelta. Äkkiseltään en löytänyt mistään jatkosopparitietoja, josko sellaisista jotakin osviittaa vielä on. Tsemppiä jatkoon ja toivottavasti porukka saa jatkaa ehjänä tulevaan kauteen (y) .

Edit. löytyihän sieltä kotisivuilta ainakin Raudasojan, Syrjälän ja Honkalan jatkot.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
727
Joo, kyllä SMJ:n naisten joukkue voi tulevina kausina tulla tuonne kärkijoukkueiden kastiin, jos vain saavat pelaajansa, ja etenkin lukkarinsa, pidettyä joukkueessa. Nuori ja kehittyvä joukkue suurelta osin, joka varmasti ottaa kehitysaskeleita (ehkä suuriakin), jos vain pelaajarunko jatkaa. Luulisin, että Kuusisto on myös hyvä pelinjohtaja/päävalmentaja tuossa, jos jatkaa. Hyvin lähellä oli välieräpaikka ja mitalipelit jo tälläkin kaudella. Jonkin verran olen naisten pelejä tällä kaudella katsellut ja kyllä yksittäinen paras pelaajan pelaama peli, minkä itse olen nähnyt tällä kaudella oli tuo Karjanlahden ensimmäinen puolivälieräpeli Porissa. Muutenkin vaikuttaa fiksulta pelaajalta pelitaitojensa lisäksi.
En yllättyisi, vaikka olisivat mitaleilla ensi kaudella, jos saavat pelaajansa pidettyä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
652
SMJ on lahjakas aihio, jolla on mahdollisuudet aivan terävimpään kärkeen. Vielä se ei onnistunut nuorelle joukkueelle. Sama pätee Kuusistoon, joka on kuitenkin raakile vielä pelinjohtajana. Kunhan Manukin saa lisää kokemusta laikoissa, niin parempaa on lupa odottaa.
Tänä vuonna kokemus ratkaisi, vaikkei Pesäkarhut häävisti pelanneet. Riittävästi kuitenkin.
 
Viestejä
4,357
Kaksi kautta suoraan pelinjohtajaksi, vähän luulen että tämä riittää ja Kuusisto siirtyy uusien haasteiden pariin.
 
Viestejä
727
Kaksi kautta suoraan pelinjohtajaksi, vähän luulen että tämä riittää ja Kuusisto siirtyy uusien haasteiden pariin.
No, Seinäjoelta varmasti löytyy laadukas pelinjohtaja/päävalmentaja naisjoukkueelleen, kun on useita lajin osaavia entisiä pelaajia jne., oli se sitten Kuusisto tai joku muu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös