Supervuoro Verkkolehti »

Puijon Pesis 2020

Viestejä
732
ja Puijolla omat pojat tippuu joukosta sitä mukaa kun kauden alku lähestyy... mitäs minä sanoin Joman pussiin..,,

Minä kun luulin että hallipelien aikana on tarkoitus kokeilla erilaisia kokoonpanoja. Taisin olla väärässä, tarkoitus onkin peluuttaa mahdollisimman paljon omia kasvatteja 😂

Hyvää peliä oli tänään, omien kasvattien puutteesta huolimatta. Kannuskin on hankinnoillaan parantanut peliään huomattavasti viime kaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,509
Ymmärrän hyvin tilanteen poikkeuksellisuuden ja resurssien rajallisuuden, mutta jos olisin Puijon Pesiksen varainkeruuta tekemässä, niin pyytäisin ihmisiltä edes jotain. Tässä karussa poikkeustilanteessa ne "ylimääräiset" lantit menevät niille, jotka pyytävät ensin.

Jos karkeasti kategorisoidaan, niin on niitä, jotka antavat ne lantit jokatapauksessa, sitten on niitä, jotka arpovat, minne antavat ne vähäiset ylimääräiset lanttinsa. Niistä se kova kisa käydään.

Minä olen lätkäihmisiä ja tiedän minne lanttini laitan. Tällä seudulla kuitenkin laitan vähäiset pennoseni ehdottomasti mieluummin PuPelle kuin KuPSille, vaikka minulla ei ole mitään futistakaan vastaan. Nyt vaan puuttuu kanava, miten ne voisi PuPelle antaa.

En minä osaa sanoa, miten "kiire" se väylä on tarpeen luoda. Ehkä kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin, vaikka kauden aloituksesta ei olekaan tietoa.

Minä tiedän, minne vähäiset pennoseni suuntaan ja löydän kyllä keinot siihen, mutta ei siitä tukemisesta saa tehdä liian vaikeaa. Ei voi olla niin, että pitää itse kissojen ja koirien kanssa etsiä tietoa, miten pääsisi auttamaan.

Tsemppiä jokatapauksessa kaikille tässä hemmetin hankalassa tilanteessa. Tukekaa ja auttakaa toisianne mahdollisuuksien mukaan!
 
Viestejä
732
Ymmärrän hyvin tilanteen poikkeuksellisuuden ja resurssien rajallisuuden, mutta jos olisin Puijon Pesiksen varainkeruuta tekemässä, niin pyytäisin ihmisiltä edes jotain. Tässä karussa poikkeustilanteessa ne "ylimääräiset" lantit menevät niille, jotka pyytävät ensin.

Jos karkeasti kategorisoidaan, niin on niitä, jotka antavat ne lantit jokatapauksessa, sitten on niitä, jotka arpovat, minne antavat ne vähäiset ylimääräiset lanttinsa. Niistä se kova kisa käydään.

Minä olen lätkäihmisiä ja tiedän minne lanttini laitan. Tällä seudulla kuitenkin laitan vähäiset pennoseni ehdottomasti mieluummin PuPelle kuin KuPSille, vaikka minulla ei ole mitään futistakaan vastaan. Nyt vaan puuttuu kanava, miten ne voisi PuPelle antaa.

En minä osaa sanoa, miten "kiire" se väylä on tarpeen luoda. Ehkä kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin, vaikka kauden aloituksesta ei olekaan tietoa.

Minä tiedän, minne vähäiset pennoseni suuntaan ja löydän kyllä keinot siihen, mutta ei siitä tukemisesta saa tehdä liian vaikeaa. Ei voi olla niin, että pitää itse kissojen ja koirien kanssa etsiä tietoa, miten pääsisi auttamaan.

Tsemppiä jokatapauksessa kaikille tässä hemmetin hankalassa tilanteessa. Tukekaa ja auttakaa toisianne mahdollisuuksien mukaan!

 
Viestejä
1,509
Eipä ole tällä meikäläisen varallisuudella varaa kausikorttiin, mutta kahden ottelun lippupaketin ostin ja se on sopiva minulle tässä kohtaa. Katsotaan nyt, miten lopulta kauden käy, päästäänkö pelaamaan missään vaiheessa. Vaikealta näyttää kyllä tilanne, mutta toivotaan parasta. Eihän tämä helppo tilanne ole millekään taholle.
 
Viestejä
732
Eipä ole tällä meikäläisen varallisuudella varaa kausikorttiin, mutta kahden ottelun lippupaketin ostin ja se on sopiva minulle tässä kohtaa. Katsotaan nyt, miten lopulta kauden käy, päästäänkö pelaamaan missään vaiheessa. Vaikealta näyttää kyllä tilanne, mutta toivotaan parasta. Eihän tämä helppo tilanne ole millekään taholle.

Jokainen sentti on tässä tilanteessa eteenpäin. Seura on kiitollinen tuestasi.
 
Viestejä
1,509
Jokainen sentti on tässä tilanteessa eteenpäin. Seura on kiitollinen tuestasi.

Puhun tilanteesta, jossa ei pelejä pelattaisi enää ollenkaan. Kova olisi halu auttaa taloudellisesti enemmänkin, mutta pankkitili sanoo jotain muuta.

Aivan veitsen terällä mennään tässä henkilökohtaisestikin, mutta ei lisätukikaan mahdoton ole. Mikäli pelejä päästään jatkamaan kesällä, niin parhaani mukaan tuen, mutta mikäli ei pelata, niin lupaan laittaa ainakin toisen 20€.

Hurjia summia en pysty laittamaan, kun paikallisen jääkiekon suuntaan on menossa ne minun mittapuun suurimmat summat.
 
Viestejä
1,509
PuPen "yllätys"päivän jutut oli varsin maltillisia ja hienoa niin. Jotkut saattavat miettiä, pitääkö niitä ollenkaan julkaista tällaisena aikana, mutta PuPe säilyi hyvänmaun rajoissa. Ehkä noissa näkyy tämä pohjois-savolainen luonne muutettuine logoineen. :)

 
Viestejä
732
Mielestäni tämmöisenä aikana huumori on hyvä säilyttää, kunhan sen tekee juuri hyvän maun rajoissa. Esim. koronalla vitsailu ei näihin kuulu. Tämä aprillipila suunniteltiin jo hyvissä ajoin ennen kuin koronasta oli tietoakaan eikä tästä ole onneksi negatiivista palautetta tullut.
 
Viestejä
35
Fanituotteista oli tietoa vuodenvaihteen jälkeen, että olisi tulossa. Mielellään tukisin muutenkin kuin kausikortin voimin, nimenomaan fanikamojen kautta.

Savo Volleyn ja SiiPen fanituotteita tulikin jo ostettua.
 
Viestejä
1,509
PuPella on minun näkemyksen mukaan varsin hyvät joustovarat näissä pelaajien työpaikoissa. Suuri arvostus näitä PuPen yhteistyöfirmoja kohtaan, jotka on PuPen ukkoja töihin ottaneet. On äärimmäisen iso asia, varsinkin tälläisenä aikana.

PuPea on sinne kärkikahinoihin kaavailtu ja tietysti kiva niin, mutta jos tämä tästä kuuden viikon päästä pääsee edes alkamaan, niin se on jo hieno juttu. Sinnekin on toki reilusti aikaa ja mitä vaan voi tapahtua.

Pari lippua tuossa tilailinkin aiemmin, mutta ei niitä pahemmin ole näkynyt. Eipä tässä tosin ole vielä pelejäkään, mihin niitä käyttää. Eiköhän ne vielä sieltä tule.
 
Viestejä
732
Pari lippua tuossa tilailinkin aiemmin, mutta ei niitä pahemmin ole näkynyt. Eipä tässä tosin ole vielä pelejäkään, mihin niitä käyttää. Eiköhän ne vielä sieltä tule.

Kyllä ne tulee. Mietitään vielä, miten saadaan tehtyä mihin tahansa peliin kelpaava voucher, kun nykyinen lipunmyyntijärjestelmä ei sitä tue.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös