Supervuoro Verkkolehti »

PuPe 2016

Kupio

Vs: PuPe 2016

Milloin viimeksi Eskelinen on ollut kokoonpanossa? En muista puijossa nähneeni harkkapeleissä kertaakaan. (No,ehkä talvella kerran). Ettei vain olisi urheiluvamma. Lehdissähän tuosta ei ole sanottu.
 
Viestejä
11,775
Vs: PuPe 2016

Eskelinen pelasi ainakin 24.4. Haminaa vastaan Koplan A-poikien joukkueessa. Mutta totta tosiaan ei ole pelannut esim Koplan A-poikien otteluita tänä vuonna.
 
Viestejä
1,509
Vs: PuPe 2016

Pitää nyt eilisestä pelistä joku sana mainita. Epäilin, että kaatuu Eskelisen puuttumiseen, mutta ihan hyvin pelasi lukkarina 16-vuotias Litmanen. Tai odotuksiin nähden todella hyvin. Pari harhaheittoa tuli kakkoselle, mutta kokonaisuutena hyvä esitys. Sekin jo tietysti kertoo jotain, että Tampere sai vain 2 juoksua koko ottelussa.

Toinen joka jäi mieleen oli Koskelainen. Täysin tuntematon kaveri minulle aiemmin. Pieni mies, mutta hyvin kipittää. Ja mailan varressakin varsin taitava, todella nätin ja tärkeän juoksun löi hidastetulla kakkosrajaan. Pesäkilpa oli sillä kertaa PuPelle suosiollinen. Olihan siellä muitakin hyvin pelanneita, mutta nuo nyt jäi erityisesti mieleen.

Edit. Ainiin, pakko mainita yksi Karhulahden pomppulyönti. Se oli todella hieno, minun vähäisellä seuraamisella varmasti hienoin, minkä olen paikan päällä nähnyt. Pitkän matkaa kakkospesävahdin yli kakkosjatkeelta rajojen ulkopuolelle. Ei ollut vaikea ehtiä ykköselle.
 

Kupio

Vs: PuPe 2016

Pupelta näyttää nyt puuttuvan Rinnevuori edellisen pelin kokoonpanosta. Melko paljon miehiä pois ykkösrosterista.
 
Viestejä
2,627
Vs: PuPe 2016

Puijon Pesiksen Twitterissä on ruvettu ottamaan kantaa myös politiikkaan.

https://twitter.com/puijonpesis/status/732912691313049600
 

KukaMitäHäh

Vs: PuPe 2016

Sijais-Leija sanoi:
Puijon Pesiksen Twitterissä on ruvettu ottamaan kantaa myös politiikkaan.

https://twitter.com/puijonpesis/status/732912691313049600

Mitä politiikan saraa tuo twiitti käsitteli? Ei varmaankaan Kokoomuksen pj-kisaa? Poistettu on jo.
 

KukaMitäHäh

Vs: PuPe 2016

Näköjään kosketti kyllä Kokoomusta. Aika hyökkäävä twiitti tuli urheiluseuran tililtä. Paha moka.
 

Turhaa

Vs: PuPe 2016

Eiköhän kyse ole vain siitä, että henkilö, jolla on pupen Twitter-tunnukset, unohti vaihtaa tiliä ennen omaa twiittiänsä. Tämä nyt on ihan turhaa keskustelua.
 
Viestejä
1,509
Vs: PuPe 2016

Muut katsoo lätkän MM-välierää, minä tulin PuPen peliin. Silloin muut hylkää, niin minä olen lojaalina paikalla tukemassa. Niin lojaalina kuin nyt satunnaisseuraaja voi olla. :) Meitä on täällä muitakin, silmämääräisesti noin sata. :)

Komen vuoron jälkeen 6-1 PuPelle. Ainakin Eskelinen on lautasen äärellä ja sehän on loistava juttu se.
 

Hesus

Vs: PuPe 2016

Luin tuolla pupen "naamakirjaa" siellä perin kummallisia mielipiteitä pohjois- savon pesiksestä. Taitaa jotakin henkilöä hiukan päästä "viirata". Mutta ei varmaan ole ainut. Kun muistelee muutaman vuoden takaista "itkua" Savon Sanomissa (maakunnan ykköslehti) Siipen ykköspesis paikasta!!
 

Hesus

Vs: PuPe 2016

Lukekaahan Pupen "naamakirjaa" siellä näyttää olevan äänessä viimeisenpäälle yhteistyö mies. ;D ;D Ei muuta kuin "bensaa liekkeihin"
 

Trollia

Vs: PuPe 2016

"Naamakirjan" perusteella näyttää olevan katkeruutta melko paljon. Varmaan puolin ja toisin. Mutta muistetaampa historiaa ja katsotaan hiukan juniori työtäkin.
 

Siili

Vs: PuPe 2016

Pulliainen kävi melko kuumana pelissä. Taitaa keskittyminen mennä vastustajan vaihtopenkin kanssa "keskusteluun". Tuomaritkin saavat siinä sivussa osansa. Muutenhan peli oli melko tasaista vääntämistä.
 

Jake

Vs: PuPe 2016

Pupe: Nimivahva joukkue monia vuosia, menestymiseksen eväät aina. Tulos melko huono. Yhteinen nimittäjä tulokseen taitaa olla joukkueen johto. Kaikki melko kuumia kavereita. Ei taida hermo pitää. Nähty monesti pelien aikana ja vielä voimakkaammin tappio pelien jälkeen. Näyttää siltä että jo joukkueen johdosta poistuneet henkilöt vielä sotkevat joukkueen kemiaa. Tämä arvoi pelin jälkeen nähtynä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös