Supervuoro Verkkolehti »

Pitkävedot, ravit, Vakiot ja muut hömpötykset!

Viestejä
3,478
Jep, etenkin suosikkijengiä vastaan pelatessa!
Joskus sortunu siihenkin. Mukamas win-win...
Vaan kuten sanoit, menee viilikset sekasin... :)

Mä katoin kans tota JyJun peliä. Mites Jukkiksen lyönti? Ollu hakuses? Jos sais raiteilleen, niin ainaki ML-varmistuksel kotivoittoa! Onk lyöntikeli? Yli 15?
Seki riippuu Jukkiksesta... 🤔

Muita varmoja? 🙂
 
Viestejä
1,947
Moneylinena otin Seinäjokea 1,82 kertsillä. Onneksi varmistin eilen viime tingassa Harista tasurilla Puistoa vastaan (kuva alla). Molemmat löi lopulta kolme, Harinen löi oikeasti neljä, mutta tuomari oli erimieltä, tosin myönsi myöhemmin virheensä, että juoksuhan se Harisen 1.jakson neljännen vuoroparin lyönti oli.

Kuva0342.jpg
 
Viestejä
3,478
No sä tuskin nyt rotestoit dumarierheestä... 😁
Onnea! 👍

Tänään on Mikkelissä jo aiemmin mun hehkuttama Rantaniemelän Savu taas viivalla!
L4 nro 4 ja puikoissa Raitalan Santtu.

Kakkoset kirkastuu nyt ykköseks! 👊

JyJuu mulla kans ml:na kuitille.
Apupelinä ainaki Göteborg IFK, Sveamamman potkiksesta.

Tuureja urille! 👍
 
Viestejä
3,478
Juu, sehän oli meil muillakin runkona, eikä oltas tarvittu edes ML-varmistusta... :)

Jos kuka raveja seuras, niin myös Rantaniemelän Savu vei lähtönsä! 👍

Milläs me huomenna voitetaan?? 😁
 
Viestejä
3,478
Mä kyl lähtisin hakemaan melkein sitä Pattun ekaa 3p voittoa... ? 🤔
Kaikkien merkkien peli! Eipä Vetokaan ole ihmeitä esitelly.

Rokottaako Haapakoski vanhaa jengiään? Vähintäänkin ML-varmistus Vedolle, kyl Pattu jakson vie! Ristikö siis lapulle?? 😂

Tossahan jäi tulkinnan varaa kuin savolaisen puheesta ikään. Suattaapi olla että vie, vuan suattaapi että ei... ;)

Katellaan ku juoksumäärät julkastaan. Niissä vois ol tän päivän parhaat ideat? Sataa kuin Esterin ilmapaljesoittimesta, eli voi jäädä pieniks...

Palaamma! 👉
 
Viestejä
3,478
Veto-Pattu over/under 11.5
Eiks täs mennä yli? Jaksot vaikka 4-3 ja 2-3, siinähän se! :)

Samoin 11.5 N MyVe - Tahko. Meniskö tossaki? 🤔

Vieremän T5 raveissa ideana ja avaimena L8 nro 6 Moonlight Velvet.
Rattaillaan kukapa muukaan muka, kun Raitalan Santtu!
Se on samalla PD:n ekan lähdön idea, ja suoraa paria isol painotuksella Dirk Digger Sisun kans 👉 Muita pariin sitte ainakin 1, 3, 9, 10 ja täysin unohdettu 4 Amour Boost!!

Tuureja radoille & wiikonloput! 👍
 
Viestejä
1,947
Vimpeli - Kempele yli 16.5 juoksua kerroin 1,85.

Hyvä keli ja kaksi kovalyöntistä porukkaa vastakkain. Eiköhän palloa joesta hajeta.
 
Viestejä
1,822
Minun ei tarvitse kehuskella veikkausvoitoilla, kun en ole yli kymmeneen vuoteen pelannut muuta kuin Lottoa yhdellä eurolla/viikko - eipä ole tullut paljon tappioitakaan. Veikkaus voittaa aina.
 
Viestejä
1,849
Minun ei tarvitse kehuskella veikkausvoitoilla, kun en ole yli kymmeneen vuoteen pelannut muuta kuin Lottoa yhdellä eurolla/viikko - eipä ole tullut paljon tappioitakaan. Veikkaus voittaa aina.
Hävettää tunnustaa mutta minä olen saanut suurimman voiton tuuripelistä eli lotossa n. 2400€. Ja minä pidän itseäni asiantuntijapelaajana. 😇
 
Viestejä
1,822
Hävettää tunnustaa mutta minä olen saanut suurimman voiton tuuripelistä eli lotossa n. 2400€. Ja minä pidän itseäni asiantuntijapelaajana. 😇
Minun suurin yksittäinen voitto oli aikanaan ravipeleissä (Toto), noin 6800€. Tuli sitä sitten pelattuakin yhden rivitaloasunnon verran.:cry: Onneksi ymmärsin lopettaa, vaikka olin mielestäni mitä suurin asiantuntija. Ne pahuksen kopukat eivät vaan ymmärtäneet juosta oikein. 😂
 
Viestejä
3,478
Juu, sehän kuuluu kulttuuriin. Voitot mainitaan aina isommin... Toki tappioitakin ääneen kiroillaan! :)

No kun nyt mainitsitte, niin mun isoin yksittäinen voitto on Vermosta V5 aikaan, 21 600 €. Sen jälkeen Kaustisilta tuli 11 000 €.
Mut jälkimmäisestäkin on jo 8 v aikaa...
Isoo taas odotelles... 🙂

Mut niinku sanottua, harvemminhan tappioista puhutaan. Mul on ollu 3 omistushevostakin, joilla on lähinnä kertyny kokemuksia... Surkein noista juoksi about 15 kisassa yhden ainoan kerran rahasijalle! Seinäjoella tuli iltaraveista 150 €. Hädin tuskin kattoi matkakulut sinne... 😁

Harrastehommia. Toki tommosella niinku Womanizer S tai vaik Saaga S on päässy rikastuun jotku, mut nii, useimmilla nää on harrastehommia arkisis iltaraveis...

Tänään ja eilenkin meni kaikki perseelleen...
Tuttua hommaa! 😎

Illan jatkoloita! 👍
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös