Supervuoro Verkkolehti »

Pitkävedot, ravit, Vakiot ja muut hömpötykset!

Viestejä
3,478
Kurko ja kurko... 🙂
Sais noita tulla edes kerran vuodes, ni vois moista liikanimeä käyttää... 😃

Ton Vermon ison kyl muistan elävästi vieläkin!
Olin iltavuoros röissä ja seurasin netistä V5-iltaa... 4 lähtöö oikein ja mukana. Arvo oli siin vaihees n. 2500 €. Funtsin et lähel ollaan ja saan kivat joulurahat, kun se siis oli joulukuussa juostava vitonen.

No, vikaan lähtöön tuli Ville Tonttila ja Just to win! Nrolla 12 takarivistä!! Aivan 0% hevonen! Mulla lapulla. Jumalaade mä huusin, et varmaan naapurivirmassaki kuulivat! 😁😂😁

Oi noita aikoja... Uutta ootelles! 👍
 
Viestejä
1,822
Kurko ja kurko... 🙂
Sais noita tulla edes kerran vuodes, ni vois moista liikanimeä käyttää... 😃

Ton Vermon ison kyl muistan elävästi vieläkin!
Olin iltavuoros röissä ja seurasin netistä V5-iltaa... 4 lähtöö oikein ja mukana. Arvo oli siin vaihees n. 2500 €. Funtsin et lähel ollaan ja saan kivat joulurahat, kun se siis oli joulukuussa juostava vitonen.

No, vikaan lähtöön tuli Ville Tonttila ja Just to win! Nrolla 12 takarivistä!! Aivan 0% hevonen! Mulla lapulla. Jumalaade mä huusin, et varmaan naapurivirmassaki kuulivat! 😁😂😁

Oi noita aikoja... Uutta ootelles! 👍
Oliko yksin kiinni?
 
Viestejä
1,945
Kitee - Kempele otteluun tuli otettua yli 15,5 juoksua kertoimella 1,90.
Kuva0347.jpg
 
Viestejä
1,945
Simo - Sotkamo 1 1,70 (moneyline) Coolbet

Juha Turska numerolla 1. tällä kaudella ensimmöistä kertaa Simon kokoonpanossa olkapää vammansa jäljiltä (pelannut kaksi peliä alle kakkosjoukkueessa). Kempeleen miehiä Juhani Ojalan johdolla vahvistamassa myös Simoa. Eiköhän tänään tule se kauden ensimmäinen kotivoitto!

Edit. Sotkamolla mukana vain 11 pelaajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,945
Simo - Sotkamo 1 1,70 (moneyline) Coolbet

Juha Turska numerolla 1. tällä kaudella ensimmöistä kertaa Simon kokoonpanossa olkapää vammansa jäljiltä (pelannut kaksi peliä alle kakkosjoukkueessa). Kempeleen miehiä Juhani Ojalan johdolla vahvistamassa myös Simoa. Eiköhän tänään tule se kauden ensimmäinen kotivoitto!

Edit. Sotkamolla mukana vain 11 pelaajaa.
Veikkauskin pudotti hetki sitten omaa money line kerrointa 1,55 -> 1,45. Coolbetillä edelleen 1,70!
 
Viestejä
3,478
Hankalia...

Koplal taas liian pieni kerroin.

Voittasko Susijengi Viron koripallis?
Mä laitan laput sille! Tuureja! 👍
 
Viestejä
3,478
Hola morientes!

Seinäjoella ajetaan tänään jo kertaalleen perututkin kuninkuusravit!
Tynkänä toki, yleisöäkin pääsee paikal vaan murto-osa normista...

Tynkä on ollut ravikausikin, sattuneesta syystä, joten hevosten vireitä ja kuntokäyriä on normaalia hankalampi vertailla...

Ravikansan ja vihjeitten pelisuosikkeja on tammakisaan Hetviina ja oriitten puolel Lissun Eerikki.

Hetviinan allekirjotan ittekin, ollut viime juoksuis kova yms. Mutta ei mikään satavarma. Virin Camilla vois olla yllättäjä? Kuin myös Akaasia. Aika avoin kenttä, jos Hetviina esim. laukkaa... Oma suosikki on kotiradan Aurotar. Ojanperän tallista. Tytär ollut siellä talleilla hoitajanakin :) Ja noususuuntanen on Aurottaren kuntokin! Ettei ny ihan silkkaa kotiin päin vetoa. Alla kolme kakkossijaa, musta hevonen! 😀

Oriista en liputa Eerikkiä. Senhän vie Evartti! Santtu Raitala rattailla. Kovia esityksiä Härmän Finnkampenis yms. Oha se varma! ;) 👍

Pallopeleis vois tuplaan olla Ilves potkiksesta ja joku?

Hitto, mä oon nyt takonu overia juoksumääriin, ja varmaan jo 5 kertaa peräkkäin on jääny yhdellä tai kahdel ali! Eilenkin SMJ-JoMa yli 11.5, tuli juoksuja 10... Tää on nyt jo pakkomielle, jostain se on vedettävä yli!! 🤣😄

Tuureja poluille! 👍
 
Viestejä
1,945
Tänään tullut pelattua toistaiseksi Veikkaukselle Pittsburgh - Montreal 1 1,63 (moneyline). Tuo on tällä hetkellä markkinan korkein kerroin. Pittsburghille tuli koronatauko hyvään saumaan, saaneet nyt avainmiehet terveiksi ja materiaaliero on tässä huima Pingviinien hyväksi. Veikkaan, että Pingviinit marssii tästä otteluparista jatkoon voitoin 3-1.
 
Viestejä
3,478
Ai niin, kiekkokausikin menossa, elokuun helteillä... 😁

Pinkut hyvä merkki! NYIS myös, mut siinä mä pelaan tunteella enempi, ku oon Islandersin kannattaja. Siis aikamoinen gloryhuntteri, kun katsot lähihistoriaa... 😁
 
Viestejä
3,478
Kuninkuusravit takana!
Voittajat Virin Camilla ja Evartti 👍

"Meidän" Aurotar oli hienosti kokonaiskisan kolmas! Vaan menipä tunteisiin vika osakisa, mut ei siitä sen enempää... Enää... 🙂

Toi NHL on normaalikautenaki lottoa, ni mitä se ny poikkeusaikana?? Euro jackpottia! 😁😂

Pinkut hävis ja eilen pidin varmana Bostonia...
Olihan ne varmoja!

Tänään ei ihmeitä, mummolappu, tuplaan
Umeå ja St Patricks, kerroin PAFil kuuden pintaan. Tuureja! 👍
 
Viestejä
3,478
Mietin et tulisko Veto-Tahkos tänään yli 14.5 ?
Kerroin peräti 2.00 ! On noita enemmänki lyöty usein. Eihän tuo ole kun muutama pallo jokeen... :)

Potkiskaupunki Jyväskyläs on tänään derby, FCV - JJK.
Mun vähäisellä futistietämyksellä, sarjataulukkoa ja kuntopuntaria peilaten, nostan JJK:n suosikiks, 2.15 kertoimella. Onko näin ? 🤔
 
Viestejä
3,478
Se perkeleen JJK ryssi vartissa 0-2 johdon... Ihanaa! 🤣

Mutta ravipuolella on palattu Kunkkarien jälkeiseen arkeen ja T5 juostaan Jokimaassa, perinteisis torstain iltaraveis. :)

Moilase Akulla on 2 avainideahevoista tänään tules.
L7 nro 7, One Direction ja PD:n toises osas L8 nro 6, Carbon Crystal.

Sanosin et toinen ainaki noista voittaa, jopa näemme Akun kahdesti peräkkäin voittoseremoniois! 👍

Pöllöilypeleistä nostammeko tuplaan Hyvinkään Tahkon, joka alkaa saamaan rivejä taas kuntoon. Metu Nikkanen tekee comebackin kentälle ja Kore alkaa taas palaamaan iskuun! Eli ML-varauksella 1. Sveamamman potkispallosta poimimme Göteborg IFK:n kaveriksi. HJK myös kait varma, oha se varma, mut saadaa isompi kerroin noin! 😀👍
 
Viestejä
3,478
Tänään Kuopion raveis juodaan Siilinjärven tamman, Virin Camillan voittokahvit! 👍
Vähä kaukana, eli ollaan henges mukana vaa! :)

T5-pelin kivijalka, L4 nro 11 El Highway!

Kuis palloilut? Mietin JymyJusseja, mut lukkariongelmia... 🤔 Ei varmaks.
Hankalia, kun yhel sun toisel on injurya...
Juoksumääriä ei vielä julkastu, niistä ehkä?
Ideoita? Anyone?
 
Viestejä
3,478
No niin, tälle päivälle pääpaino on ittel Jokimaan After work-raveissa!

Siellä kingi on tänään Riksun kingi, L6 nro 5. 👍

Tosta mitä juteltiin tuol Karhujen ketjus, niin ittekin kyllä mietin, että saattaa kyl hälyt soida, jos 3000€ lykkää yksittäist, eritoten jolleki selkeel altavastaajalle? No, tän päivän Karhut-Manse ei selkeetä suosikkia kuin siten altavastaajaakaan vars ole, mut luulisinpa et Veikkaus siinäkin kyl vähintään alkas tarkkailemaan tilannetta! Pesiksellä kun on vielä tunnettu harmaampi historiikki näissä.... :)

Veikkaanpa, että sen mahdollisen voiton lunastaja ei kannattas olla se Päivikki Puisto tai Tuija Oksa... 🙂

Täysin eri varmaan, jos jolleki Real Madridille lyö Suomesta käsin? Kun mahd sisäpiiritiedot hankalampia.... mutta monilla yhtiöillä on muuten ylärajatkin yksittäisille vedoile. Tokihan niitä pystyy ainakin Veikkauksella kiertää, jos käy laittamas satkun lapun 30 eri paikkaan, ja eri henkilöt lunastaa jne jne. 🤔
 
Viestejä
3,478
@Blackie jatketaan täällä!

Juu, tuon IFK-Jyp kaltaisia on ollut paljonkin.

Kerran jos toisenkin, niissä on myös menty jojoon.... 😄

Jotain vuosia, toistakymmentäkin taitaa ol jo, niin Enkun potkikses FA-cupis oli Tottenham-Tranmere peli. Tottenham lähti siihen ihan akatemian jengillä, about c-junnuilla ja lähiöpaarista kootulla porukalla. Tästä kiersi sitte juttua pitkin päivää kaikil mahollisil vihjevoorumeil sun muuta. Ittekin kerkesin laittaa satkun Tranmerelle, kerroin oli jotain 3.50 sillon. Se oli alus ollu muistaakseni joku 7 - 8 pintaan. No, tauol Tottenham johti 3-0 ja tais voittaa 5-1 😆

Myös joku vuos sitte RoPS säästeli muka pelaajiaan euro-karsintaan, ja läks Mariehamniin jollain akatemian a-junnuil. Hirveet laput MIFKille tietty!
RoPS vei muistaakseni 0-3... 🤣😂
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös