Supervuoro Verkkolehti »

Ruutu+

Viestejä
792
Kommentaattori oli kyllä nautinnollista kuunneltavaa tänään, ei voi muuta sanoa.
Minua on vähän ärsyttänyt, kun tämä Puhtimäki on näissä lyhyissä haastatteluissa - toimittajan mieliksi- ”niin ristuksen pohjalaasta”, mutta nyt, kun tätä viittaa ei tarvinnut kantaa, hän oli todella hyvä.
 
Viestejä
281
Minua on vähän ärsyttänyt, kun tämä Puhtimäki on näissä lyhyissä haastatteluissa - toimittajan mieliksi- ”niin ristuksen pohjalaasta”, mutta nyt, kun tätä viittaa ei tarvinnut kantaa, hän oli todella hyvä.
Toimittajan mieliksi ehkä osittain, mutta sanoisin myös että oman ottelun yhteydessä olevat kommentit ovat adrenaliinista johtuen itse kullakin "suorasukaisempia" kuin muutoin. Puhtimäen kohdalla tämä näyttäytyy seuraavalle yleisölle juurikin kuvailemallasi tavalla. En kylläkään tunne Puhtimäkeä, joten en minäkään todellisuudessa tiedä, mikä on suurin syy taustalla tuollaisiin kommentteihin, jotka kyllä minua ovat yksittäistapauksina ihan miellyttäneetkin jopa.
 

Pesispallo

Onko muilla ongelmia katsoa otteluita jälkikäteen Ruudusta? Hetken toimii, sen jälkeen lataa sisältöä 10-30 sekuntia, taas toimii hetken.... Ei auta sovellusten poistaminen ja lataaminen, ei välimuistien tyhjennys.
 
Viestejä
1,822
Niin muuten tulee ja laitoinkin sen, mutta ole tippunut pois. Kyllä minäkin sen ymmärrän, mutta on vähän ronski ilmaisumuoto.
Kielioppia lukeeneena sinun pitäisi tietää vain neste tippuu. Välimerkki voi jäädä pois joko huolimattomuusvirheen tai puutteellisen kieliopin osaamattomuuden vuoksi - ei siksi, että se on tippunut pois. Pesäpallotermeissä pallo ei koskaan tipu väliin, vaan se putoaa väliin, jos on pudotakseen tai oteta kopiksi. ;)
 
Viestejä
1,672
Jos pesisväestä löytyy lätkäliigan katsojia ( kuten varmaan löytyy ), niin paraikaa alkamassa MTV3 lla HPK-Kärpät avausmatsi!
Näkyy siis kaikille (y)
 

Pallo muuntajalle

Miksi Ruutu näyttää tuota suttuista SD-kuvaa pääkamerana? Vaikuttaa siltä, että pääkameran paikalla on kaksi eri kameraa. Toinen on staattinen ja näyttää loistavaa HD-kuvaa - mutta sitä ohjaaja ottaa hyvin harvoin lähetykseen mukaan. Toinen taas on tuota SD-suttua ja se on miehitetty kamera - mitä taas on suurin osa lähetyksestä. Kun tuo Hiukka ei se helpoin kenttä ole pelin seuraamiselle ylipäänsä, niin käsittämätöntä, että mahd. ratkaisevassa finaalissa katsojille on tarjolla pääosin vain tuollaista kuraa.
 
Viestejä
1,849
Toivottavasti laadukas selostus ja kommentointi jatkuvat ensi kaudellakin. Ja ainakin minä pidän rikkautena sitä että on useampi kommentoija. Mitä itse olen lähetyksiä katsellut niin kommentointi on ollut ihan riittävän puolueetonta.
 
Viestejä
65
Viestejä
529
Hintahan on sama kuin KK kerrallaan ostettuna. Hyvä tarjous.
 
Viestejä
11,784
Hintahan on sama kuin KK kerrallaan ostettuna. Hyvä tarjous.

Eikös toi ole 0,1€ kalliimpi neljässä kuukaudessa kuin kuukausi kerrallaan ostettuna? Mutta 15€ komissio valitsemalleen seuralle toki muuttaa asetelmaa jos kokee halua tukea omaa seuraansa. Tosin seura saisi enemmin pätäkkää jos menee kotimatseihin paikan päälle.
 

LBC

Viestejä
3,627
Kerrankin kestotilaus halvempi :)

Mutta 15€ komissio valitsemalleen seuralle toki muuttaa asetelmaa


Niin jos ja kun tuo 15€ tulee nykyisen sopimuksen päälle. Vai saanevatko tällä hetkellä seurat mitään, enhän minä tiiä. Tai saavatko edes kulut fanikameran ylläpidosta.
 
Viestejä
11,784
Kerrankin kestotilaus halvempi :)
...
Niin jos ja kun tuo 15€ tulee nykyisen sopimuksen päälle. Vai saanevatko tällä hetkellä seurat mitään, enhän minä tiiä. Tai saavatko edes kulut fanikameran ylläpidosta.

Ei kait komissio yleensä tule ostajan maksettavaksi kauppahinnan päälle? Eikös se ole kuitenkin tavaran/palvelun toimittajan (Nelonen) suorittama maksu agentille agentin (seura) tekemästä myyntityöstä?

Kyllä mä tuon tarjouksen ymmärrän niin, että Ruutu+ 4 kk 39,90€ ja kun käyttää noita seuran nimikoodeja niin Nelonen/Ruutu maksaa seuralle komissiota hyvästä myyntityöstä 15€.

Voin olla väärässä mutta siinä tapauksessa liiton sivulla annetaan harhaanjohtavaa tietoa paletin hinnasta.
 

LBC

Viestejä
3,627
...jos kokee halua tukea omaa seuraansa.

juu eihän millään lopullinen hinta saa kuluttajalle olla +15€, vai käsitinkö oikein että käsitit niin että käsitin väärin?

Tuo jatkopohdinta oli vaan nykytilaan, että montakohan euroa laskennallisesti/tilaus (niiltä jotka pesäpalloa Ruudusta katsovat) mahtaakaan seuralle tuleva korvaus olla. Kun ei ole käsitystä
 
Viestejä
11,784
Ach, tarkoitit seuran/superpesiksen ja Ruudun välistä sopimusta ja minä luulin että katsojan ja Ruudun - ok.

En usko, että seurat ovat tuossa Ruudun kanssa sopijatahoja vaan diili on liiton/Superpesiksen kanssa. Paljonko seurat saavat sopimuksesta on samoin aivan mysteeri.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös