Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
1,250
Kova ottelu naisten puolella niin on hyvä, että pelejä näytetään myös sieltä. On muutenki hyvä, että ruutu näyttää eri joukkoeiden pelejä eikä vain keskity päälähetyksissään miesten top-4 matseihin. Kaikilla joukkoeilla on omat faninsa ja he tykkäävät kun oman jengin peli on päälähetyksenä. Oli se sitten miesten tai naisten peli.

”Väärin valittu. Miks mun joukkoeen peliä ei näytetä taas?!?”




Olipa lapsellisen naivi kommentti. Mutta kukin ymmärryksensä mukaan.

Mulle on ihan sama onko ”oman” joukkueen peli. Vaan se että on kärkiottelu jossa ratkotaan jo runkosarjan voittoa.
 

LBC

Viestejä
3,627
Pitäisiköhän naispesäpallo lopettaa turhana kokonaan. Tai ainakin JoMa voisi.
 

Pallo muuntajalle

Minusta on hienoa tämä pesiksen tasapä.. tasa-arvo.

Kun miesten runkosarjan voittoa tod.näk. ratkaistaan sunnuntaina Kouvolassa niin meillä katsellaan naisten superpesistä päälähetyksenä. Johtunee siitä kun lännessäkin siinä pärjäävät.
Kun runkosarjasta on pelattu 2/3 ja kaikki kärkijengit ovat pisteen sisällä toisistaan, ei kyllä ratkaista yhtikäs mitään vielä hyvään aikaan.

Nythän pääottelut on päätetty kauan etukäteen. Jos logiikka on se, että aina kun SoJy/JoMa/KPL pelaavat kauden puolivälin jälkeen, ei voida naisten pelejä näyttää, jäisivät ne aika vähiin.
 
Viestejä
1,664
Kun runkosarjasta on pelattu 2/3 ja kaikki kärkijengit ovat pisteen sisällä toisistaan, ei kyllä ratkaista yhtikäs mitään vielä hyvään aikaan.

Nythän pääottelut on päätetty kauan etukäteen. Jos logiikka on se, että aina kun SoJy/JoMa/KPL pelaavat kauden puolivälin jälkeen, ei voida naisten pelejä näyttää, jäisivät ne aika vähiin.

Niin, tuolla kolmikolla on peräti YKSI keskinäinen peli kauden puolivälin jälkeen!
 
Viestejä
1,152
Minusta on hienoa tämä pesiksen tasapä.. tasa-arvo.

Kun miesten runkosarjan voittoa tod.näk. ratkaistaan sunnuntaina Kouvolassa niin meillä katsellaan naisten superpesistä päälähetyksenä. Johtunee siitä kun lännessäkin siinä pärjäävät.

Mahtaisiko joku kanava näyttää miesten jääkiekon kärkimatsin sijaan vaikkapa naisten kiekkosarjan ottelua? Tuskinpa ei.

Mutta hyvä että on fanikamera, siitä sentään kuulee Kouvolan kentän mainion ja jo,legendaarisen kuuluttajan tarinat.

Kyllä runkosarjan voitto ratkaistaan JoMa:n ja Sotkamon välillä, kun Koplalla alkaa konkarit piiputtaa otteluruuhkassa. Luulen, että huomenna nähdään melko yksipuolinen kärkiottelu, kun Kopla sisäpeli on ollut ihan tukossa keskitason joukkueitakin vastaan.

JoMan ja Koplan peli näytettiin jo kuukausi sitten, joten ihan hyvä antaa muille näkyvyyttä. Ratkaisupelit ovat vasta kuukauden päästä. Itse en juuri naisten pesistä katso, mutta sen brändi on paljon parempi, kun esim. naisten jääkiekolla. Siitä propsit Superpesikselle. 👍
 
Viestejä
4,119
Kyllä runkosarjan voitto ratkaistaan JoMa:n ja Sotkamon välillä, kun Koplalla alkaa konkarit piiputtaa otteluruuhkassa. Luulen, että huomenna nähdään melko yksipuolinen kärkiottelu, kun Kopla sisäpeli on ollut ihan tukossa keskitason joukkueitakin vastaan.

Toisaalta sitä Jomankin Korhonen valitteli eilisen pelin jälkeen että oli aika puhti pois eikä meinannut jaksaa porukka keskittyä peliin, kun KaMaa vastaan ei ollut mikään läpihuutojuttu. Ja se oli sentään kotipeli.

Varmaa voittajaa en uskalla veikata mutta ei välttämättä mikään energisin peli tulossa puolin ja toisin kun lämpöäkin se 26 astetta luvassa.
 
Viestejä
3,478
Sit semmonenki juttu, et onk tol lopunkaiken niin isoo merkityst edes?
Siis runkkarin voitolla? Vähä tilanteesta riipuen toki, mut tarkotan, että mielummin runkkarin kakkonen ehjäl miehistöl/naisistol/henkilöstöl, kuin ykkönen hampaat irves ja pari-kolme rosterin runkopeluria rikki ja/tai finaalis...
 
Viestejä
4,119
Tampereella ei toimi tänäänkään fanikamera naisten pelissä mutta tallenne tulee, kai siellä on jotain lähetyslaitteistoa oikeasti rikki.
 
Viestejä
11,782
@MieVaan nyt olisi kamera melkein kakkosen päällä Rovaniemellä.

Asiaa, eikö olekin helppo seurata? :D:cool:

Täällä Klamilan venesatamassa on vain pirun huono verkko mahtaakohan Ruutu tulla läpi, jaksaiskohan kokeilla. Disko Tikalle voisi kehuskella että täällä,on joku hiton vestivaali ja illan pääesiintyjä on Eini ...

Taidan jäädä vielä,osottelemaan tuleeko kaikki Toikat setvittyä HP:n edustusjoukkueista palstalla tänään. Mä olen aina niistä sekaisin ...
 
Viestejä
977
Olipa perusteltu kommentti. Tervetuloa kansakouluun.
Lienee on aivan selvää, mitä tarkoitin. Pelkällä kansakoulupohjallakin tuo pitäisi ymmärtää. Kommenttisi oli niin asenteellinen, että hyvää päivää. Tasapäis...tasa-arvo tai jotain. Joku voisi kutsua kyseistä kommenttia sovinistisika-kommentiksi. Mutta tervemenoa kansakouluun.
 
Viestejä
3,478
Asiaa, eikö olekin helppo seurata? :D:cool:

Täällä Klamilan venesatamassa on vain pirun huono verkko mahtaakohan Ruutu tulla läpi, jaksaiskohan kokeilla. Disko Tikalle voisi kehuskella että täällä,on joku hiton vestivaali ja illan pääesiintyjä on Eini ...

Taidan jäädä vielä,osottelemaan tuleeko kaikki Toikat setvittyä HP:n edustusjoukkueista palstalla tänään. Mä olen aina niistä sekaisin ...

No nyt! 👍 Einin näin viimeks reilu vuos sitte, Reetuki esiinty samoil kemuil! 😀 ei muut ku bakkanaaleihin! 👍

Toikkaa muuten piisaas tänäänki naisten ykkösen pelis. Mietin just, et onk ne Sasulle sukua?
 
Viestejä
11,782
No nyt! 👍 Einin näin viimeks reilu vuos sitte, Reetuki esiinty samoil kemuil! 😀 ei muut ku bakkanaaleihin! 👍

Toikkaa muuten piisaas tänäänki naisten ykkösen pelis. Mietin just, et onk ne Sasulle sukua?

Tuolla HP:n threadissahan on @Meltin sauna :n Toikkien sukuselvitys. Veera on siis Vesseli Toikan jälkikasvua ja Sasun serkku. Taru hmm nites tää nyt meneekään ja itseasiassa mulla ei ole hajuakaan mihin Toikka klaaniin pelinjohtaja Jussi kuuluu ... kaikki klaanit eivät ole ainkaan läheistä sukua.

Siellä on vasta Raappana lauteilla, veneessä on turhan mukavaa tuskin jaksaa Einin keikalle mennä norkoilemaan.
 

kontiola

Erinomainen ja informatiivinen tämä Koplan fanikameralähetyksen selostaja. Eikä oikeastaan ollenkaan edes vedä kotiinpäin (vaikka pikkuisen ihan saisikin), vaan antaa kaikissa tilanteissa auliisti tunnustusta myös vierasjoukkueen onnistumisille. Omat sympatiat kuuluu lähinnä tiettynä innostuksen ja myötäjännityksen äänensävynä Koplan lyöntivuoroilla, ja sehän luo vain tunnelmaa! Asiallista ja ammattimaista, täydet pinnat ainakin täältä!
 
Viestejä
732
Erinomainen ja informatiivinen tämä Koplan fanikameralähetyksen selostaja. Eikä oikeastaan ollenkaan edes vedä kotiinpäin (vaikka pikkuisen ihan saisikin), vaan antaa kaikissa tilanteissa auliisti tunnustusta myös vierasjoukkueen onnistumisille. Omat sympatiat kuuluu lähinnä tiettynä innostuksen ja myötäjännityksen äänensävynä Koplan lyöntivuoroilla, ja sehän luo vain tunnelmaa! Asiallista ja ammattimaista, täydet pinnat ainakin täältä!

Samaa mieltä. Paljon mukavampi vierasjoukkueen fanina näitä katsoa kuin esim. Sotkamon, Kempeleen tai Vimpelin fanikameroita.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös